Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
In *dit artikel* staat dat de acteur die Dries speelt zelf een blanke moeder en een Nigeriaanse vader heeft.
Dus het kan best.
Dus het kan best.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Ja een zwarte vader en een blanke moeder ik heb het over het tegenovergesteldeJohnny schreef:In *dit artikel* staat dat de acteur die Dries speelt zelf een blanke moeder en een Nigeriaanse vader heeft.
Dus het kan best.
en blanke man en een zwarte vrouw.
0 x
-
ikke
- x 435
Men neme: een gekleurd mens en een blanke mens en laat de "natuur" zijn werk doen.kingpietro105 schreef:Domme vraag trouwens maar is dat mogellijk dat een kind zwart is terwijl de vader blank is en moeder zwart ? En zo ja hoe?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Euh... Wat had je dan gedacht? Dat genetica eenrichtingsverkeer is? Donker is meestal dominanter dan bleek, bruine ogen zijn dominanter dan blauwe enzovoort. Dus meestal (niet altijd) overheerst het donkere gen, onafhankelijk van het geslacht.kingpietro105 schreef:Domme vraag trouwens maar is dat mogellijk dat een kind zwart is terwijl de vader blank is en moeder zwart ? En zo ja hoe?
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

ik dacht inderdaad dat de mans meestal dominantste genen hadheidiw schreef:Euh... Wat had je dan gedacht? Dat genetica eenrichtingsverkeer is? Donker is meestal dominanter dan bleek, bruine ogen zijn dominanter dan blauwe enzovoort. Dus meestal (niet altijd) overheerst het donkere gen, onafhankelijk van het geslacht.kingpietro105 schreef:Domme vraag trouwens maar is dat mogellijk dat een kind zwart is terwijl de vader blank is en moeder zwart ? En zo ja hoe?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Wishful thinkingkingpietro105 schreef:ik dacht inderdaad dat de mans meestal dominantste genen hadheidiw schreef:Euh... Wat had je dan gedacht? Dat genetica eenrichtingsverkeer is? Donker is meestal dominanter dan bleek, bruine ogen zijn dominanter dan blauwe enzovoort. Dus meestal (niet altijd) overheerst het donkere gen, onafhankelijk van het geslacht.kingpietro105 schreef:Domme vraag trouwens maar is dat mogellijk dat een kind zwart is terwijl de vader blank is en moeder zwart ? En zo ja hoe?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Mag ik even afwijken van dit topic?
Mijn oudste zus is blank met zwart haar en bruine ogen. Haar man is afkomstig uit het voormalige Nederlands-Indië (het huidige Indonesië) Hij heeft dus zwart haar donkerbruine ogen en een tamelijk bruin getinte huid.
Ze heeft drie zoons en een dochter.
Oudste zoon is licht getint donker haar en bruine ogen
tweede zoon heeft een veel donkerdere huid dan zijn vader en lijkt qua gelaatstrekken sprekend op zijn moeder
Derde zoon heeft BLAUWE ogen en blond haar en hij is niet van de melkboer want hij lijkt qua gelaatstrekken sprekend op zijn vader
Dochter is in alle opzichten sprekend de VADER, zowel ogen en haar als huidskleur en gelaatstrekken
Conclusie: alles is mogelijk
Mijn oudste zus is blank met zwart haar en bruine ogen. Haar man is afkomstig uit het voormalige Nederlands-Indië (het huidige Indonesië) Hij heeft dus zwart haar donkerbruine ogen en een tamelijk bruin getinte huid.
Ze heeft drie zoons en een dochter.
Oudste zoon is licht getint donker haar en bruine ogen
tweede zoon heeft een veel donkerdere huid dan zijn vader en lijkt qua gelaatstrekken sprekend op zijn moeder
Derde zoon heeft BLAUWE ogen en blond haar en hij is niet van de melkboer want hij lijkt qua gelaatstrekken sprekend op zijn vader
Dochter is in alle opzichten sprekend de VADER, zowel ogen en haar als huidskleur en gelaatstrekken
Conclusie: alles is mogelijk
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Awel, dat bedoel ik nu juist. Daarom dat ik zeg meestal want ik heb hier ook het levende bewijs rondlopen.
0 x
-
ikke
- x 435
Maar als ik het goed voorheb zit er hier eigenlijk niemand te wachten op een zoveelste verrassingskind?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Of de ouders van Dries nu Frank en Marie Jeanne zijn of François en Agnes, totaaaaaal niet interessant. Ik wil weten wat hij met die cijfers zat te foefelen!ikke schreef:Maar als ik het goed voorheb zit er hier eigenlijk niemand te wachten op een zoveelste verrassingskind?
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Nee omdat deze situatie al zo vaak gebruikt is. het komt niet schokkend meer over...ikke schreef:Maar als ik het goed voorheb zit er hier eigenlijk niemand te wachten op een zoveelste verrassingskind?
toont aan een gebrek aan creativiteit bij schrijvers het gevoel dat ze klaar met de serie zijn maar het nog niet willen stopzetten.
Een scenario als dries die een plannetje aan het beraden is tegen kaat, of tegen zen huidige werkgever in een nieuwe zaak bv de zaak van Arne enz.. dat zou spannend zijn...
Of dat hij zich vreekt tegen frank omdat hij hem geslagen heeft en m lastig valt..
Maar dit scenario van een bastaard nee veel te veel gezien en veel te voorspelbaar iedereen ziet het aankomen..
Is ook het probleem dat ik heb bij het huidige thuis het is allemaal te voorspelbaar geworden. Elke aflevering het zelfde geen grote clifhangers..
0 x
-
ikke
- x 435
Ben benieuwd wat de aflevering van vandaag zal brengen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Frank is opnieuw zijn oude, arrogante zelf.
Leo beleeft een zoveelste jeugd.
Judith loopt alweer te stressen.
Emma liet 'iets' met haar haren doen.
Ann en Tania bubbelden nog maar eens.
De doos met 'opdrachten' is nog lang niet leeg.
Eddy is Angèle nog lang niet vergeten.
Bill vindt de koffie bij de Kabouters te sterk.
Bob dingt naar een zaligverklaring.
De schrijvers van FC D.K. mochten ook een deel van het script schrijven en haalden hun mosterd in het winkelcentrum.
Leo beleeft een zoveelste jeugd.
Judith loopt alweer te stressen.
Emma liet 'iets' met haar haren doen.
Ann en Tania bubbelden nog maar eens.
De doos met 'opdrachten' is nog lang niet leeg.
Eddy is Angèle nog lang niet vergeten.
Bill vindt de koffie bij de Kabouters te sterk.
Bob dingt naar een zaligverklaring.
De schrijvers van FC D.K. mochten ook een deel van het script schrijven en haalden hun mosterd in het winkelcentrum.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vind wel dat de "kapper" van Thuis niet altijd in de roos schiet met zijn/haar ideeën
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Nee, dat vind ik ook niet.
Maar bij Judith begint het 'rattige' weg te trekken, het is opnieuw toonbaar.
Dus er is nog hoop voor Emma - op lange termijn.
Maar bij Judith begint het 'rattige' weg te trekken, het is opnieuw toonbaar.
Dus er is nog hoop voor Emma - op lange termijn.
0 x