Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
eviva
- Nog geen rang
- x 28
- x 13
Stan krijgt van mij geen lap deze keer.
Judith wel, omdat ze wéér eens niet ziet dat haar zoon met iets zit en het weg lacht. Hij wil gewoon dat ze nu eens eindelijk de waarheid vertelt in plaats van zich achter haar werk te verstoppen.
Judith wel, omdat ze wéér eens niet ziet dat haar zoon met iets zit en het weg lacht. Hij wil gewoon dat ze nu eens eindelijk de waarheid vertelt in plaats van zich achter haar werk te verstoppen.
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Een lap voor Tom, alleen voor de onnozele vraag tegen Karen over hoe het met haar gaat, terwijl ze er duidelijk erg aan toe is.
En Stan een lap, voor Joren zo te pushen wodka te drinken . En als hij het echt niet met hem meent , krijgt hij er nog wel genoeg lappen bij.
En Stan een lap, voor Joren zo te pushen wodka te drinken . En als hij het echt niet met hem meent , krijgt hij er nog wel genoeg lappen bij.
Laatst gewijzigd door Thom op wo 20 feb 2019, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Bij bovenstaande lappen sluit ik me graag aan.
Stan en Tom
Stan en Tom
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ja zeg! Stan is bij Dries langs geweest zeker?
Die is ook al meester geworden in vuile spelletjes spelen, in mensen op een dwaalspoor te brengen, te manipuleren, sympathie te winnen en dan BAM...genadeloos terugslaan! 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Hij vraagt dat uit beleefdheid.Thom schreef: wo 20 feb 2019, 21:29 Een lap voor Tom, alleen voor de onnozele vraag tegen Karen over hoe het met haar gaat, terwijl ze er duidelijk erg aan toe is.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vind ik nu eens geen reden om een lap te geven. Ja, Karen zag er vreselijk uit, maar daarmee weet je niet hoe iemand er echt aan toe is, hoe die zich voelt. En het kan een verhakkelijkde mens wel goed doen om te mogen zeggen hoe hij/zij zich voelt.Thom schreef: wo 20 feb 2019, 21:29 Een lap voor Tom, alleen voor de onnozele vraag tegen Karen over hoe het met haar gaat, terwijl ze er duidelijk erg aan toe is.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Hij had ook een minder vanzelfsprekende vraag kunnen stellen. Als Karin bij haar positieven was geweest had ze vast geantwoord: wat dacht je zelf?
0 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Tamara voor haar best claimerige gedrag tegenover Dries. En hoezo verdenkt zij hem nu ineens van de aanval op Karin?
Een grote lap gaat ook naar Sam en haar bemoeienissen tegenover Joren . En alleen al vanwege het feit dat ze er echt van uitgaat dat hij iets met een meisje heeft.
Verder ook een klein lapje voor Rosa en Steven. Het was misschien niet slecht bedoeld , maar ik vond het niet gepast/apart hoe Rosa daar ineens binnenkwam terwijl Steven daar op bezoek was. Wat moet dat confronterend voor Karin geweest zijn.
Een grote lap gaat ook naar Sam en haar bemoeienissen tegenover Joren . En alleen al vanwege het feit dat ze er echt van uitgaat dat hij iets met een meisje heeft.
Verder ook een klein lapje voor Rosa en Steven. Het was misschien niet slecht bedoeld , maar ik vond het niet gepast/apart hoe Rosa daar ineens binnenkwam terwijl Steven daar op bezoek was. Wat moet dat confronterend voor Karin geweest zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Christine voor de manier waarop ze overal rondglibbert en zich opdringt; echt om verschrikkelijk de kriebels van te krijgen.
Bob, omdat hij het met de minuut benauwder lijkt te hebben, maar niet het lef vindt om eerlijk te zijn tegen Christine. Is hij zo bang om vrijgezel te zijn?
Tamara, omdat ze met de dag meer doorslaat in haar bemoeizuchtige en inderdaad claimerige gedrag.
En tot slot een klinkende lap voor Steven en Rosa. Geen idee hoe ze het bedoelden, maar ik vond hun bezoek echt ongevoelig en compleet ongepast. Heel egoïstisch om daar zo samen op te komen dagen.
Bob, omdat hij het met de minuut benauwder lijkt te hebben, maar niet het lef vindt om eerlijk te zijn tegen Christine. Is hij zo bang om vrijgezel te zijn?
