Niet altijd!heidiw schreef:Boh, een emmertje valium kan ook wonderen doenikke schreef:Ik snap niet dat ze hem daar niet een paar dagen gefixeerd hebben. Hij zou er "deugd" van gehad hebben.martha schreef:zoals hij als een razende stond te bonzen en te roepen zullen ze in het gesticht gedacht hebben : "oei, er is eentje ontsnapt en die wil nu terug binnen"
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
-
- x 435
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als je een agent fysiek aanvalt, ben je dan niet strafbaar?
Laatst gewijzigd door jessie V. op wo 23 mei 2018, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- x 435
jessie V. schreef:Als je een agent fysiek aanvalt, ben je dan niet strafbaar?
Dat denk ik wel, ja!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Genoeg andere dingen te verkrijgen in de apotheekikke schreef:Niet altijd!heidiw schreef:Boh, een emmertje valium kan ook wonderen doenikke schreef:Ik snap niet dat ze hem daar niet een paar dagen gefixeerd hebben. Hij zou er "deugd" van gehad hebben.martha schreef:zoals hij als een razende stond te bonzen en te roepen zullen ze in het gesticht gedacht hebben : "oei, er is eentje ontsnapt en die wil nu terug binnen"

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
't Wordt hoog tijd om die erbij te halen.heidiw schreef: Genoeg andere dingen te verkrijgen in de apotheek

0 x
-
- x 435
Lowie is (over)rijp voor een opname...satine schreef:'t Wordt hoog tijd om die erbij te halen.heidiw schreef: Genoeg andere dingen te verkrijgen in de apotheek
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...ikke schreef:Lowie is (over)rijp voor een opname...satine schreef:'t Wordt hoog tijd om die erbij te halen.heidiw schreef: Genoeg andere dingen te verkrijgen in de apotheek

Ieder mens rouwt anders, maar in het geval van Lowie moet het altijd met een hoop agressie en herrie gaan. Ik vind het echt geen fijne jongen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Dat ons koloriek ventje nog niet er aan gedacht heeft om eens te informeren bij de begrafenisondernemer die de bloemen heeft geleverd wie en wanneer die bloemenkrans van Julia heeft besteld 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Die Lowie is precies een tikkende tijdbom die vroeg of laat zal ontploffen.
Als hij zo voortdoet zal hij nog een hartaanval krijgen van heel de tijd kwaad te maken.
Als hij zo voortdoet zal hij nog een hartaanval krijgen van heel de tijd kwaad te maken.
0 x
-
- Poster rang 1
Die zal dat niet vertellen, zeker nu niet met GDPRmartha schreef:Dat ons koloriek ventje nog niet er aan gedacht heeft om eens te informeren bij de begrafenisondernemer die de bloemen heeft geleverd wie en wanneer die bloemenkrans van Julia heeft besteld

0 x
-
- Nog geen rang
Lowie moet de nieuwe Frank worden wanneer Pol op pensioen gaat denk ik
eerst grote stommiteiten uithalen en daarna altijd spijt enz...

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Allee Lowie is er in geslaagd om een klant weg te jagen bij Boowie en uiteraard kon Bob er niet mee lachen.
Het hoog tijd dat Lowie herpakt want hij is ferm bezig om het bedrijf naar de afgrond te helpen.
Het hoog tijd dat Lowie herpakt want hij is ferm bezig om het bedrijf naar de afgrond te helpen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja Lowieke, uw 'beloftevolle' zaak riskeren voor een bloemenkrans...
Uw papa zou héél fier op u geweest zijn.
Not.
Uw papa zou héél fier op u geweest zijn.
Not.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Lowieke is op de dool.
Blijkbaar moet er in Thuis altijd wel iemand op de dool zijn, voor de inkeer komt. We herinneren ons Frank (zo vaak in het verleden, maar ook en vooral in de dagen dat Waldek en Simonne bijna een koppel werden) en meer recent Kobe (nu ineens ook weer een heilige) en nu dus Lowieke.
Dus ik vermoed dat het nog wat erger wordt, voor het weer beter zal worden.
Blijkbaar moet er in Thuis altijd wel iemand op de dool zijn, voor de inkeer komt. We herinneren ons Frank (zo vaak in het verleden, maar ook en vooral in de dagen dat Waldek en Simonne bijna een koppel werden) en meer recent Kobe (nu ineens ook weer een heilige) en nu dus Lowieke.
Dus ik vermoed dat het nog wat erger wordt, voor het weer beter zal worden.
0 x