Mayra Magiels (Muriel Bats)

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Christel »

Tsja, ik kan me zo voorstellen dat de meesten echt niet staan te springen om haar aanwezigheid, vanwege allerlei verschillende redenen (teveel om op te noemen, zelfs :mrgreen: ). Maar ze hadden dit wel kunnen verwachten toen ze belden.

Het enige min of meer goede wat Mayra ooit gedaan heeft, is de manier waarop ze (mee) voor Sandrine zorgde. Zowel Ann als Waldek hadden dan ook kunnen verwachten dat de vriendelijke vraag om maar niet af te komen, bij Mayra aan dovemansoren gericht is. Natuurlijk wil ze met eigen ogen zien hoe het met haar dochter gaat, en dat ze beter in Kaapverdië gebleven was, zal haar een zorg zijn. Typisch Mayra, eigenlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik moet toegeven, het eerste wat ik dacht toen ik haar zag was: 'Misschien komt ze naar de kapper;
Haar eigen, vertrouwde Belgische kapper'.
:eh: :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

:lol:
Dat schoot ook even door mijn hoofd toen ze daar ineens stond. Ik moest echt even kijken, zeg maar... :mrgreen: :razz:
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik vrees dat het er niet goed uit ziet voor Sandrine door Mayra haar terugkomst
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Even door dit topic gespit en blijkt dat Zoë overmorgen jarig is.
Zou ze mede daarom zijn terug gekomen? :denk:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Dat heb ik me ook afgevraagd vooral omdat Waldek vorige week nog tegen Nuria ? gezegd heeft dat het binnenkort de verjaardag van "Zowee" was.

Maar .... ben ik nu de enige die wel blij was met de terugkomst van Mayra ? :denk: Want geef toe, personages als Mayra, Peggy enz. die gaven tenminste de nodige pit aan de verhaallijnen in Thuis. En haar kapsel ? Bwa, op het eerste zicht vond ik het niet mis maar zoals Christel zei : ik moest ook eerst kijken wie daar in de deuropening stond.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

martha schreef:Dat heb ik me ook afgevraagd vooral omdat Waldek vorige week nog tegen Nuria ? gezegd heeft dat het binnenkort de verjaardag van "Zowee" was.

Maar .... ben ik nu de enige die wel blij was met de terugkomst van Mayra ? :denk: Want geef toe, personages als Mayra, Peggy enz. die gaven tenminste de nodige pit aan de verhaallijnen in Thuis. En haar kapsel ? Bwa, op het eerste zicht vond ik het niet mis maar zoals Christel zei : ik moest ook eerst kijken wie daar in de deuropening stond.
Moderator bericht:
Gelieve hier geen verwijzingen naar de spoilers te posten.

:text-thankyouyellow:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zou me niks verbazen als Zoë's verjaardag ook een reden is voor Mayra om toch haar neus weer te laten zien. :yup:

Het ligt officieel eigenlijk ook niet in haar natuur om de aftocht te blazen zoals ze gedaan heeft na dat hele Zoë-debacle, vind ik. En dat is meteen ook het probleem wat ik heb met Mayra's terugkeer: ik vond het een goed gebracht en interessant (om te volgen) personage wat in eerste instantie inderdaad leven in de brouwerij bracht, maar Mayra is zo lang met zoveel weggekomen, dat ik haar compleet beu gezien ben. Die heeft zo'n smerige streken uitgehaald met zo veel verschillende mensen, dat zo iemand normaal gesproken niet eens meer met de nek aangekeken zou worden. En dan is ze ook nog eens nooit op haar vingers getikt voor die streken, laat staan dat ze er boete voor gedaan heeft of echt spijt van heeft. Ik vind dat echt een psychopate zonder enige nuance, en daar krijg ik de kriebels van. :oops: :mrgreen:
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Wilt ook wel 1 iemand met thuis met haar omgaan? Ik bedoel wat zij allemaal gedaan heeft

-weet niet wat ze wilt :
*verlaat haar man omdat ze zogenaamd lesbisch is maar gaat later wel met waldek en andere mannen naar bed.
*verliet haar man omdat haar man kinderen wou en zij niet later blijkt dat ze wel kinderen wilt
*ann vraagt haar ten huwellijk maar ze wilt niet tijdje later wilt ze niet.

haar daden:

-verkracht kurt van damme dit heeft er er voor gezorgt dat kurt gestorven is.
-zorgt voor spanningen tussen marianne tom en ann.
-verlamt marianne door een ruzie
-probeert sandrine te ontvoeren
-aanrading van Jessica
-gaat vreemd met andere mannen tijdens relatie met ann
-verwisseld baby's
-onvoert zoe

hopelijk verdwijnt deze ****** snel :sick:

Wat haat ik haar zo erg.