Tamara, omdat ze met de dag meer doorslaat in haar bemoeizuchtige en inderdaad claimerige gedrag.
En tot slot een klinkende lap voor Steven en Rosa. Geen idee hoe ze het bedoelden, maar ik vond hun bezoek echt ongevoelig en compleet ongepast. Heel egoïstisch om daar zo samen op te komen dagen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
"Rondglibberen"is een prachtig woord voor Christine
Ze krijgt van mij ook een lap.
Steven en Rosa, die hadden daar echt niks te zoeken. 2 Lappen
Steven en Rosa, die hadden daar echt niks te zoeken. 2 Lappen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Wat Steven en Rosa betreft had ik ook eerst mijn twijfels.
Aan de andere kant, toen Karin zag hoe Steven sukkelde om recht te raken, leek het wel alsof ze zich even afvroeg of ze dit wel had aangekund.
En ik denk dat het antwoord 'nee' was, hoe graag ze hem ook gezien heeft.
Toen ze nog met hem samen was, kon hij nog uit de voeten, zijn beide handen gebruiken, zoveel dingen meer dan nu.
Ik twijfel er aan of Karin het zou kunnen opbrengen om liefdevol te zitten wachten op Steven die nog 'in zijn beddeke' ligt.
En dat beseft zij zelf ook wel.
Dus ik denk dat het wel oprecht was wat ze zei. Dat Steven/Rosa het getroffen had (of iets in die aard, ik weet niet meer wat ze precies zei).
Anders zou ze dat echt niet zeggen.
Dus misschien is het uiteindelijk toch niet zo slecht dat Steven en Rosa haar zijn gaan bezoeken.
Zo kan zij dit hoofdstuk netjes afsluiten.
Tenminste, zo zag ik het.
Wie wel zeker lappen verdient is Tamara.
Zwangerschapshormonen of niet, de manier waarop zij Dries aansprak was er over.
En Christine, die heeft met 1 mandje niet genoeg voor al haar lappen.
Aan de andere kant, toen Karin zag hoe Steven sukkelde om recht te raken, leek het wel alsof ze zich even afvroeg of ze dit wel had aangekund.
Toen ze nog met hem samen was, kon hij nog uit de voeten, zijn beide handen gebruiken, zoveel dingen meer dan nu.
Ik twijfel er aan of Karin het zou kunnen opbrengen om liefdevol te zitten wachten op Steven die nog 'in zijn beddeke' ligt.
Dus ik denk dat het wel oprecht was wat ze zei. Dat Steven/Rosa het getroffen had (of iets in die aard, ik weet niet meer wat ze precies zei).
Dus misschien is het uiteindelijk toch niet zo slecht dat Steven en Rosa haar zijn gaan bezoeken.
Zo kan zij dit hoofdstuk netjes afsluiten.
Tenminste, zo zag ik het.
Wie wel zeker lappen verdient is Tamara.
Zwangerschapshormonen of niet, de manier waarop zij Dries aansprak was er over.
En Christine, die heeft met 1 mandje niet genoeg voor al haar lappen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 184
Sam kan dat ook niet weten dat Joren verliefd is op een jongen.Thom schreef: do 21 feb 2019, 22:11 Een grote lap gaat ook naar Sam en haar bemoeienissen tegenover Joren . En alleen al vanwege het feit dat ze er echt van uitgaat dat hij iets met een meisje heeft.
Dat Sam er van uit gaat dat Joren verliefd zou zijn op een meisje is dat omdat heteroseksuele relaties nog altijd in de meerderheid zijn, ik zou ook niet direct denken dat Joren een homo is of biseksueel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vind het ook niet zo verwonderlijk dat Sam denkt dat Joren verliefd is op een meisje.
Maar condooms op het ontbijtbord? Serieus?
En dan vinden dat het gesprek goed verlopen is...
En ze krijgt ook nog een lap omdat ze zo zelfingenomen is altijd.
Niet eens koffie willen inschenken voor Tim, die na een paar uurtjes alweer wakker is na de nacht.
Terwijl zij de hele tijd heeft kunnen slapen.
En dan moet hij nog opdraven om Hannah naar school te brengen.
Als moeder vind ik haar niet echt geslaagd.
Maar condooms op het ontbijtbord? Serieus?
En dan vinden dat het gesprek goed verlopen is...
