Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Tiboko »

Christel schreef:Als dat dadelijk uitkomt moet dat een klap voor haar zijn...

Dat zal natuurlijk niet zo meteen uitkomen. Want dat zou betekenen dat Marianne alsnog doorheeft dat ze erin werd geluisd en ik denk niet dat zij zo slim is. Bovendien - zoals je zelf zegt - moet ze dan aan Tom bekennen dat ze wou uitgaan met zijn jonge stagiair, niet meteen iets om trots op te zijn.

Anderzijds inderdaad, we mogen niet te streng zijn voor haar. Dat stukje "hypocriet" slik ik weer in :)
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Ge moogt ook niet vergeten dat Karin Dries al eens eerder had willen ontslaan omwille van 'seksuele manipulatie' (remember Tamara & Bob) Het was toen ook Tom die hem gered heeft.

Dat speelt nu ook niet echt in het voordeel van Karin. Ik kan best begrijpen dat Tom hier nu in trapt.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter, Karin en aan Steven omdat zij in alle omstandigheden hun zelfingenomenheid
vooropstellen.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Ten eerste erger ik met aan Tom, als biologische vader van Sandrien is hij amper met haar gezondheid bezig.
Ten tweede erger ik me aan Lowie en Bob. Bob heeft net zijn zwangere vriendin in de steek gelaten omdat hij “weet” dat hij geen goede vader zal zijn. Iedere man en vrouw die voor het eerst vader en moeder zitten met die twijfels. Hij gaat wel al in op de avances van Christine en Lowie moedigt dit aan...wat voor moraal is dat???
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Renée schreef:Bob heeft net zijn zwangere vriendin in de steek gelaten omdat hij “weet” dat hij geen goede vader zal zijn. Iedere man en vrouw die voor het eerst vader en moeder zitten met die twijfels. Hij gaat wel al in op de avances van Christine en Lowie moedigt dit aan...wat voor moraal is dat???
Ik denk dat bob eigenlijk christine ziet als een vriendin (friendzone) maar christine heeft het niet door. Met andere woorden hij zag het niet als een date maar als een vriendschappelijk uitje netzoals het eten van de pizza samen.

Ik vind bob gedrag eigenlijk meer ergerlijk gaat er van uit dat een persoon die single is zich slecht voelt en dat je een relatie moet hebben. Lowie er bestat ook zo zo iets als single willen zijn om alles op een rijtje te zetten of momenteel in je leven geen behoefte aan. zen reactie ook " ik wil dat bob gelukkig is" ja want zonderl ief kan je niet gelukkig zijn.

heb die situatie al veel keer meegemaakt me vrienden die me pushen om te beginnen met een meisje die ik totaal niet zie zitten voor lange termijn maar jah ik ben al single dus ja ben niet gelukkig :think:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik ben ook single maar ben daarom niet ongelukkig integendeel zelfs. :razz:
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

apestaart schreef:Ik ben ook single maar ben daarom niet ongelukkig integendeel zelfs. :razz:
Ik zie het ook sarcastisch ik ben gelukkig ookal ben ik alleen maar sommige mensen kunnen dat niet vatten en vinden het zo zielig dat ik alleen ben :lolno:
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

We hebben ook het Offtopic/Zeverforum :smile:
Dit hoekje is voorbehouden voor de personages - gelieve ontopic te blijven.

:text-thankyouyellow:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

kingpietro105 schreef:
apestaart schreef:Ik ben ook single maar ben daarom niet ongelukkig integendeel zelfs. :razz:
Ik zie het ook sarcastisch ik ben gelukkig ookal ben ik alleen maar sommige mensen kunnen dat niet vatten en vinden het zo zielig dat ik alleen ben :lolno:
Dat sommige mensen dat niet kunnen vatten is dat dan hun probleem niet het uwe en niet het mijne, zolang dat jij en ik ons goed bij voelen is dat in orde, wij hoeven ons niet van aantrekken wat anderen er van denken.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

(ontopic)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

De wijnboeren. En Waldek had zijn koersoes al ingestoediert :crazy:
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

heidiw schreef:De wijnboeren. En Waldek had zijn koersoes al ingestoediert :crazy:
Ik deel je mening.
Zo'n oersaaie onnozele verhaallijn
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Nancy. Komt Marianne opzoeken om dan enkel haar eigen te beklagen. Ik begrijp haar situatie wel en begrijp ook dat ze niet weet hoe ze het moet aanpakken, maar daar moet ze Marianne nu zeker niet over aanspreken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Steven, Peter, Waldek, Kobe. En Adil, om mensen al zonder afspraak vóór hun eerste koffie te gaan ambeteren.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef:Steven, Peter, Waldek, Kobe. En Adil, om mensen al zonder afspraak vóór hun eerste koffie te gaan ambeteren.
Inderdaad! En om dan vervolgens af te komen met "ge kent ze, hè?", omdat Marianne hen niet meteen heel vriendelijk onthaalde.
Wat denken ze nou zelf?? :-?

Dat mens heeft wel wat anders aan haar hoofd, en het is in alle gevallen onbeschoft om ergens zomaar aan te komen met je meetlint en er dan maar vanuit te gaan dat je wel even binnen kunt vallen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie