Peter Van De Velde (Jacques)

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Plaats reactie
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik moet toch wel even mijn respect betuigen voor de manier waarop Jacques de verbouwereerde Jacques neerzette. Toen ik die scène gisteren zag dat ik echt dat Jacques onschuldig was. Hij leek echt de waarheid te spreken. Het leek niet gespeels. Totdat ik mij vijf seconden later weer realiseerde dat het natuurlijk wel gespeeld was, want het was natuurlijk nog altijd Peter Van De Velde die de verbouwereerde Jacques speelde.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Maar als hij wel schuldig is, is Jacques ook een goed acteur. Peter is tenslotte een beroeps, maar Jacques niet. ;)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

En hij is dus onschuldig? Tot het tegendeel bewezen wordt en die kans wordt wel heel klein,hé?
Laatst gewijzigd door ikke op wo 04 mar 2020, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Die mogen enkel en alleen in het spoilerhoekje geplaatst worden.
Dank u.
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Acteur Peter Van de Velde (Jacques) is als mens buiten Thuis blijkbaar even arrogant:
https://www.showbizzsite.be/nieuws/pete ... ke-1612359
Gelukkig hoef ik in Thuis niet meer zo lang op zijn antipathieke tronie te zien.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jeff schreef: di 20 apr 2021, 09:04 Acteur Peter Van de Velde (Jacques) is als mens buiten Thuis blijkbaar even arrogant:
Misschien is een deel van de repliek van Peter weggelaten om zijn reactie spectaculairder te maken?
Niet alles klakkeloos geloven wat in de media verschijnt... Ik heb Peter nog nooit in 't echt bezig gezien noch gehoord en daarom neem ik niet zomaar aan dat ie echt arrogant is.
0 x
Plaats reactie