Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
dat ik helemaal niet geloof dat Arne de moordenaar van de chinees is. Vond het al heel vreemd dat hij in zijn kamer lag terwijl Arne hem toch op de gang ge-attaqueert heeft. En toen er sprake was dat er een grote som geld (bestemd voor de aankoop van de duif) verdwenen is, denk ik eerder aan de "duivenmelker" dan aan Arne.
En voor de rest was het weer maandag = bleitdag.
0 x
-
ikke
- x 435
Bleitdag? Ik heb dat niet gemerkt. Of bedoel je dat het een aflevering was om bij te bleiten?martha schreef:dat ik helemaal niet geloof dat Arne de moordenaar van de chinees is. Vond het al heel vreemd dat hij in zijn kamer lag terwijl Arne hem toch op de gang ge-attaqueert heeft. En toen er sprake was dat er een grote som geld (bestemd voor de aankoop van de duif) verdwenen is, denk ik eerder aan de "duivenmelker" dan aan Arne.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Zou goed kunnen. Martha.Die man was toch al niet één van de vriendelijkste. Op zijn zachts uitgedrukt. En hij was geobsedeerd door die stomme duif. Voor de rest had hij totaal geen aandacht. En de duif ging niet door.
Dat Arne zo van streek was (buitensporig zoals wel meer het geval was) kan natuurlijk ook komen doordat hij met zijn stomme kop Femke ging kussen, met alle gevolgen van dien.
Dat Arne zo van streek was (buitensporig zoals wel meer het geval was) kan natuurlijk ook komen doordat hij met zijn stomme kop Femke ging kussen, met alle gevolgen van dien.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik weet niet of ik het hier moet/mag zetten. Want is misschien een spoiler.jessie V. schreef:Die man was toch al niet één van de vriendelijkste. Op zijn zachts uitgedrukt. En hij was geobsedeerd door die stomme duif. Voor de rest had hij totaal geen aandacht. En de duif ging niet door.
Maar die onvriendelijke Chinees is wat mij betreft...
0 x
-
ikke
- x 435
Ewel, de aflevering op zich was niet mis, maar het einde verbrodde voor mij alles.
Wat is me dat nu voor een reactie van Tom? Wat een advocaat van 't zevende knoopsgat is me dat?

Wat is me dat nu voor een reactie van Tom? Wat een advocaat van 't zevende knoopsgat is me dat?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
dat ik vandaag antwoorden kreeg op 2 vragen die ik had nl :
a) weet dries dat kaat vroeger franky was
b) of lowie eigenlijk nog zijn opleiding tot architect volgt
a) weet dries dat kaat vroeger franky was
b) of lowie eigenlijk nog zijn opleiding tot architect volgt
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Vrij naïef van Kaat om ervan uit te gaan dat haar love target er vroeg of laat niet zou achterkomen wat haar groot geheim is. Ze had het hem beter zélf verteld.martha schreef:
weet dries dat kaat vroeger franky was
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Goh, naïef... ze zijn 2 keer op date geweest... niemand vertelt zijn hele open en toe op de eerste kennismaking.
En het is niet dat ze het geheim houdt hé, toen het met Kobe serieus werd heeft ze het óók gezegd.
En het is niet dat ze het geheim houdt hé, toen het met Kobe serieus werd heeft ze het óók gezegd.
0 x
-
ikke
- x 435
Ze wachtte duidelijk het juiste moment af. 't Is duidelijk dat Dries ook nog niet zijn hele "open en toe" aan haar vertelde,hé?!Tiboko schreef:Vrij naïef van Kaat om ervan uit te gaan dat haar love target er vroeg of laat niet zou achterkomen wat haar groot geheim is. Ze had het hem beter zélf verteld.martha schreef:
weet dries dat kaat vroeger franky was
Maar waarom ze zo onnozel was door die portefeuille in het advocatenkantoor te gaan afleveren, dat is mij een raadsel. Alhoewel ik in het kader van de verhaallijn(en) wel begrijp. Desondanks hebben zowel Kaat als Dries "de kat(Karin) bij de melk gezet". En Karin heeft niet geaarzeld om daar gebruik van te maken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Wat ik nog even kwijt wou over de aflevering van vrijdag:
Dat het mag gaan stoppen met het zeemzoeterige gedoe tussen Steven en Rosa.
Die scènes zijn alleen maar bladvulling en ik vind ze heel langdradig en saai.
Dat het mag gaan stoppen met het zeemzoeterige gedoe tussen Steven en Rosa.
Die scènes zijn alleen maar bladvulling en ik vind ze heel langdradig en saai.
0 x
-
ikke
- x 435
Juist! Iedere keer 't weer van dat is, denk ik, hoe lang zal dat duren???
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Moderator bericht:ikke schreef:Juist! Iedere keer 't weer van dat is, denk ik, hoe lang zal dat duren???
Geen spoilers in deze topics
Gelieve *de forumregels* te respecteren.
Gelieve *de forumregels* te respecteren.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Het wordt té vaak getoond om niet te gaan denken dat er onweer zit aan te komenikke schreef:Juist! Iedere keer 't weer van dat is, denk ik, hoe lang zal dat duren???
Anyway - die mens zit nu maar met één actief hand meer, ik vraag me af of die zich nog kan behelpen? Autorijden is er niet meer bij, eten met mes EN vork ook al niet meer, zich aankleden moeizaam, zich wassen idem dito.
Als het niet allemaal zo overtrokken was, zou ik er nog medelijden mee krijgen. Maar nee - dat verdient hij niet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is mijn probleem ook een beetje, eerlijk gezegd
Ik vind het natuurlijk verschrikkelijk voor hem wat er met zijn gezondheid gebeurt, en daar heb ik ook eigenlijk echt wel medelijden mee, maar omdat ik het zo'n onplezierige man vind, vind ik het totaal niet leuk om te volgen allemaal. Ik krijg al de kriebels als hij in beeld komt, en dat wordt met ieder zoet lachje van Rosa nog een beetje verergerd...
Ik vind het natuurlijk verschrikkelijk voor hem wat er met zijn gezondheid gebeurt, en daar heb ik ook eigenlijk echt wel medelijden mee, maar omdat ik het zo'n onplezierige man vind, vind ik het totaal niet leuk om te volgen allemaal. Ik krijg al de kriebels als hij in beeld komt, en dat wordt met ieder zoet lachje van Rosa nog een beetje verergerd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Als ik rosa bestudeer dan concludeer ik dat ze een vrouw is die niet alleen kan zijn en een relatie nodig heeft daarom dat ze nu ook met Steven is.
0 x