Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
nounake schreef:En dan een Dieter laten behangen ipv een professioneel ????
Dieter gaat de muren behangen? Daar zal er veel volk naar komen kijken.
Het zal allemaal krom en scheef zijn, Dieter is tenslotte een politieagent en geen behanger dus schoenmaker blijf bij je leest.
Het zal allemaal krom en scheef zijn, Dieter is tenslotte een politieagent en geen behanger dus schoenmaker blijf bij je leest.
Dieter is één vat van verborgen talenten. Waarom zou een politieagent niet kunnen een simpel appartementje kunnen behangen?
Dieter is één vat van verborgen talenten. Waarom zou een politieagent niet kunnen een simpel appartementje kunnen behangen?
Ik zal mijn slecht karakter eens laten spreken en hoop dat hij tijdens het behangen zijn wederhelft al dan niet per ongeluk achter het papier plakt. En dat het lang duurt eer Marianne het door heeft
heidiw schreef:Ik zal mijn slecht karakter eens laten spreken en hoop dat hij tijdens het behangen zijn wederhelft al dan niet per ongeluk achter het papier plakt. En dat het lang duurt eer Marianne het door heeft
heidiw schreef:Ik zal mijn slecht karakter eens laten spreken en hoop dat hij tijdens het behangen zijn wederhelft al dan niet per ongeluk achter het papier plakt. En dat het lang duurt eer Marianne het door heeft
Dat was wel een apart gezicht inderdaad, dat er aan de onderkant ineens een stuk leek te missen
Wel echt heel leuk om te zien dat Marianne helemaal opbloeide door de aandacht en activiteit. Het deed haar duidelijk goed!
Volgens mij heeft Dieter er een nieuwe vriendin bij (of hij daar heel blij mee gaat zijn laat ik nog even in het midden, maar kom... )
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Er is zelfs ooit een minister geweest die postbodes een villa in zuid frankrijk liet bouwen
toen Dieter binnenkwam stonden de kasten nog tegen de muur en hingen ook de kaders nog aan de muur. En is dat nu misschien de trend om het nieuwe behangpapier boven op het oude te plakken ? Ik heb altijd geweten dat men eerst het oude moest verwijderen en dat was het meeste werk
martha schreef:toen Dieter binnenkwam stonden de kasten nog tegen de muur en hingen ook de kaders nog aan de muur. En is dat nu misschien de trend om het nieuwe behangpapier boven op het oude te plakken ? Ik heb altijd geweten dat men eerst het oude moest verwijderen en dat was het meeste werk
Inderdaad! "Gezellig" afkrabben en in de weer met de plantenspuit of een stoommachine...
Ik vond het ook wel raar dat ze het gewoon laag over laag plakten, moet ik zeggen, maar voor de sfeer zal dit toch het best geweest zijn
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..