Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Ik vind dat ook maar een rare oplossing... als hij echt wil dat Mayra buiten schot blijft, dan zou hij beter met de baby terug naar het ziekenhuis gaan en ze het daar laten uitpluizen... hoe kan hij zogezegd weten dat de baby juist met Magali werd verwisseld... of waren er misschien geen andere geboortes op dat moment en waren het de enige 2 babies in het ziekenhuis ??
En het gaat hier niet om gewoon dat kind weergeven he... daar gaat ook nog een pak administratie bij komen kijken... hoe gaat hij dat uitleggen... Als hij met dat kind naar het ziekenhuis was teruggegaan konden zij de administrative rompslomp doen... hoe gaan hij en Nuria dat ooit uitleggen... Of het kan ook zijn dat Waldek en Nuria een koppel worden en helemaal niets gaan uitleggen hahaha
En het gaat hier niet om gewoon dat kind weergeven he... daar gaat ook nog een pak administratie bij komen kijken... hoe gaat hij dat uitleggen... Als hij met dat kind naar het ziekenhuis was teruggegaan konden zij de administrative rompslomp doen... hoe gaan hij en Nuria dat ooit uitleggen... Of het kan ook zijn dat Waldek en Nuria een koppel worden en helemaal niets gaan uitleggen hahaha
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Toen mijn oudste zoon geboren werd, lagen er zo'n 20 mama's op de gang.
Twee daarvan hadden een jongen - al de rest waren meisjes.
En volgens de verpleging gebeurt dat wel meer, dat er opeens een 'golf' komt van hetzelfde geslacht.
Dus dat kan nog ergens 'kloppen'.
Maar verder vind ik dit een heel wazige verhaallijn, die al op niks trok van bij het begin.
Te veel Waldek ook.
Ik ben die man met zijn 'Ik wil het joïste doen' en dan dat pastoorsgezicht erbij zoooo beu!
Twee daarvan hadden een jongen - al de rest waren meisjes.
En volgens de verpleging gebeurt dat wel meer, dat er opeens een 'golf' komt van hetzelfde geslacht.
Dus dat kan nog ergens 'kloppen'.
Maar verder vind ik dit een heel wazige verhaallijn, die al op niks trok van bij het begin.
Te veel Waldek ook.
Ik ben die man met zijn 'Ik wil het joïste doen' en dan dat pastoorsgezicht erbij zoooo beu!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Ge zijt de enige niet!satine schreef:Te veel Waldek ook.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me ook helemaal bij aan. Vooral ook omdat hij elke keer pas het joïste doet als hij echt geen kant meer uit kan.heidiw schreef:Ge zijt de enige niet!satine schreef:Te veel Waldek ook.
Ze willen er misschien een tragisch figuur van maken, maar ik kan met die man echt geen medelijden meer hebben. Als iemand wist hoe verknipt Mayra in elkaar zat, dan was Waldek het wel.
En zijn meest recente "briljante plan" kan ik ook met geen mogelijkheid volgen. Alsof hiermee dadelijk de kous afgedaan is, als die vrouw haar kind na een jaar terug krijgt onder het motto: "het ziekenhuis heeft een foutje gemaakt".
Gewoon omdat meneer geen gedoe wil?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
En wat met het door Mayra afgetroggelde geld van Marianne dat zij geschonken heeft aan de kabouters ? Was dat geen 50.000 euro ?
0 x
-
- x 435
Dat is ten goede gekomen voor "De Kabouters", daar gaan wij toch niet moeilijk over doen?martha schreef:En wat met het door Mayra afgetroggelde geld van Marianne dat zij geschonken heeft aan de kabouters ? Was dat geen 50.000 euro ?

