Tamara Vereken (Tine Priem)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ze is gewoon kwaad op Paulien omdat die zich de les laat spellen door een dolgedraaide Bob.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Bob had Paulien daar niet in moeten betrekken. Maar Paulien heeft tenslotte een zaak te runnen en die taferelen die zich daar de laatste tijd afspelen, waar Tamara min of meer een hoofdrol in speelt, kan ze ook niet hebben. Niet zo bevorderlijk voor de klanten.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Waar, maar het is niet Tamara of Dries die een scène veroorzaakten, dat was Bob, ofwel door toedoen van Bob.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Deze keer was het Bob en zoals ik al zei, Paulien had hem moeten vertellen dat hij zijn eigen zaakjes maar oplost buiten de Frens.
Maar er zijn daar genoeg scenes geweest, ook tussen Tamara en Dries.
Ik vind de reactie van Tamara tegenover Paulien onbehoorlijk.
Maar er zijn daar genoeg scenes geweest, ook tussen Tamara en Dries.
Ik vind de reactie van Tamara tegenover Paulien onbehoorlijk.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Niet helemaal waar hé Heidi.heidiw schreef: vr 01 mar 2019, 22:40 Waar, maar het is niet Tamara of Dries die een scène veroorzaakten.
Dat de politie in de Frens op bezoek kwam voor Dries was omdat Dries voor het oog van een paar getuigen Karin op haar kantoor had proberen te wurgen. Het is logisch dat ze hem bij een volgende aanval (door een gemaskerd persoon) wéér kwamen ondervragen.
Bovendien was Paulien ook diverse keren getuige van aanvaringen tussen Tamara en Dries, o.m. toen hij haar zei dat ze zich met haar eigen zaken moest moeien (meteen na de dood van zijn moeder).
Ook niet vergeten dat het Tamara zélf was die maanden geleden "eiste" dat Dries elders ging wonen.
Ik snap dus wel dat Paulien geen geruzie meer wil in haar café, want het is slechte publiciteit en de klanten blijven dan weg.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Tamara, nog iemand zonder houvast.
Want wie heeft ze buiten Dries nog?
Alle anderen duwt of brult ze weg.
En Dries gaat er voor zorgen dat Bob (voorlopig) zijn kind niet kan erkennen, die moet ze te vriend houden.
Ik denk zelfs dat ze er stiekem toch wel wat gevoelens voor heeft.
Ik dacht trouwens dat Dries daar tijdelijk is komen wonen om dichter bij zijn werk te zijn - dat hij nu niet meer heeft.
Misschien had Paulien niet zo snel aan de druk van Bob moeten toegeven, maar dat ze voor haar zaak kiest vind ik niet abnormaal.
Eten moeten we allemaal - ook Tamara die het een schande vindt dat Paulien geld verkiest boven Dries.
Hoe theatraal, het klonk alsof Dries zijn leven moest opofferen zodat de Frens zou kunnen blijven bestaan.
Als het café leeg blijft en Paulien moet Tamara ontslaan, waar staat ze dan?
Want wie heeft ze buiten Dries nog?
Alle anderen duwt of brult ze weg.
En Dries gaat er voor zorgen dat Bob (voorlopig) zijn kind niet kan erkennen, die moet ze te vriend houden.
Ik denk zelfs dat ze er stiekem toch wel wat gevoelens voor heeft.
Ik dacht trouwens dat Dries daar tijdelijk is komen wonen om dichter bij zijn werk te zijn - dat hij nu niet meer heeft.
Misschien had Paulien niet zo snel aan de druk van Bob moeten toegeven, maar dat ze voor haar zaak kiest vind ik niet abnormaal.
Eten moeten we allemaal - ook Tamara die het een schande vindt dat Paulien geld verkiest boven Dries.
Hoe theatraal, het klonk alsof Dries zijn leven moest opofferen zodat de Frens zou kunnen blijven bestaan.
Als het café leeg blijft en Paulien moet Tamara ontslaan, waar staat ze dan?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ja vrees ik ook.satine schreef: za 02 mar 2019, 11:35 Ik denk zelfs dat ze er stiekem toch wel wat gevoelens voor heeft.
Het probleem met Tamara is dat ze niet echt weet wat ze wil. Ik vermoed - ben niet zeker - dat àls ze de klok kon terugdraaien, ze Bob nooit wandelen had gestuurd toen hij zo "slecht" reageerde op het nieuws dat ze zwanger was. Wat voor haar het hoogtepunt van hun liefde moest zijn, was voor hem een accident de parcours. En nu dit hoofdstuk (voorlopig?) afgesloten lijkt, klampt ze zich vast aan strohalmen. Net zoals de eenzame Marianne dat deed, aan de enige persoon die nog in haar buurt wil vertoeven. Toevallig dus Dries, een kerel met een serieuze hoek af.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Maar als de zaken niet goed draaien of erger nog dat De Frens failliet gaat zodat Paulien Tamara haar loon niet meer kan uitbetalen en haar dus moet ontslaan dan is Tamara de eerste die moord en brand zal schreeuwen maar ja we weten dat Tamara vogelhersens heeft en niet nadenkt en van alles en nog wat uitflapt die noch vorm noch inhoud heeft.satine schreef: za 02 mar 2019, 11:35 Tamara die het een schande vindt dat Paulien geld verkiest boven Dries.
Hoe theatraal, het klonk alsof Dries zijn leven moest opofferen zodat de Frens zou kunnen blijven bestaan

