Daar krijg ik dus de wuppes van,hé! Niemand krijgt een psychiatrisch probleem, wel een (of meerdere) psychische problemen. Die problemen heeft mijn zijn/haar psychiater, die kan simpelweg een andere raadplegen.
Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Stan Van Damme (Jannes Coessens)
0 x
-
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
https://www.mentaalbeter.nl/Items/nl-NL ... -problemenikke schreef: di 26 mar 2019, 17:58 Daar krijg ik dus de wuppes van,hé! Niemand krijgt een psychiatrisch probleem
https://www.gezondheid.be/index.cfm?fus ... rrub&t=223
http://www.zelfhulp.be/zoek-een-zelfhul ... h+probleem
0 x
- Tegelprutser
- Nog geen rang
- x 10
- x 3
In Thuis natuurlijk wel. Waar ik de 'wuppe' van krijg is dat een probleem zich t-e-r-g-e-n-d--l-a-n-g-z-a-a-m aankondigt en dan, steeds op een vrijdag natuurlijk, in 25 minuten oplost. Stan is opgenomen, Emma danst vrolijk de horizontale tango bij haar lief en Judith sukkelt waarschijnlijk tergend langzaam naar een depressie. Tot en met vrijdag.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1487
Via de spoedafdeling van een algemeen ziekenhuis in crisisopname, en van daaruit doorverwijzen.ikke schreef: di 26 mar 2019, 17:59 apestaart schreef: ↑ma 25 mar 2019, 23:45
Tom en Judith hebben Stan naar de psychiatrie gebracht
Dat kan zomaar niet, zeker weten!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inderdaad - en in steden als Antwerpen: als er nergens plaats is, word je gewoon in een cel gestoken.
Maar in Thuis is altijd plaats natuurlijk.
Maar in Thuis is altijd plaats natuurlijk.

0 x
-
- x 435
Idd, maar als het belangrijk is, heel belangrijk, dat de zieke zo snel mogelijk op de juiste afdeling wordt opgenomen, zijn bovenvermelde stappen, pure tijdsverspilling. En bovendien in het geval waarover ik niet ga uitweiden, zeker af te raden.heidiw schreef: do 28 mar 2019, 10:37 Via de spoedafdeling van een algemeen ziekenhuis in crisisopname, en van daaruit doorverwijzen.
0 x
-
- x 435
Voilà. Thilly is er al.satine schreef: di 26 mar 2019, 10:17 Voor mij hoeft hij echt niet 'de slechterik' te worden.
Deze hele verhaallijn was zo met de haren getrokken, dat Stan gerust met zijn tante een wereldreis mag gaan maken, na zijn opname.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Stan is blijkbaar zo mak geworden als een lammetje. Wel wel wel...
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Voor het zolang duurt, hij kan nog altijd veranderen in een wilde beest, Stan heeft immers 2 gezichten.ThuisStan123 schreef: do 04 apr 2019, 21:50 Stan is blijkbaar zo mak geworden als een lammetje. Wel wel wel...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Op twee weken tijd? Lijkt me sterk of hij zal wel weer op iets uit zijn.
Ik ben altijd mild voor hem geweest, maar zelfs ik heb het nu wel even gehad met hem
Begrijpen probeer/kan ik nipt doen, maar voor vergeving zal hij toch het roer stevig moeten omroeren, en op zijn minst zijn verantwoordelijkheid voor zijn daden op te nemen. En aangezien hij al bij de aanrijding van Britney te laf was om dat te doen, betwijfel ik of hij dat nu ineens wel gaat doen of beseffen dat hij dat moet doen. 

0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Het is niet ongebruikelijk dat iemand, na een zulke daad, heel stil en gesloten wordt en dus 'mak' overkomt. Als je bedenkt dat Stan dagen niet durfde te spreken na de aanrijding van Britney, hoe lang zal het nu dan wel niet duren voor hij zijn mond opendoet.
Op zich is het dus niet zo raar dat hij stil is, maar je weet natuurlijk maar nooit. Kregen we hem maar te zien in gesprek met een psychiater of iets dergelijks.
Op zich is het dus niet zo raar dat hij stil is, maar je weet natuurlijk maar nooit. Kregen we hem maar te zien in gesprek met een psychiater of iets dergelijks.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Stom. Had ik zelf moeten bedenken.
En volgens Tom dan, want Stan kwam niet in beeld.
En volgens Tom dan, want Stan kwam niet in beeld.
0 x