Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Tiboko »

vdbemdsa schreef:En wie weet komt dan uit het onderzoek dat Sandrientje gewoon voor Dieter is ingelopen, dus dan is Dieter zeker en vast niet de "schuldige"
Het onderzoek draait wellicht om de vraag of "schieten" de enige optie was die Dieter had. En waarom Tim (die andere agent) voor een andere optie koos (want hij schoot niet). En of Dieter kon inschatten hoe veilig het was om te schieten terwijl daar twee jonge kinderen op een paar meter van hem stonden.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

We hadden toch al eerder geconstateerd dat Lander zijn pistool op de agenten richtte?
Dan moet je als agent toch de eerste zijn die schiet.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat ligt er vooral aan of er een indicatie is dat degene die voor je staat, ook effectief gaat schieten, denk ik. En zoiets is natuurlijk altijd lastig in te schatten tijdens een crisissituatie. Zoals Tiboko ook aangeeft; hadden ze de boel nog kunnen sussen? Moesten ze hun wapen niet laten zakken toen Emile en Sandrine binnenkwamen? Had dat de situatie misschien ook wat Lander betreft vooruit-, of juist achteruit geholpen? Waarom schoot Dieter wel en Tim niet?

Allemaal vragen die je achteraf kunt stellen, maar waarop het antwoord veel eenvoudiger te geven is in alle rust dan wanneer er iemand met een pistool voor je neus staat te zwaaien.
Toen die kinderen binnenkwamen is de boel gauw genoeg geëscaleerd, en ik denk dat er maar weinig mensen precies weten hoe ze in zo'n geval zouden reageren, hoeveel training daar ook aan vooraf gegaan is.

Ik begrijp dat er een onderzoek nodig is, maar verder kan ik me wel heel goed vinden in de dingen die Tom gisteren zei tegen Tania. Sandrine komt niet terug met een rechtszaak, en vaak kent zoiets alleen maar verliezers. Wat heeft Ann er bijvoorbeeld aan als ze zou horen dat Dieter de situatie anders in had kunnen (of zelfs moeten) schatten? :-? Gedane zaken nemen geen keer, en dan kan ze zich nog ellendiger voelen door te blijven hameren op het feit dat Sandrine niet dood had hoeven zijn...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé Tom zijnen euro is eindelijk gevallen. Het was toch al lang duidelijk dat er een mogelijke link was tussen één van de gedupeerden in de loodvergiftigingszaak.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Blijkbaar houdt Tom toch meer van Karen dan hij toegeeft gezien zijn verdriet
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Het kan ook de shock zijn hé, iemand halfdood geslagen vinden zal nu wel niet bepaald een pretje zijn. IRL wordt die persoon ook slachtofferhulp aangeboden of stelt de politie de vraag of je er nood aan hebt. In Thuis moet iedereen zijne plan maar trekken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze hadden die psychiater ook nooit moeten laten vertrekken. Nou zie je wat er van komt. Broodnodig is die man :roll:
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

ik denk dat Tom verliefd aan het worden is op Karin, en dan bedoel ik niet terug die sex-relatie die ze hadden...
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Zou inderdaad wel kunnen. Karin verdient ook wel wat geluk op privé vlak. Alhoewel ik Tom graag met Judith zie ook
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom & Karin zou ik perfect vinden voor elkaar, eigenlijk. Ze hebben al vanaf het begin een leuke klik met elkaar.
Wat ooit is begonnen als "maar" een sexrelatie, lijkt inmiddels inderdaad ook echt wel dieper te zitten. Maar zelfs toen Tom nog samen was met Judith, vond ik hem en Karin al meer chemie hebben samen. Die 2 zijn aan elkaar gewaagd... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Christel schreef: wo 06 mar 2019, 13:35 Tom & Karin zou ik perfect vinden voor elkaar, eigenlijk. Ze hebben al vanaf het begin een leuke klik met elkaar.
Wat ooit is begonnen als "maar" een sexrelatie, lijkt inmiddels inderdaad ook echt wel dieper te zitten. Maar zelfs toen Tom nog samen was met Judith, vond ik hem en Karin al meer chemie hebben samen. Die 2 zijn aan elkaar gewaagd...
Ik duim dat het goed komt tussen die 2 !
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Christel schreef: wo 06 mar 2019, 13:35 Tom & Karin zou ik perfect vinden voor elkaar, eigenlijk. Ze hebben al vanaf het begin een leuke klik met elkaar.
Wat ooit is begonnen als "maar" een sexrelatie, lijkt inmiddels inderdaad ook echt wel dieper te zitten. Maar zelfs toen Tom nog samen was met Judith, vond ik hem en Karin al meer chemie hebben samen. Die 2 zijn aan elkaar gewaagd...
Enerzijds vind ik ze ook wel heel leuk samen. En misschien verdient Karin idd een beetje ECHTE liefde in haar leven. Ze mag dan misschien niet vies zijn van wat avontuurtjes, ik denk wel dat ze iemand kan gebruiken die oprecht van haar houdt. Anderzijds hoop ik dan wel dat Karin haar negatieve uitlatingen over Stan een beetje achterwege laat. Als ze voor Tom kiest, moet ze voor Stan ook kiezen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Als we ooit de meest belachelijke figuur uit Thuis mogen kiezen, kies ik voor Tom. :laughing-rolling:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

x 2, het is en blijft toch een behoorlijke euh oen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Heb weer stukken gemist. Vraagje: wat had onze Tom allemaal te vertellen tegen Judith.
Ik had wel beeld, geen geluid.
0 x
Plaats reactie