ikke schreef:'
En de mama van Zoé acteert goed!
Vond ik ook.
Moest eerst wel even denken "wie was dat nu weer"

ikke schreef:'

Dat wel, ik werd er meteen mee depressief van.ikke schreef:'
Dat is nog altijd beter dan helemaal niets. Optimisten hebben even vaak ongelijk als pessimisten, maar ze leven gelukkiger!Renée schreef:Waw 1 spannend moment...

Ik denk dat dit in het kader was van "stilaan de band weer opbouwen".satine schreef: Of ben ik de enige die het precies nogal vroeg vindt voor dit soort confrontaties?

En nog voor het einde van dit jaar is Lander gearresteerd door Tim en horen we er totaal niets meer over. De zendtijd moet gereserveerd blijven voor zeemzoete en ergerlijke eindejaarsscenes met Nancy & Dieter en Rosa & Steven.ikke schreef: Er was gisteren één spannend moment: op 't einde; Frank herkent handschoenen...

Je bent echt niet de enige. Ik heb daar zelfs met verbazing naar zitten kijken, want ik kan me niet voorstellen dat er ook maar één therapeut rondloopt die hier blij mee zou zijn.satine schreef:Dat wel, ik werd er meteen mee depressief van.ikke schreef:'
Wat ik wel verwonderlijk vind is dat ze Waldek en haar dochtertje komt bezoeken.
Zou ze tijdens haar opname daar niet met een therapeut over praten?
Ik kan me niet voorstellen dat die na zo'n korte tijd zegt: 'Ga er eens langs, kwel jezelf een beetje.
Misschien stort je dan helemaal in, maar dan weet je tenminste zeker dat het kindje de oorzaak is van je depressie'
Of ben ik de enige die het precies nogal vroeg vindt voor dit soort confrontaties?

Christel schreef: ...maar ik kan me niet voorstellen dat dit dan midden in de therapie en gewoon op de bonnefooi bij de mensen thuis gebeurt.

Nog een geluk dat 't geen ze ons wel laten zien, heel interessant is.jessie V. schreef:Laten we maar aannemen dat alle officiële zaken achter de schermen zijn afgewerkt. Als zijnde niet interessant voor de kijker

Achter de schermen ? Een zeer rekbaar begrip in Thuisjessie V. schreef:Laten we maar aannemen dat alle officiële zaken achter de schermen zijn afgewerkt. Als zijnde niet interessant voor de kijker

Waarschijnlijk te laat en er zal iets et frank gebeuren zie je van ver aankomen.apestaart schreef:Er zal nu eindelijk een schot in komen in de zaak van die overvaller, Frank wordt nu eindelijk serieus genomen en Tim zal die handschoenen laten onderzoeken door het labo waarschijnlijk op vingerafdrukken en DNA.

(quote gevonden in 'Wat klopt er niet')Lijkt een beetje alsof deze verhaallijn nog snel snel voor eindejaar moest afgewerkt worden. Sloppy work dus.