Daarmee dat zo iemand vroeg of laat door de mand valt, het kan lang goed gaan maar eens maakt men dan een fout en op die manier komt dan alles uit.heidiw schreef:Niet dat ik er ervaring mee heb maar naar het schijnt is het heel lastig en vergt het veel energie om een dubbele agenda bij te houden en vooral om te onthouden wie je wanneer wat wijsgemaakt hebt
Kwast schreef:Ik heb een theorie: Steven ziet nu hoe verdrietig Rosa is door het overlijden van Luc. Hij beseft dat zijn gezondheid hard achteruit gaat. Ik heb het idee dat hij niet wil dat Rosa nog eens zo intens verdrietig is.
Zou dat ook kunnen?
Je concludeert dus dat die 3 personages een soort bijvulling zijn.Soapseut schreef:Ik kan moeilijk meeleven met de mens. Die zit letterlijk 5 minuten in Thuis en hij lijkt al op sterven te liggen. Met Karin hebben we ook amper een band. Die heeft al lang een bijrol (af en toe), maar we kennen haar nog maar pas een beetje beter. Laat staan dat we gehecht zouden zijn aan Kobe.
Die mensen zijn erin geschreven en worden ons een beetje door de strot geramd als zouden het 'anciens' zijn. Dat zijn ze niet. Sorry, maar twee van de drie liggen al van meet af aan op sterven. Er zijn er al genoeg dood waar we wel aan 'gehecht' waren.
Dus die ALS-verhaallijn is een druppel in een zee van miserie.
Het voelt voor mij wel zo aan. Steven was er nog maar pas en hij zat al met ALS. Het gaat een beetje snel. Moest Waldek ALS gekregen hebben, zou het makkelijker zijn om 'mee te leven'. We kennen die mens al lang. Steven en Kobe zijn vreemden.apestaart schreef:Je concludeert dus dat die 3 personages een soort bijvulling zijn.
Even terzijde, de mens kan mij niet overtuigen van zijn ziekte ; gelukkig ken ik het niet maar zoals hij het speelt ....Kwast schreef:Ik heb een theorie: Steven ziet nu hoe verdrietig Rosa is door het overlijden van Luc. Hij beseft dat zijn gezondheid hard achteruit gaat. Ik heb het idee dat hij niet wil dat Rosa nog eens zo intens verdrietig is.
Zou dat ook kunnen?
Misschien wel, maar aan de andere kant heeft hij wel gelijk. Iemand aan ALS zien sterven is NIET leuk! En in dergelijke situatie is iemand heel anders tegen mensen waar hij minder contact mee heeft dan tegen zijn naasten.jessie V. schreef:Ik zal niet de enige zijn die, toen hij zijn dramaverhaal tegen Rosa afstak, dacht : dat is een smerige smoes om van haar af te komen. LAFAARD.
Toen Karin op het toneel verscheen, had hij zijn droevige masker helemaal afgegooid.
En toch vind ook ik hem een lafaard. Als Rosa hem wil bijstaan in goede en kwade dagen, waarom vlucht hij dan weg van haar?heidiw schreef:Misschien wel, maar aan de andere kant heeft hij wel gelijk. Iemand aan ALS zien sterven is NIET leuk! En in dergelijke situatie is iemand heel anders tegen mensen waar hij minder contact mee heeft dan tegen zijn naasten.jessie V. schreef:Ik zal niet de enige zijn die, toen hij zijn dramaverhaal tegen Rosa afstak, dacht : dat is een smerige smoes om van haar af te komen. LAFAARD.
Toen Karin op het toneel verscheen, had hij zijn droevige masker helemaal afgegooid.