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-
- x 435
Wat een pretentieus kreng zeg. Gaat ze Bob arrogantie verwijten terwijl ze zelf haar arrogante, pretentieuze grote mond niet kan houden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Mja, ze is boos op Bob, en niet onterecht ook. Er zijn maar weinig mensen die dan nog een goed doordachte en rechtvaardige reactie geven.
Op dat vlak zijn die 2 allebei niet goed bezig, vind ik, en als ik zie wat ze allebei voor trucs uit de kast halen om de ander schaakmat te zetten, dan kan ik alleen maar hopen dat ze allebei hun verstand weer een beetje teruggevonden hebben tegen de tijd dat hun kindje geboren wordt.
Want wat een puinhoop zijn ze er allebei toch van aan 't maken! Niet te doen gewoon...

Op dat vlak zijn die 2 allebei niet goed bezig, vind ik, en als ik zie wat ze allebei voor trucs uit de kast halen om de ander schaakmat te zetten, dan kan ik alleen maar hopen dat ze allebei hun verstand weer een beetje teruggevonden hebben tegen de tijd dat hun kindje geboren wordt.
Want wat een puinhoop zijn ze er allebei toch van aan 't maken! Niet te doen gewoon...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ach Tamara, het is altijd een egocentrische bimbo geweest en zal het ook blijven.
Ik moest toch grimlachen toen zij beweerde dat zij nooit mensen laat vallen terwijl in de namiddagafleveringen zij wel Jessica als een baksteen heeft laten vallen.
Ik moest toch grimlachen toen zij beweerde dat zij nooit mensen laat vallen terwijl in de namiddagafleveringen zij wel Jessica als een baksteen heeft laten vallen.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Geen compassie met Tamara, ze was nu niet bepaald de ideale werkneemster. Nog altijd niet vergeten hoe zij "klanten" zat uit te dagen, comsumpties over hen uit te gieten, uit te schelden en dan haar ruzies met Bob terwijl het café vol klanten zat
Zelfs als de klanten niet je beste vrienden zijn, dan moet je als werkneemster vriendelijk blijven.

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
En dat geeft Paulien het recht haar zo voor iedereen af te kafferen?
Tamara is niet altijd van de vriendelijkste geweest, maar Paulien heeft intussen ook bewezen dat ze zeker niet zo veel beter is dan Tamara, integendeel zelfs. Tegen een kind uitvliegen , iedereen van haar wegduwen of schreeuwen, niet eens wat dankbaarheid tonen tegen Kaat en Tamara die de zaak hebben proberen recht te houden, en nu ook Kaat alle ellende in de Frens alleen laten oplossen.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549