En ze krijgt ook nog een lap omdat ze zo zelfingenomen is altijd.
Niet eens koffie willen inschenken voor Tim, die na een paar uurtjes alweer wakker is na de nacht.
Terwijl zij de hele tijd heeft kunnen slapen.
En dan moet hij nog opdraven om Hannah naar school te brengen.
Als moeder vind ik haar niet echt geslaagd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik denk wel dat het oprecht was wat Karin zei (dat Steven de juiste gekozen heeft, dus ze heeft hem wel doorsatine schreef: do 21 feb 2019, 23:25 Aan de andere kant, toen Karin zag hoe Steven sukkelde om recht te raken, leek het wel alsof ze zich even afvroeg of ze dit wel had aangekund.
Maar ik zag ook haar medeleven voor Steven en haar spijt, en de manier waarop ze tegen Tom zei dat ze alles verkloot heeft bevestigde dat nog eens. Dat vond ik rot. En niet terecht ook, want Karin laat al een tijd zien dat ze spijt heeft van de manier waarop alles gelopen is, maar ik vind gewoon niet dat zij er als enige "schuldig" aan is. Steven heeft minstens net zoveel verkloot, en bij hem zie ik geen spijt. En ook geen tact of gevoel. Het lijkt net alsof hij haar af en toe gewoon even in moet wrijven dat ze hem kwijt is, of zoiets. Waarom kon Rosa bijvoorbeeld niet even op de gang wachten? Dat was toch iets minder confronterend geweest, zeker voor iemand die daar helemaal in puin in bed ligt.
Vandaar ook mijn lappen, die voor mij verder los staan van hoe Karin erop gereageerd heeft. Want in mijn ogen was dat prima en mag ze blij zijn dat ze van hem af is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Awel! Dan zijn we met twee.Thom schreef: do 21 feb 2019, 22:11 Een grote lap gaat ook naar Sam en haar bemoeienissen tegenover Joren . En alleen al vanwege het feit dat ze er echt van uitgaat dat hij iets met een meisje heeft
Ik vind het wél raar dat Sam er zomaar vanuit gaat dat hij een vriendin heeft.
Helemaal niet omdat Joren zich homo gedraagt ( wat dat ook mag betekenen)
maar wel omdat ze zich, nog niet eens zo heel erg lang geleden, zorgen maakte over het feit dat Joren niet echt vlot is in de omgang en
weinig vrienden heeft. Ze was dan ook dolenthousiast dat hij eindelijk eens een vriend als Stan had.
Dat ze niet meteen de link legt tussen zijn zweverig gedrag & Stan kan ik best begrijpen, maar ze trekt wel erg snel de meest bizarre conclusies
en dat begrijp ik dan weer niet.
Eerst had hij ruzie met Stan omdat ze verliefd waren op hetzelfde meisje. Daarna zit ze hem te pushen om het toch zo snel mogelijk te zeggen vooraleer er iemand anders mee wegloopt. Dan maakt ze zich zorgen omdat hij zo'n erge nachtmerries heeft. Hij verzwijgt dat hij Valentijn is gaan vieren en gebruikt het excuus dat hij bij Stan is gaan gamen. En nu koopt ze al condooms voor hem want het lijkt al flink koekenbak te zijn.
Ik geraak nog moeilijk uit aan dat heen-en weer geflits in die haar hersenkronkels
En daarbij kan ik me ook niet herinneren dat Joren het ooit eens gehad heeft over meisjes (of liefde in het algemeen)
dus waarom ze dat al meteen concludeert is mij al een even groot raadsel.
Maar eigenlijk zijn we dat van Sam al een beetje gewoon. Veel blablabla en drama, maar gewoon eens verder zien dan dat haar neus lang is gaat niet. Het ergste is dat Tim er ook zo erg in meegaat. :oops
En uiteraard ook wat lappen voor Christine. Haar manier van doen en praten over haar restaurant- en saunabezoekjes doet mij echt gruwelen. Ze is misschien wel echt verliefd op Bob, maar ze voelt volgens mij wel aan dat het vooral van haar kant komt. Doen alsof het allemaal heel mooi en romantisch is naar de buitenwereld toe, maar het lijkt allemaal overcompensatie. Heeft die dan echt zo weinig zelfrespect? En dan zo showen met die ring en praten over trouwen en kinderen. Brrrrr!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.