Zij is toch niet hypocriet? Ze heeft alle reden om boos te zijn. Zij weet net zelf heel goed hoe het is om zwanger te zijn terwijl de vader het kindje niet wil.tisaltijdiets schreef:Paulien!! Omdat ze nu zo boos is op Bob, maar in het verleden zelf abortus heeft gepleegd. Hypocriet.
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat mensen zich hinderlijk bemoeien met de meest intieme zaken van anderen.
En dat is al lang aan de gang. Waarom roept Lowie Bob ter verantwoording en waarom gaat Paulien uit haar dak?
Olivia vindt dat "we even moeten praten". Zo zei ze dat tegen Bob. En dan denk ik: WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Lappen voor alle bemoeiallen.
En dat is al lang aan de gang. Waarom roept Lowie Bob ter verantwoording en waarom gaat Paulien uit haar dak?
Olivia vindt dat "we even moeten praten". Zo zei ze dat tegen Bob. En dan denk ik: WAAR BEMOEI JE JE MEE?
Lappen voor alle bemoeiallen.
0 x
-
tisaltijdiets
- Nog geen rang
Helemaal mee akkoord. De enige die juist reageerde was Kaat. Neutraal, begripvol en een echte vriendin voor beide partijen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Dieter, die geen verantwoording aflegt aan zijn échte baas, maar wel aan Nancy.
Wat een schotelvod is die kerel. Zomaar het beroepsgeheim doorbreken om zijn madame content te houden. Hij zou beter een voorbeeld nemen aan zijn vriendje bij de politie.
Waardoor een wellicht onschuldige kerel (dit keer dan toch) weer alle banbliksems uit de Thuis-gemeenschap over zich zal heen krijgen.
Wat een schotelvod is die kerel. Zomaar het beroepsgeheim doorbreken om zijn madame content te houden. Hij zou beter een voorbeeld nemen aan zijn vriendje bij de politie.
Waardoor een wellicht onschuldige kerel (dit keer dan toch) weer alle banbliksems uit de Thuis-gemeenschap over zich zal heen krijgen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Inderdaad, het is ondertussen ook al 7 en een half jaar geleden - Bram en zij waren heel jong en de situatie was helemaal anders.tvx1 schreef:Zij is toch niet hypocriet? Ze heeft alle reden om boos te zijn. Zij weet net zelf heel goed hoe het is om zwanger te zijn terwijl de vader het kindje niet wil.tisaltijdiets schreef:Paulien!! Omdat ze nu zo boos is op Bob, maar in het verleden zelf abortus heeft gepleegd. Hypocriet.
Het was niet meteen de eerste keuze van Paulien toen, verre van.
Van mij een dikke lap voor Nancy.
Had ze niet beloofd 'het nooit meer te doen'?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Zij is toch niet hypocriet? Ze heeft alle reden om boos te zijn. Zij weet net zelf heel goed hoe het is om zwanger te zijn terwijl de vader het kindje niet wil.[satine schreef:tvx1 schreef:tisaltijdiets schreef:Paulien!! Omdat ze nu zo boos is op Bob, maar in het verleden zelf abortus heeft gepleegd. Hypocriet.
Correctie, de vader wist het nog niet eens. Julia vond Bram te min voor Pauline en drong aan op abortus en reed Pauline letterlijk onder dwang naar de kliniek. Bram en zij waren beiden dolgelukkig met de komst van dat kindje bespraken hoe ze dat zouden beleven, voor hun kindje zorgen. Een van de mooiste momenten in Thuis die me bijblijven.
0 x
-
tvx1
- x 435
ranske schreef:Zij is toch niet hypocriet? Ze heeft alle reden om boos te zijn. Zij weet net zelf heel goed hoe het is om zwanger te zijn terwijl de vader het kindje niet wil.satine schreef:tvx1 schreef:tisaltijdiets schreef:Paulien!! Omdat ze nu zo boos is op Bob, maar in het verleden zelf abortus heeft gepleegd. Hypocriet.
Correctie, de vader wist het nog niet eens. Julia vond Bram te min voor Pauline en drong aan op abortus en reed Pauline letterlijk onder dwang naar de kliniek. Bram en zij waren beiden dolgelukkig met de komst van dat kindje bespraken hoe ze dat zouden beleven, voor hun kindje zorgen. Een van de mooiste momenten in Thuis die me bijblijven.[/quote]
Nee, Bram was er initieel wel voor te vinden maar veranderde snel van gedacht en wilde het kindje niet. Paulien is heeft dan nog een paar pogingen ondernomen om er over te praten met Bram, onder andere in Sanitechniek, maar Franky, die een oogje had op Bram en vreesde door het kindje zijn kansen op Bram te verliezen, hield haar tegen om tot bij Bram te gaan. Daarop besliste ze om abortus te plegen (zonder dwang van Julia). Ondertussen veranderde Bram echter weer van gedacht maar toen hij Paulien eindelijk kon zeggen dat hij het kindje wilde was het al te laat, met een hysterische Paulien tot gevolg.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Nancy omdat ze geheimen over een onderzoek van de poltie gewoon rondverteld.
Dieter Van Aert verklapt perongeluk dat het arne is die opgepakt is terwijl dat hij dit niet mocht doen. Wat doet nancy ze vertelt het aan iedereen.
dieter kan hier serieus in de problemen mee komen omdat hij deze informatie gelekt heeft.
Wat een dom kalf is het toch.
Dieter Van Aert verklapt perongeluk dat het arne is die opgepakt is terwijl dat hij dit niet mocht doen. Wat doet nancy ze vertelt het aan iedereen.
dieter kan hier serieus in de problemen mee komen omdat hij deze informatie gelekt heeft.
Wat een dom kalf is het toch.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Uhm hij verklapte het perongeluk is eerder de fout van nancy die maar bleef door vragen.Tiboko schreef:Dieter, die geen verantwoording aflegt aan zijn échte baas, maar wel aan Nancy.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Dat hij het niet kon verstoppen tot daar aan toe, maar dat hij dan ook meteen vertelde dat er sporen gevonden waren EN dat Arne op het punt stond te vertrekken, was er zwaar over.
Dat heeft hij niet per ongeluk verteld.
En het zou wat geven als iedereen zomaar het beroepsgeheim schendt, omdat iemand anders maar blijft doorvragen.
Dieter heeft zijn lappen dubbel en dik verdiend.
En het zou wat geven als iedereen zomaar het beroepsgeheim schendt, omdat iemand anders maar blijft doorvragen.
0 x
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Ok je hebt gelijk maar ik vind dat nancy even goed schuldig is kon het ook gewoon voor zich houden maar deed ze niet.satine schreef:Dat hij het niet kon verstoppen tot daar aan toe, maar dat hij dan ook meteen vertelde dat er sporen gevonden waren EN dat Arne op het punt stond te vertrekken, was er zwaar over.
Die dieter zit ook echt nen sloef
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
2!satine schreef:Van mij een welverdiende mep voor Karin.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
kingpietro105
- Poster rang 1

Inderdaad Kaat heeft het recht om dit dries zelf te vertellen op het juiste moment daar moet zij zich niet mee moeien.satine schreef:Van mij een welverdiende mep voor Karin.
0 x
-
eviva
- Nog geen rang
- x 28
- x 13
Doe er nog maar eentje bij voor Karin.
Ik niet gelukkig, niemand gelukkig, is hoe langer hoe meer haar motto.
Ik niet gelukkig, niemand gelukkig, is hoe langer hoe meer haar motto.
0 x