Re: Bart Van Avermaet (Waldek)
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
Had ik niet ergens gelezen dat de acteur in een (blote) film ging spelen?
0 x
-
ikke
- x 435
Ja= http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=10 ... 14#p409014jessie V. schreef:Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
0 x
-
ikke
- x 435
Re: Re: Bart Van Avermaet (Waldek)
Is Bart de (enige)acteur die zijn exit heeft kunnen geheimhouden tot op 't laatst?jessie V. schreef:Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Er zijn er toch wel meer, volgens mij. Peter Rouffaer bijvoorbeeld, daarvan wist volgens mij ook niemand op voorhand dat dokter Geert neergestoken zou gaan worden en het niet zou overleven, toch?ikke schreef:Is Bart de (enige)acteur die zijn exit heeft kunnen geheimhouden tot op 't laatst?jessie V. schreef:Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
Bart kan sowieso in principe altijd nog een keer terugkomen, aangezien Waldek levend en wel vertrokken is. We hebben een aantal jaren geleden met Leontien nog gezien dat de schrijvers daar toch wel eens gebruik van willen maken als het zo uitkomt.
Het blijft afwachten, maar op dit moment denk ik toch ook wel dat we het laatste van Waldek voorlopig gezien hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Dat van Jelle "Jens" Cleymans, dat wist ik ook niet. Er zijn er die beweren dat het wel aangekondigd was maar dan had ik dat toch gemist (tja, ik lees geen dag allemaal en consoortenikke schreef:Is Bart de (enige)acteur die zijn exit heeft kunnen geheimhouden tot op 't laatst?jessie V. schreef:Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
Maar ... normaal als zo'n acteur die heel lang meegedraaid heeft in Thuis, de serie definitief verlaat, dan maakt die toch meestal een video boodschap om de kijkers te bedanken enz. Dat van Bart heb ik nog niet gezien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Nee. Het vertrek van Karolien De Beck (Sandrine) is destijds ook niet uitgelekt.ikke schreef:Is Bart de (enige)acteur die zijn exit heeft kunnen geheimhouden tot op 't laatst?jessie V. schreef:Ik twijfel toch. Bij bijna iedereen zie je dat van ver aankomen, maar dit kwam wel heel onverwacht.
0 x