Om men pleidooi kor te houden: alsk kmerk dat vele personages haar vergeven en normaal doen tegen haar ga ik toch eventjes stopen met naar thuis te kijken.
0 x
Donderkop
x 435

Bericht door Donderkop »

kingpietro105 schreef:Om men pleidooi kor te houden: alsk kmerk dat vele personages haar vergeven en normaal doen tegen haar ga ik toch eventjes stopen met naar thuis te kijken.
Ik versta helemaal wat je bedoelt. Echt waar...

Maar ik was wel blij Mayra terug te zien. Bij Mayra heb ik altijd het gevoel dat zij die situaties niet plant. Ze werkt zich in nesten, bepaalde dingen overkomen haar en ze reageert altijd zo fout en onvoorspelbaar, dat het interessant is.

Mayra's personage is heel goed opgebouwd! De scenaristen hebben daar echt iemand interessant gecreëerd. Als zou blijken dat Mayra de voorbije tien jaar twaalf mannen heeft vermoord, ik zou niet uit de lucht vallen. Met Mayra kunnen ze nog zoveel kanten uit, dat verhaal is niet uitverteld. Die actrice doet dat ook heel goed.

Mayra en Karin zijn (naar mijn gevoel) de twee personages die de boel recht houden. Acteurs die scènes met hen moeten spelen, spelen er trouwens beter door.

Blij dat ze terug is en hopelijk blijft ze.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Donderkop schreef:
kingpietro105 schreef:Om men pleidooi kor te houden: alsk kmerk dat vele personages haar vergeven en normaal doen tegen haar ga ik toch eventjes stopen met naar thuis te kijken.
Ik versta helemaal wat je bedoelt. Echt waar...

Maar ik was wel blij Mayra terug te zien. Bij Mayra heb ik altijd het gevoel dat zij die situaties niet plant. Ze werkt zich in nesten, bepaalde dingen overkomen haar en ze reageert altijd zo fout en onvoorspelbaar, dat het interessant is.

Mayra's personage is heel goed opgebouwd! De scenaristen hebben daar echt iemand interessant gecreëerd. Als zou blijken dat Mayra de voorbije tien jaar twaalf mannen heeft vermoord, ik zou niet uit de lucht vallen. Met Mayra kunnen ze nog zoveel kanten uit, dat verhaal is niet uitverteld. Die actrice doet dat ook heel goed.

Mayra en Karin zijn (naar mijn gevoel) de twee personages die de boel recht houden. Acteurs die scènes met hen moeten spelen, spelen er trouwens beter door.

Blij dat ze terug is en hopelijk blijft ze.
Inderdaad het feit dat ik zo een pleidooi geef over hoe ik haar niet kan uitstaan toon hoe goede actrice is.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Van mij mag ze ook nog blijven. Hoeveel personages zijn er al niet in Thuis geweest, die de meest vreselijke dingen hebben uitgespookt en toch zonder veel woorden weer door de anderen geaccepteerd zijn.Af en toe komt hun verleden nog wel eens ter sprake, maar verder wordt het allemaal naar de achtergrond geduwd.
Zo gaat dat nou eenmaal in een soap.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Haar nieuwe kapsel lijkt ook nergens op !
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

jessie V. schreef:Van mij mag ze ook nog blijven. Hoeveel personages zijn er al niet in Thuis geweest, die de meest vreselijke dingen hebben uitgespookt en toch zonder veel woorden weer door de anderen geaccepteerd zijn.Af en toe komt hun verleden nog wel eens ter sprake, maar verder wordt het allemaal naar de achtergrond geduwd.
Zo gaat dat nou eenmaal in een soap.
Wat heeft Luc niet allemaal uitgespookt en op het einde werd hij door iedereen op handen gedragen... :roll:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Mayra heeft veel mispeuterd ja, maar in tegenstelling tot Luc uit eigenbelang en niet uit winstbejag. Haar "vreemdgaan met mannen" tijdens haar relatie met Ann was omdat ze een grote kinderwens had en niet meer in aanmerking kwam voor ivf. En wat Marianne betreft, ze waren echt elkaar wel waard hoor! Marianne is ook ver van een katje om zonder handschoenen aan te pakken en Mayra zorgde voor weerwerk. En ze was wel altijd een goede moeder voor Sandrine, soms zelfs beter dan Ann.

(Dat kapsel was ook zo in haar rol als psychiater in "de 13 geboden", misschien overlapten de opnames?)
0 x
Gesloten