Floris (Brecht De Groot)
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Floris (Brecht De Groot)
Hier kun je alles kwijt over Floris. 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Floris (Brecht De Groot)
Iedereen heeft het er maar over dat Stan gisteren raar deed, maar Floris vond ik ook maar heel raar kijken hoor.
0 x
- niemand
- Nog geen rang
Floris (Brecht De Groot)
Dat vond ik ook. Vooral op het einde keek hij echt zeer vreemd. Het is niet de eerste keer ook. Toen met die spelletjesavond keek hij ook bijzonder vreemd naar Stan en Joren. Niet gewoon omdat hij iets vermoed, hij leek me toen echt niet opgezet met zijn vermoedens. En nu kijkt hij ineens zo raar bij Emma als het over Judith gaat.
Ik vertrouw dat manneke toch ook niet helemaal hoor.
Zijn pogingen tot troosten irriteerden me ook wat. Ik zal maar aannemen dat hij het goed bedoelde maar hij wuifde Emma's zeer terechte zorgen wel iets te luchtig weg naar mijn goesting.
Ik vertrouw dat manneke toch ook niet helemaal hoor.

Zijn pogingen tot troosten irriteerden me ook wat. Ik zal maar aannemen dat hij het goed bedoelde maar hij wuifde Emma's zeer terechte zorgen wel iets te luchtig weg naar mijn goesting.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Floris (Brecht De Groot)
Ik hoop dat Floris niet achter die slagen en verwondingen jegens Judith zit.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Floris (Brecht De Groot)
Hij reageerde inderdaad nogal vreemd toen hij vermoedde dat Stan en Joren iets samen hadden, bijna alsof hij het er moeilijk mee had.
Maar wat zou zijn motief zijn om Judith toe te takelen?
En die eerste keer, toen Judith die blauwe pols had, was Emma niet die bewuste avond bij Floris blijven slapen?
Dan zou Floris in het holst van de nacht naar buiten geslopen zijn terwijl Emma naast hem lag, om Judith in haar eigen huis te gaan pijn doen?
Dat lijkt me niet voor de hand liggend.
Maar wat zou zijn motief zijn om Judith toe te takelen?
En die eerste keer, toen Judith die blauwe pols had, was Emma niet die bewuste avond bij Floris blijven slapen?
Dan zou Floris in het holst van de nacht naar buiten geslopen zijn terwijl Emma naast hem lag, om Judith in haar eigen huis te gaan pijn doen?
Dat lijkt me niet voor de hand liggend.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Floris (Brecht De Groot)
Het is natuurlijk niet omdat je in aflevering x iets ziet (blauwe pols) dat het ook in die aflevering gebeurd is natuurlijk.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Floris (Brecht De Groot)
Ik verdenk Floris enkel van gezond verstand
Ik reken erop dat Floris kan zorgen voor een grote doorbraak
Toen Emma zei dat ze een vriendje had, vertelde ze er ook bij dit het iemand was van de reis.
Dus hij kent ook de overleden zoon van Jacques. En waarschijnlijk Jacques zelf ook.

Toen Emma zei dat ze een vriendje had, vertelde ze er ook bij dit het iemand was van de reis.
Dus hij kent ook de overleden zoon van Jacques. En waarschijnlijk Jacques zelf ook.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Floris (Brecht De Groot)
Floris die Judith zou mishandelen vind ik wat te ver gezocht. Ik ben het eens met Hannanaske, Floris will be the voice of reason.
0 x