Maar ik dacht dat vorige week iemand zei dat hij 25 was, heb ik dat dan verkeerd begrepen?

Ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat Olivia les geeft in het 3e leerjaar. De zinnetjes die Emiel moest lezen komen uit AVI3 (doelstelling na Pasen 1e leerjaar) dus is er echt wel een probleem dat moet gemeld worden. Is het gewoon niet genoeg oefenen of is er een leerprobleem? Als dit nu niet aangepakt wordt is het een bron voor latere problemen.satine schreef:Het was al wel meteen duidelijk dat dit kindje nog opnieuw ter sprake zou komen.
Als dit al 'problemen' zijn die in een nota in een agenda moeten geschreven worden...![]()
Het gaat hier over lezen in het tweede leerjaar.![]()
En dat zijn zoontje Emil heet, had Lander ook al gezegd - dus 1 + 1 = 2
Wie is Lander ? hebben we die al zien voorbijkomen in Thuis?satine schreef:Lander blijkt een alleenstaande papa te zijn van Emil, zijn zoontje van 8.
Maar ik dacht dat vorige week iemand zei dat hij 25 was, heb ik dat dan verkeerd begrepen?
Dat is de nieuwe taxichauffeur.nounake schreef:Wie is Lander ? hebben we die al zien voorbijkomen in Thuis?satine schreef:Lander blijkt een alleenstaande papa te zijn van Emil, zijn zoontje van 8.
Guiltysatine schreef:hetzelfde geldt voor Arne trouwens, dat die er iets mee zou te maken hebben
Als het om geld zou draaien had hij die bestelwagen niet achtergelaten, die zat al lang op een buitenlandse oplegger. Ook eigen redenering, hier in de streek zien we niet anders dan bepaalde nationaliteiten die alles opkopen waar wielen onderstaan.Volcano schreef:Ik vermoed dat Lander misschien wel iets met die carjacking op Frank te maken heeft: hij leek geldproblemen te hebben (gesprek met Olivia) en hij werkt in de withoeve dus kan op zich wel hebben opgevangen dat Frank met zoveel geld zou rondrijden. (Dit is absoluut geen spoiler, 100% eigen redenering)