Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw schreef:Steven, Peter, Waldek, Kobe. En Adil, om mensen al zonder afspraak vóór hun eerste koffie te gaan ambeteren.
Don't shoot the messenger. De huisbaas heeft de toelating gegeven.
. het is peter die marianne had moeten verwittigen het is peter die al deze zaken had moeten regelen met kobe, Steven. maar dat heeft hij niet goed gedaan.
Dat heeft Peter niet alleen niet goed gedaan, dat had hij blijkbaar helemaal niet gedaan.
Maar die 3 heren hadden ook gewoon netjes kunnen vertrekken toen ze dat opmerkten, en niet daar blijven rondhangen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je onaangekondigd in iemands huis dingen komt opmeten met 3 man sterk. En dan naderhand nog aan de bar gaan staan zeuren "dat ze Marianne kennen". Alsof het zo vreemd is dat iemand daar niet van gediend is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ze hebben zelf nog gezegd van ok dan komen we een andere keer terug. Waarop Marianne dan zei dat het ok was, anders zou ze nog eens gestoord worden.
Volgens mij gingen ze er van uit dat Peter haar wel had ingelicht.
heidiw schreef:Steven, Peter, Waldek, Kobe. En Adil, om mensen al zonder afspraak vóór hun eerste koffie te gaan ambeteren.
Don't shoot the messenger. De huisbaas heeft de toelating gegeven.
. het is peter die marianne had moeten verwittigen het is peter die al deze zaken had moeten regelen met kobe, Steven. maar dat heeft hij niet goed gedaan.
Peter is dan ook niet gewend van iets te "doen" En tact staat ook niet in zijn woordenboek. Maar idd, hij had Marianne zeker moeten inlichten als huisbaas.
Sinds hij verplicht op pensioen gestuurd werd door Sam heeft hij ook niets anders meer te doen hé. Luc is dood, Simonne gaat werken, Hannah gaat naar school, Eddy moet ook werken... hoe moet hij zich nog bezighouden? Lezezn doet hij niet, een andere hobby heeft hij ook niet en heel de dag op café kost veel centen.
Tom! Hij reageert weer heel emotioneel en gedraagt zich als een ongeleid projectiel, net zoals met de toestanden met karin en Dries. En dat voor een advocaat!
Stan! Volgens mij is er helemaal niets aan de hand en heeft die losgeslagen puber gewoon aandacht nodig.
Tom inderdaad. Hij springt als een leeuw op een verhaal zonder zelfs maar te proberen de feiten te checken. Neen, Judith zowat buitenzetten omdat Stan te "moe" is om met zijn moeder te praten en haar dan nog zo hysterisch staan uitschelden midden de straat. En bovendien niet eens doorhebben dat Stan liever bij hem is omdat hij ongestoord zijn goesting kan doen en Tom kan kaal kan plukken als een gepluimd kieken waar hij verdorie zelf bijstaat. En omdat hij weet dat Stan zich tegoed doet aan zijn whisky maar hij te dom of te lui (of allebei) is om de flessen te verstoppen.
Ik zou ook Stan willen zeggen, maar ik krijg dat echt ni over mijn hart. (ik krijg een flashback naar Dries. Die kon ook zo zielig kijken! En kon daar ook niet kwaad op worden... )
De persoon die mij het MEEST ergert is sowieso Steven. Maar ik heb dat nog nooit een tof personage gevonden, dus dat maakt het mij alleen maar gemakkelijker.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.