Dat speet haar ook, inderdaad. Maar ze zei tegen Steven dat ze hem pas weer in de steek had gelaten juist toen hij haar zo hard nodig had, en dat ging dan ook wel over de laatste keer dat ze uit elkaar gegaan zijn, volgens mij.heidiw schreef: do 04 apr 2019, 14:55 Niet dat jullie ongelijk hebben, integendeel. Daarvoor moet zij zich absoluut niet schuldig voelen. Maar misschien bedoelde ze dat het haar speet dat ze haar zwangerschap verzwegen heeft? Dat bleek toch ook wel uit haar reactie tegen Kobe, haar besef dat ZIJ er voor hem had moeten zijn toen hij klein was ipv hem bij haar moeder te dumpen.
Ik kan overigens begrijpen dat Karin zich schuldig voelt tegenover Kobe, hoor, maar niet tegenover Steven. Ook niet dat ze haar zwangerschap verzwegen heeft destijds, want wat moest ze anders? Hij was verloofd, maar daar hoor je daar niemand meer over...
Dat is ook de reden dat ik er zo'n probleem mee heb elke keer als ze door 't stof kruipt. Steven komt overal mee weg, Kobe kust nog net niet de grond waarover hij gelopen heeft, en Karin blijft zich maar excuseren.