In dezelfde kamer waar een paar weken geleden zijn vriendinnetje werd neergeschoten.apestaart schreef:
En ze gaat voor hem pannenkoeken bakken.
Hoe bedenken ze het? Hoort dit bij het verwerkingsproces of zo

In dezelfde kamer waar een paar weken geleden zijn vriendinnetje werd neergeschoten.apestaart schreef:
En ze gaat voor hem pannenkoeken bakken.
Vraag is natuurlijk wat dat ventje allemaal weet. Weet hij van de andere misdaden van zijn vader? Weet hij dat Sandrine dood is? En het is ook niet Olivia haar taak om dat te doen, nu toch nog niet.satine schreef:Ik vond het ook niet zo vreemd dat hij daar niet over begon - voor Emil is dat ook allemaal pijnlijk.
Die vragen en bedenkingen zullen later nog wel komen en blijkbaar kan hij ook een en ander kwijt bij een therapeut.
JA, hé?! Dit is een personage die een heel goede evolutie meemaakt(e). Ikke wil meer van datte!Thom schreef: vr 26 apr 2019, 13:07 Ja, het was amusant om te zien Ze laat het dus echt niet zomaar passeren door wat mooie woorden van Christine, die allicht niet eens gemeend zijn. Ik moet zeggen dat deze Olivia mij uitstekend bevalt. Een stuk assertiever en vooral meer haar op haar tanden, veel beter dan dat melig, naïef gedrag van haar.