Ook het feit dat hij Paulien zo buitensluit vind ik maar boertig. Zij kan er ook niks aan doen en heeft in principe ook te lijden onder het feit dat ze (voorlopig) geen kinderen krijgen. Zijn gedrag helpt de situatie op geen enkele manier...

Negeren lost bij dergelijke mensen niets op Sabine, integendeel het spoort hen nog meer aan om je lastig te vallen.satine schreef:Het siert Adil dat hij Paulien wil helpen, maar ik vrees dat hij met zijn bezoek aan Julia alleen maar olie op het vuur heeft gegooid.
Ze hadden het beter bij negeren gehouden, vrees ik.
Ja, maar de manier waarop ze dat zei, is voor meerdere interpretaties vatbaar.satine schreef:Ze heeft toch alleen gezegd 'Gij veroordeelt mij tot levenslang'?
Ja dat is exact wat ze zei. Maar het is niet Adil die haar tot levenslang veroordeelt, dat heeft ze door haar daden zichzelf aangedaan. En door dat te zeggen bewijst ze dat ze geen gram schuldbesef heeft maar het weer op iemand anders steekt. Maar dat is enkel wat ik er van denk.satine schreef:Ze heeft toch alleen gezegd 'Gij veroordeelt mij tot levenslang'?