Detail dat mij wel opviel:
Op 20 oktober ll zei ze in een interview:
Over kinderen gesproken: denk je daar soms aan?
“Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over, maar het is nog niet voor direct. We hebben een druk leven, we hebben samen een productiehuis: De Proefkonijnen. En we hebben het enorm fijn samen. Dat mag zo nog een hele tijd blijven duren, vooraleer er een kleintje bijkomt. Ik ben een heel gelukkige vrouw!”
Of ze wou er toen nog niks van zeggen, omdat ze nog niet uit 'de gevarenzone' was...
Ik wens haar in ieder geval een zorgeloze zwangerschap, een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe.
Vandaag bij de kapster de dag allemaal doorbladerd en daarin staat een foto van een hoogzwangere daphné. Momenteel is ze 36 weken ver en volgens het korte artikeltje is ze al heel lang niet meer op de set van Thuis aanwezig. Er stond wel niet bij of het definitief is dat ze Thuis heeft verlaten.
En als we aannemen dat de opnames van Thuis meestal een drietal maanden voor uitzending worden opgenomen denk ik dat we christieneke het volgende seizoen vaarwel moeten zeggen. Zou de trouw dan misschien toch niet doorgaan ?
Bob heeft nog gevoel na voor Tamara en de actrice die Christine speelt is hoogzwanger, zou het niet logisch zijn dat de trouw niet doorgaat en dat Christine gewoon verdwijnt?
Daphne heeft in Dag Allemaal laten weten dat ze al opnames voor het nieuwe seizoen heeft gehad, en uit wat ik afleid , zijn ze al wat gevorderd ,dus na haar bevallingsverlof komt ze waarschijnlijk gewoon terug, dus ze zal zeker gewoon volgend seizoen er weer bij zijn.
en je begint haar buikje goed te zien : tijd voor de grote handtassen. Vraag me af hoe de bruidsjurk van Kristieneke er uit zal zien ? Hoe gaan ze de buik van Daphne camoufleren ? Of werden de opnames van de trouw al begin dit jaar gemaakt ?
Want die trouw die komt er zeker : het staat ingeschreven op de planning van Bob