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Dat is door "sommigen die we niet nader zullen noemen" misschien al lang weer vergeten.ikke schreef:Dat is ten goede gekomen voor "De Kabouters", daar gaan wij toch niet moeilijk over doen?martha schreef:En wat met het door Mayra afgetroggelde geld van Marianne dat zij geschonken heeft aan de kabouters ? Was dat geen 50.000 euro ?
Voor de rest, ik begrijp dat hij Zoë heel graag zag maar ik kan er gewoon geen gram compassie voor opbrengen.
0 x
-
- x 435
Ik ook niet. Hij is bovendien medeplichtig, dus ik hoop dat de aanklacht tegen de kliniek gauw de waarheid aan het licht zal brengen. En dat hij ook van de brokken deelt. Moet ie maar zo schijnheilig niet zijn. Waar is de echt goede, geloofwaardige Waldek gebleven?heidiw schreef:Dat is door "sommigen die we niet nader zullen noemen" misschien al lang weer vergeten.ikke schreef:Dat is ten goede gekomen voor "De Kabouters", daar gaan wij toch niet moeilijk over doen?martha schreef:En wat met het door Mayra afgetroggelde geld van Marianne dat zij geschonken heeft aan de kabouters ? Was dat geen 50.000 euro ?
Voor de rest, ik begrijp dat hij Zoë heel graag zag maar ik kan er gewoon geen gram compassie voor opbrengen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik snap niet hoe Waldek dit ziet in zijn 'oneindige goedheid'.
Hij geeft het kind gewoon terug aan de biologische moeder, die officieel geen kind meer heeft en de kous is af
Hij heeft 'het enige joïste' gedaan...
Blijft Zoë haar oude naam houden? Wie is nu officieel ouder van het kindje?
Komt daar niet wat papierwerk en zo aan te pas?
En inderdaad - er is een misdrijf gebeurd, Waldek weet dat, maar toch steekt hij alles snel in de doofpot.
Maar daar is hij wel goed in, denken we maar aan de avond met Kurt aan het kanaal.
Tenzij dit later nog besproken wordt, is dit weer een verhaallijn die langs alle kanten rammelt.
Hij geeft het kind gewoon terug aan de biologische moeder, die officieel geen kind meer heeft en de kous is af
En inderdaad - er is een misdrijf gebeurd, Waldek weet dat, maar toch steekt hij alles snel in de doofpot.
Maar daar is hij wel goed in, denken we maar aan de avond met Kurt aan het kanaal.

Tenzij dit later nog besproken wordt, is dit weer een verhaallijn die langs alle kanten rammelt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Daar heb ik mij ook bijzonder over verbaasd. De baby wissel die vlotjes verliep, dan komt de waarheid aan het licht en Waldek belt even de echte mama. Ze krijgt het kind in haar armen geduwd (in tweede instantie, bedenk wat dit voor die vrouw betekent). "Hier dit is niet ons kind, dit is jouw kind. Baby's door het ziekenhuis verwisseld. O, hier nog een tasje met spulletjes. Punt.

0 x
-
- Poster rang 4
Maar daar is hij wel goed in, denken we maar aan de avond met Kurt aan het kanaal.satine schreef:Ik snap niet hoe Waldek dit ziet in zijn 'oneindige goedheid'.
Maar daar is hij wel goed in, denken we maar aan de avond met Kurt aan het kanaal.![]()

Zat zoals de rest uit te kijken naar het contact van Zoë met haar echte ouders. Nu is het alsof die moeder 'n geleende tuinhark terugkrijgt. Weken in spanning, brandende auto ter ere van de seizoensfinale. Had er op zijn minst de gemeentelijke ambtenaar bijgehaald en vooral het ziekenhuis en die de aangifte laten doen.
Dan was Mayra door de mand gevallen en dat wou deze heilige pastoor niet wat Thuis rap oplost.
0 x
-
- x 435
Dit verhaal is bijlange nog niet af, ik heb nog hoop op een (degelijke) afwerking, weliswaar zonder Mayra in beeld, maar van Waldek en het teruggeven van Magali zijn we nog niet af.ranske schreef: Zat zoals de rest uit te kijken naar het contact van Zoë met haar echte ouders. Nu is het alsof die moeder 'n geleende tuinhark terugkrijgt. Weken in spanning, brandende auto ter ere van de seizoensfinale. Had er op zijn minst de gemeentelijke ambtenaar bijgehaald en vooral het ziekenhuis en die de aangifte laten doen.
Dan was Mayra door de mand gevallen en dat wou deze heilige pastoor niet wat Thuis rap oplost.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ik dacht dat Waldek tegen Nuria gezegd heeft : "hier zijn de nodige papieren om alles in orde te brengen"
Ik denk dat het de papieren zijn om af te geven bij de burgerlijke stand. Want hij ging toch het "ziekenhoijs" buiten schot laten omdat het negatieve persaandacht ging teweegbrengen. Heeft hij niet tegen Ann (?) gezegd dat hij niet wil dat de pers erachter komt. Maar of Ann/Judith want die eerste gaat dat wel vertellen aan haar collega dat gaan blijven geloven 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Zo, hij heeft eindelijk het énige joiste gedaan. Hij is naar Polen verhoisd 

0 x
-
- x 435
Ik vind het vreemd dat Waldek met z'n zus Nederlands met Pools accent spreekt. Je zou toch verwachten dat die in hun moedertaal met elkaar communiceren.
0 x