Na het schietincident waarbij Sandrine geraakt werd begon Femke te mekkeren over de veiligheid van Vic etc etc.
Alsof schietende criminelen dagelijkse kost zijn en al zeker niet in zo'n boerengat

Ik erger me eerder aan haar moeder die op de haverklap zit te fantaseren, eerst die zogenaamde relatie tussen Leo en Tamara alsof het nog niet genoeg is denkt zij dat Tamara zwanger is van Leo en nu dat Marianne en Dries zogezegd zitten te vrijen met elkaar.Trouwe kijker schreef:Femke. Ze gedraagt zich afwisselend arrogant en als een bleitende tuttebel.
Na het schietincident waarbij Sandrine geraakt werd begon Femke te mekkeren over de veiligheid van Vic etc etc.
Alsof schietende criminelen dagelijkse kost zijn en al zeker niet in zo'n boerengat
En Waldek zemelt al even hard mee: hij zal goed opletten tijdens de les.satine schreef:Steven - hoe hij daar gisteren goedkeurend stond te knikken omdat zijn gevolg zo braaf doet wat hij zegt.
Altijd baas geweest en zal dat altijd blijven.
Want HIJ alleen dirigeert de boel, de rest sukkelt maar wat mee.
Ze probeert assertief te zijn maar ze is eerder arrogant en betweterig indedaad.satine schreef:Christine.
En Tania - ze is misschien de perfecte tegenpool van Bob en ontzettend efficiënt in alles wat ze doet, maar hij is baas en niet zij.
Ik vond haar antwoord over wat Goethals wou, toch wel vrij neerbuigend.
'Ik zal u in cc zetten in mijn antwoordmail'![]()
En ik erger mij aan haar lelijke, veel te jonge kapsel maar vooral aan haar geaffecteerde manier van spreken.
Ze komt echt bazig en betweterig over.
Ik vond ook die hele scène wat raar. Bob en Lowie waren precies 2 studentjes die nog alles moeten leren ipv de zaakvoerders. Het was net of Tania daar de baas was en dat zij het wel allemaal zal regelen en zal maken dat alles in goed banen zal lopen.kingpietro105 schreef:Ze probeert assertief te zijn maar ze is eerder arrogant en betweterig indedaad.satine schreef:Christine.
En Tania - ze is misschien de perfecte tegenpool van Bob en ontzettend efficiënt in alles wat ze doet, maar hij is baas en niet zij.
Ik vond haar antwoord over wat Goethals wou, toch wel vrij neerbuigend.
'Ik zal u in cc zetten in mijn antwoordmail'![]()
En ik erger mij aan haar lelijke, veel te jonge kapsel maar vooral aan haar geaffecteerde manier van spreken.
Ze komt echt bazig en betweterig over.
Ze had beter kunnen zeggen. " Ik zou het apprecieren als ik meer verantwoordellijk krijg en dat jullie mij vertrouwen".
Nu komt ze over als ik weet het beter dan jullie dus zwijg maar.
Bob en lowie vinden het blijkbaar niet ergranske schreef:Ja ze kunnen met hun ellebogen aanvoelen dat Tania bezig is de boel over te nemen.Stap voor stap, zou bij Steven niet lukken. Beseft ze hoe ze overkomt ?Alleen al met dat kapsel weet men van nee dus.
Marianne die Leo de mantel uitveegt omdat hij zogezegd aanpapt de met zoveel jongere Tamara (schaam je Leo, het zou je kleindochter kunnen zijn) doet precies hetzelfde met Dries, die haar om zijn vinger windt.jessie V. schreef:Niemand heeft gedacht dat hij zoiets met Marianne van plan zou zijn.
De manier waarop Leo met Tamara omging was wel helemaal anders dan de manier waarop Marianne met Dries omgaat, hè?Tiboko schreef:Marianne die Leo de mantel uitveegt omdat hij zogezegd aanpapt de met zoveel jongere Tamara (schaam je Leo, het zou je kleindochter kunnen zijn) doet precies hetzelfde met Dries, die haar om zijn vinger windt.jessie V. schreef:Niemand heeft gedacht dat hij zoiets met Marianne van plan zou zijn.
Beetje hypocriet toch?