martha schreef:Marianne, het appartement van Renzo staat momenteel leeg. En Nancy die zal je wel bekukkelen als een moederkloek.
Oei, Marianne heeft weer eens geluisterd naar mijn suggestie

martha schreef:Marianne, het appartement van Renzo staat momenteel leeg. En Nancy die zal je wel bekukkelen als een moederkloek.

Volgens mij niet, ze liep richting de buitendeur dacht ik...catherine schreef:Maar ging Marianne niet de trap op naar boven?

Dat hokje is het laatste waar ik Marianne naartoe zag gaan. Ze heeft er veel voor over om niet alleen te zijn.martha schreef:martha schreef:Marianne, het appartement van Renzo staat momenteel leeg. En Nancy die zal je wel bekukkelen als een moederkloek.
Oei, Marianne heeft weer eens geluisterd naar mijn suggestieMaar ik vraag me af wat zij zal vinden van het behangpapier dat er hing toen Renzo er nog woonde of heeft Nancy dat in een paar uurtjes vervangen ?
En het meubilair dat Marianne gekocht heeft zal dat blijven staan in het oude kantoor van Tom of gaat dat ook verhuizen ? Want dan heeft hangjongere Stan geen zetel meer om in te liggen gamen en het ettertje uit te hangen

Inderdaad... Maar ze heeft inmiddels dan ook de nodige negatieve ervaringen achter de rug met die kleuters van kinderen van haar.Devilex schreef:En Marianne had gelijk.