Jacques Pieters (Peter Van De Velde)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Ik heb hem nooit gemogen, maar bij mij zijn er vandaag toch wel wat alarmbellen afgegaan. Het is duidelijk dat hij de touwtjes stevig in handen wil hebben over Judith, het ziet er echt naar uit dat het om meer gaat dan alleen maar een gebroken vaas. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik blijf het verbazend vinden dat Judith (dokter zijnde en zoveel ervaring met slechte mannen, denk aan de echte vader van Emma en Stan - maar ook aan hoe ze indertijd de té opdringerige Toon afhield) dit alles zomaar zou pikken, als Jacques haar zou mishandeld hebben.
Er zijn grenzen aan wat je als kijker kan geloven natuurlijk.
Er zijn grenzen aan wat je als kijker kan geloven natuurlijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook wel apart, moet ik zeggen. Vooral omdat ze Jacques ook nog niet zo lang kent.
Als iemand dan al meteen zo'n slechte indruk maakt, dan snap ik niet goed dat ze er niet gewoon meteen afscheid van neemt.
Als zoiets je heel erg verrast na een jarenlang huwelijk o.i.d., zou het anders zijn, maar niet bij iemand waar je nog maar weinig tot niks mee opgebouwd hebt.
Als iemand dan al meteen zo'n slechte indruk maakt, dan snap ik niet goed dat ze er niet gewoon meteen afscheid van neemt.
Als zoiets je heel erg verrast na een jarenlang huwelijk o.i.d., zou het anders zijn, maar niet bij iemand waar je nog maar weinig tot niks mee opgebouwd hebt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
Ik vind het vooral vreemd dat Jacques niet lijkt te weten waarom Judith zo afstandelijk doet. Ik vroeg mij dan ook af of hij wel achter die blauwe plekken zit. Misschien is er iemand bij haar langs geweest die haar bedreigde als ze zich nog langer met Jacques zou vertonen. Of (en deze optie is logischer denk ik) misschien had hij toch wel redelijk wat glaasjes te veel op waardoor hij zich dat allemaal niet meer kan herinneren en waardoor hij toen ook zichzelf niet onder controle had.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Zou Jacques een vermoeden hebben wat er zich tussen Joren en Stan afspeelt? Ik vond hem nu behoorlijk intimiderend overkomen. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Volgens mij wou hij babbelen met Stan om iets los te peuteren over de problemen bij Judith, dus denk niet dat hij Judith pijn doet
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
En sinds wanneer “bekommert” hij zich tussen de problemen tussen moeder en zoon, waar hij ontechtstreeks zelf voor gezorgd heeft?
Ik heb hem in de tijd dat hij en Judith samen zijn, nog geen enkele keer horen zeggen dat ze maar eens meer bij haar kinderen moet zijn.
Ik vraag me ook af wat hij wou/wilt bereiken door Stan’s aanvaringen van het voorbije jaar er nog eens bij te halen.

Ik heb hem in de tijd dat hij en Judith samen zijn, nog geen enkele keer horen zeggen dat ze maar eens meer bij haar kinderen moet zijn.
Ik vraag me ook af wat hij wou/wilt bereiken door Stan’s aanvaringen van het voorbije jaar er nog eens bij te halen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Moeders kiezen altijd de kant van hun kinderen en niet van de nieuwe 'stiefvader'
0 x
-
- Nog geen rang
Volgens mij zal Stan de Jacques beschuldigen van sexueel misbruik. Hij speelde het goed om schijnbaar overstuur buiten te komen uit die kleedkamer na zijn gesprek met de piraat. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Die blauwe plekken hebben dus niets met hem te maken, anders zou hij toch geen wellness boeken?
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Hoezo bewijst dat dat hij er niks mee te maken heeft? Kan evengoed zijn dat hij haar een aantal dagen voor zich alleen wilt hebben. Want ik vond hem best opdringerig overkomen, hij moest en zou met haar afspreken , al is het maar alleen iets gaan eten.
En wat Stan nu (eventueel) van plan is, weet ik ook niet, maar ik stel me vragen bij zijn toenadering tot Stan gisteren. Hij is al ruim een maand samen met zijn moeder en nu pas vind hij het de moeite om eens een goed gesprek met hem aan te knopen ?
En wat Stan nu (eventueel) van plan is, weet ik ook niet, maar ik stel me vragen bij zijn toenadering tot Stan gisteren. Hij is al ruim een maand samen met zijn moeder en nu pas vind hij het de moeite om eens een goed gesprek met hem aan te knopen ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik weet niet of je dit kunt omschrijven als "samen zijn" - geheime afspraakjes die worden omschreven als "overwerken" of zo ?Thom schreef: vr 08 mar 2019, 21:17 Hij is al ruim een maand samen met zijn moeder en nu pas vind hij het de moeite om eens een goed gesprek met hem aan te knopen ?
Het is duidelijk dat Judith liever niet heeft dat Stan wéét dat ze af en toe afspreekt met Jacques. De vraag is waarom ? Is ze bang voor hoe hij zal reageren ? En waarom dan, een single vrouw mag toch een relatie aanknopen en ze heeft daarbij toch niet Stans goedkeuring nodig.
0 x
-
- x 435
Van (een single) vrouw mét kinderen mag je toch wel verwachten dat ze haar kinderen (zeker kinderen in de leeftijd van Emma en Stan) op de hoogte brengt van haar relatie? Een goedkeuring hoeft niet meteen, maar als het om een serieuze relatie gaat is het wel van belang dat het ook klikt met de kinderen. Maar ik ben geen ervaringsdeskundige, hoor. Ik ben het dus niet 100% zeker.Tiboko schreef: vr 08 mar 2019, 22:56 Ik weet niet of je dit kunt omschrijven als "samen zijn" - geheime afspraakjes die worden omschreven als "overwerken" of zo ?
Het is duidelijk dat Judith liever niet heeft dat Stan wéét dat ze af en toe afspreekt met Jacques. De vraag is waarom ? Is ze bang voor hoe hij zal reageren ? En waarom dan, een single vrouw mag toch een relatie aanknopen en ze heeft daarbij toch niet Stans goedkeuring nodig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat lijkt mij ook wel heel belangrijk inderdaad
Het begint wel hoe langer hoe meer op te vallen dat Judith die goedkeuring heeft van Emma, en met haar dus gewoon alles bespreekt, maar dat ze voor Stan steeds maar uitvluchten blijft zoeken als ze afspreekt met Jacques. Tel daarbij op dat Jacques er ineens moeite voor doet om een gesprek aan te knopen met Stan (op mij kwam het over alsof hij Stan een beetje probeerde te peilen), en ik begin toch ook hoe langer hoe meer te denken dat Jacques niet verantwoordelijk is voor Judith's blauwe plekken, maar eerder Stan.
En dat Jacques niet precies weet wat er speelt tussen Judith en Stan, maar dat hij wel begint te vermoeden dat Stan thuis ontzettend moeilijk loopt te doen tegen zijn moeder...

Het begint wel hoe langer hoe meer op te vallen dat Judith die goedkeuring heeft van Emma, en met haar dus gewoon alles bespreekt, maar dat ze voor Stan steeds maar uitvluchten blijft zoeken als ze afspreekt met Jacques. Tel daarbij op dat Jacques er ineens moeite voor doet om een gesprek aan te knopen met Stan (op mij kwam het over alsof hij Stan een beetje probeerde te peilen), en ik begin toch ook hoe langer hoe meer te denken dat Jacques niet verantwoordelijk is voor Judith's blauwe plekken, maar eerder Stan.
En dat Jacques niet precies weet wat er speelt tussen Judith en Stan, maar dat hij wel begint te vermoeden dat Stan thuis ontzettend moeilijk loopt te doen tegen zijn moeder...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..