Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door kingpietro105 »

Ik heb nooit waldek gemogen puur om de reden dat hij de vriendin van een van zen beste vrienden afpakt. Zo iets is not done.

Weet niet wat de girl code is maar de guy code is never sleep with you're friend's girfriend.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik snap de overdreven kritiek op Waldek hier toch niet echt. Hij probeerde oprecht om Nuria op te kikkeren en duidelijk maken dat Zoë een belangrijke doelstelling is leek toch echt wel een positieve impact te hebben op Nuria.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Waldek probeert van alles, daar hoor je mij ook niks over zeggen, maar als mensen met serieuze psychische problemen rondlopen (en dat ze bij Nuria serieus zijn is wel duidelijk), dan moet je echt wel weten waar je mee bezig bent.

Alle respect voor Waldek, maar dat weet hij niet. Hij roeit met de riemen die hij heeft en hij probeert het goed te doen, maar het is niet altijd gezegd dat dat dan ook zo is. Nuria leek de laatste keer goed te reageren, maar dat leek ze ook toen de afspraak om Zoë op te halen gemaakt werd, en we zien hoe dat achteraf uitpakte.

Als Nuria zelf al niet eens echt weet hoe het met haar gaat, hoe moet Waldek dat dan inschatten? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

kingpietro105 schreef:Ik vind het al raar dat waldek voor dat kind moet zorgen en dat zij niet naar een pleeggezin gaat.

Vooral de historie die waldek heeft met deze situatie.
Omdat dit alles niet naar de buitenwereld mag gebracht worden, hoe gaan ze het allemaal uitleggen, baby's verwisseld door Mayra in ziekenhuis en alle gevolgen ervan. Waldek is dan ook medeplichtig he, met het niet te gaan aangeven.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef:
kingpietro105 schreef:Ik vind het al raar dat waldek voor dat kind moet zorgen en dat zij niet naar een pleeggezin gaat.

Omdat dit alles niet naar de buitenwereld mag gebracht worden...

En bij die crèche vragen ze bij inschrijving normaal toch ook officiële documenten? Hoe heeft Waldek dat dan voor elkaar gekregen? Hij heeft verdorie geen enkele bloedband met dat kind :think:

Het is zo'n beetje alsof ik het pasgeboren kind van mijn buren zou gaan inschrijven bij de crèche. :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
vdbemdsa schreef:

Omdat dit alles niet naar de buitenwereld mag gebracht worden...

En bij die crèche vragen ze bij inschrijving normaal toch ook officiële documenten? Hoe heeft Waldek dat dan voor elkaar gekregen? Hij heeft verdorie geen enkele bloedband met dat kind :think:

Het is zo'n beetje alsof ik het pasgeboren kind van mijn buren zou gaan inschrijven bij de crèche. :lol:
We hebben hem toch al meermaals met de crèche horen bellen waarbij hij zichzelf voorstelt als "Waldek, de "pluspapa" van Zoë".
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Waldek en Rosa deden voorbije tijd al zo bizar, en eigenlijk ook irritant (gezien wat er zich tussen hun heeft afgespeeld) vriendelijk tegen elkaar, maar vandaag vond ik het toch echt nergens op slaan. Waldek die met Zoë naar Rosa gaat , gezellig op familiebezoek. Allemaal precies als een "happy family" :wtf: Mag deze (wijn)-verhaallijn snel afgelopen zijn, a.u.b?
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Thom schreef: di 19 feb 2019, 21:41 Mag deze (wijn)-verhaallijn snel afgelopen zijn, a.u.b?
Dat wijnverhaal zal nu pas beginnen zeker nu dat Peter er zal mee moeien.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik denk dat het 'wijn-verhaal' ook bedoeld is om Waldek een reden te geven om in België te blijven als Zoë terug gaat naar haar mama.
Maar ik hoop ook dat het snel een stille dood sterft, net zoals het 'moestuin-verhaal'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Daar sluit ik me graag bij aan, ook van mij mag dat gauw passeren allemaal.
Ik vind het niet boeiend, en zowat alle betrokkenen gedragen zich in mijn ogen totaal niet reëel. Het zeemzoet gedrag van Rosa gisteren, en Waldek's reactie toen hij haar met Zoë zag, vond ik ook best wel tenenkrommend. Inderdaad zelfs een beetje irritant om ze zo tegen elkaar te zien doen.

Het lijkt net alsof ze daar allemaal op kousenvoetjes lopen om het Steven maar zoveel mogelijk naar de zin te maken, wat ik normaal in zijn situatie heel goed zou begrijpen als het om een liefdevolle echtgenoot en een beste vriend zou gaan die ze allebei van haver tot gort kennen, maar niet zoals in dit geval om iemand die ze amper kennen, die nooit het achterste van zijn tong laat zien, en die geen kans onbenut laat om zijn eigen zin door te drijven en mensen te bespelen zoals het hem het beste uitkomt.
Het enige wat ik me dan ook iedere keer afvraag, is wat Waldek daar in vredesnaam te zoeken heeft... :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1488

Bericht door heidiw »

Toen Rosa gisteren tegen Waldek zei "onze" Steven ligt nog in "zijn beddeke" en Waldek daarop reageerde alsof dat de normaalste zaak van de wereld was dacht ik: tiens, hebben die nu samen nog een babytje gemaakt dat zijn middagdutje aan het doen is? Jongens toch, zo praten over een volwassen man, echt tenenkrullend
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ik lust nu ook wel liever zoete wijn dan droge wijn, maar als ik hen bezig hoor zouden ze beter gewoon druivensap maken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek, bij die wijnbouw heb je niks te zoeken en Steven kan ook zijne plan trekken zonder u.
Doet die dat nu om Rosa niet alleen achter te laten of wat ?
Uw vrienden zijn en blijven de Kabouters, die ontvangen u met open armen.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

ranske schreef: wo 20 feb 2019, 21:03 Waldek, bij die wijnbouw heb je niks te zoeken en Steven kan ook zijne plan trekken zonder u.
Mag Waldek daar wel zelf over beslissen? :mrgreen:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Natuurlijk mag Waldek daar zelf over beslissen, maar vermits het hier een forum is, mogen mensen hier ook hun mening daarover kwijt.
Daar dienen fora voor. :mrgreen:

Ik vind dat Waldek hoe langer hoe meer op een landloper begint te lijken.
Als hij en Kobe-met-de-altijd-sullige-blik de visitekaartjes worden van Stevenson, dan heb ik daar toch mijn twijfels bij.
0 x
Plaats reactie