Ik kreeg wel meteen een Franky/Bram déjà vu.
We hebben toch al een homosexueel koppel?jessie V. schreef:Natuurlijk zag je dat van verre aankomen. Het gaat mij alleen om het feit dat er "toch wel weer homo's"moesten komen.
Zijn ze bang voor de " Publieke Opinie"? Het is gewoon geforceerd.
Waarom zou dat moeten zo zijn? Als ze daar een deftig gesprek over hebben waarin Joren duidelijk maakt dat hij Stan als vriend maar niet als partner wil, waarom zouden ze dan geen vrienden meer kunnen zijn?apestaart schreef:Dat hadden wij echt niet verwacht.kingpietro105 schreef:En stam is homo en probeert joren te versieren wat gaat dat geven..![]()
Het gevolg is dat de vriendschap tussen Stan en Joren onherroepelijk om zeep is.
Je bent niet de enige, ik zag het ook al aankomen vooral toen Stan een tijdje geleden tegen Judith zei dat Joren zijn enige vriend is die hem ook heeft blijven steunen toen hij in de instelling zat. Toen beide naar de kleedkamers liepen voelde ik het al aankomen. Stan vond ik ook heel raar reageren toen hij zag dat Jacques terug was en Judith kuste (of andersom).satine schreef:Oei, ben ik dan de enige die het al van mijlen ver zag aankomen?![]()
Ik kreeg wel meteen een Franky/Bram déjà vu.
And her name was renée.apestaart schreef:Hij heeft vroeger een vriendin gehad maar ik ben haar naam vergeten, dat was alleszins een vriendin van Emma van in de tijd dat Emma nog voetbalde.johan1969 schreef:Hebben we hem ooit al met n vriendinnetje gezien ?
ja, Renée. Was schoolvriendin van Emma en voetbalde ook met Emma. Renée liet Stanneman als een baksteen vallen en Stan heeft haar nog gezien met een "oudere" jongen met een (sport ?) auto. Ik heb dan nog gedacht dat men het thema "loverboys" ging aansnijden maar dat werd uiteindelijk niet gedaan.johan1969 schreef:Hebben we hem ooit al met n vriendinnetje gezien ?
martha schreef:Ik heb dan nog gedacht dat men het thema "loverboys" ging aansnijden maar dat werd uiteindelijk niet gedaan.
En daar leek hij toen behoorlijk van aangedaan. En de eerste keer dat zijn tienerhart een flinke deuk had gekregen was toen hij een crush had op Jana. Maar het is niet omdat je altijd al verliefd was op meisjes/vrouwen dat je nooit meer verliefd kan worden op jongens/mannen. (Kijk maar naar Mayra)martha schreef:ja, Renée. Was schoolvriendin van Emma en voetbalde ook met Emma. Renée liet Stanneman als een baksteen vallen en Stan heeft haar nog gezien met een "oudere" jongen met een (sport ?) auto. Ik heb dan nog gedacht dat men het thema "loverboys" ging aansnijden maar dat werd uiteindelijk niet gedaan.johan1969 schreef:Hebben we hem ooit al met n vriendinnetje gezien ?
Dat vond ik ook verwonderlijk, helemaal niet wat je van Stan zou verwachten.hannanaske schreef:Ik zou in elk geval niet zo zelfverzekerd durven zeggen "tot volgende week" maar ik ben natuurlijk Stan niet.![]()
hannanaske schreef: Ik zou in elk geval niet zo zelfverzekerd durven zeggen "tot volgende week" maar ik ben natuurlijk Stan niet.![]()
Moderator bericht:Tiboko schreef:hannanaske schreef: Ik zou in elk geval niet zo zelfverzekerd durven zeggen "tot volgende week" maar ik ben natuurlijk Stan niet.![]()
Wellicht heeft die periode in de instelling hem weerbaarder gemaakt, je moet daar ongetwijfeld voor jezelf opkomen en dat is precies wat hij nu doet, hij laat zich niet meer doen
Wat dat andere betreft (die kus) - het is allemaal wat voorbarig. Om daar nu meteen conclusies aan vast te knopen? Het was een beetje in the heat of the moment - mijn gedacht.