Eerst zien, dan nog eens zien en dan pas geloven Ikke! Het gaat hier tenslotte over Frank Bomansikke schreef:Heb ik het juist gezien/gehoord dat Frank geneigd is om naar de goede raad van Tom te luisteren???
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik geloof mijn ogen: ik zag Frank nadenken. Dat is toch al heel positief, of niet?heidiw schreef:Eerst zien, dan nog eens zien en dan pas geloven Ikke! Het gaat hier tenslotte over Frank Bomansikke schreef:Heb ik het juist gezien/gehoord dat Frank geneigd is om naar de goede raad van Tom te luisteren???
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
2 dagen na elkaar hypocriete uitspraken :
dinsdag : Ann tegen Judith : de relatie tussen kinderen en ouders verandert wel maar de band blijft voor altijd waarop Judith wel ann lik op stuk gaf
gisteren : Waldek die het ook had over de band tussen moeder en kind die onverbrekelijk is (of iets in die aard) : het is een goeie die het zegt : Waldek die er destijds alles aan gedaan heeft om snuiteke Peggy weg te jagen van bij haar moeder Rozitska
dinsdag : Ann tegen Judith : de relatie tussen kinderen en ouders verandert wel maar de band blijft voor altijd waarop Judith wel ann lik op stuk gaf
gisteren : Waldek die het ook had over de band tussen moeder en kind die onverbrekelijk is (of iets in die aard) : het is een goeie die het zegt : Waldek die er destijds alles aan gedaan heeft om snuiteke Peggy weg te jagen van bij haar moeder Rozitska
0 x
-
ikke
- x 435
=het leven zoals het is!martha schreef:2 dagen na elkaar hypocriete uitspraken :
dinsdag : Ann tegen Judith : de relatie tussen kinderen en ouders verandert wel maar de band blijft voor altijd waarop Judith wel ann lik op stuk gaf![]()
0 x
-
GIL
- Nog geen rang
Ik haak definitief af,ik kan absoluut niet meer tegen die stupide dialogen , die onsamenhangende verhaallijnen 't is genoeg geweest . Mensen,het beste en tot de veertiende herhaling reeksen van de FC Kampioenen deze zomer
ik ken ze praktisch vanbuiten net zoals thuis elke dag hetzelfde is de laatste tijd.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het wel raar dat Renzo ineens alles laat vallen om ook naar Frankrijk te trekken, zonder er eerst met Charité over te hebben gesproken. En dat hij het blijkbaar wel zou doen ook als ze niet zou meegaan. Hij heeft haar trouwens voor zover ik weet, niet gevraagd of ze zou meegaan ... En wat als Wendy na 5 jaar terugkeert naar Belgie, komt hij dan ook terug ?
0 x
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 112
- x 27
-
ikke
- x 435
Als ook Dylan terugkeert, jazeker, dan keert Renzo ook weer.johan1969 schreef:Ik vind het wel raar dat Renzo ineens alles laat vallen om ook naar Frankrijk te trekken, zonder er eerst met Charité over te hebben gesproken. En dat hij het blijkbaar wel zou doen ook als ze niet zou meegaan. Hij heeft haar trouwens voor zover ik weet, niet gevraagd of ze zou meegaan ... En wat als Wendy na 5 jaar terugkeert naar Belgie, komt hij dan ook terug ?
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Die scene met Luc die CEO mocht spelen bij Bowie... hoe tenenkrullend was dat.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ongeveer even tenenkrullend als al het andere gepamper wat Luc al overkomen is de laatste tijd. Dat ze hem goed willen verzorgen, begrijp ik helemaal, maar de manier waarop er met die man gedweept wordt past in mijn ogen echt niet bij de dingen die Luc in het verleden uitgestoken heeft.
Ik ben heel dat gedoe rond Luc echt zo ontzettend beu gezien. Dat heeft niet eens echt iets met zijn toestand op zich te maken, maar wel met de manier waarop daarmee omgegaan wordt door zijn omgeving en hoe Luc daar dan weer op reageert...
Ik ben heel dat gedoe rond Luc echt zo ontzettend beu gezien. Dat heeft niet eens echt iets met zijn toestand op zich te maken, maar wel met de manier waarop daarmee omgegaan wordt door zijn omgeving en hoe Luc daar dan weer op reageert...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Willen de schrijvers met dat eindeloze rekken van de verhaallijn Luc -die enkel nog dient alsChristel schreef:Ik ben heel dat gedoe rond Luc echt zo ontzettend beu gezien.
opvulling van de zendtijd - ermee stoppen aub.
0 x
-
ikke
- x 435
Je weet maar nooit: http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&p=407502#p407502ranske schreef:Willen de schrijvers met dat eindeloze rekken van de verhaallijn Luc -die enkel nog dient alsChristel schreef:Ik ben heel dat gedoe rond Luc echt zo ontzettend beu gezien.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Net zoals de passages van Leo.ranske schreef:Willen de schrijvers met dat eindeloze rekken van de verhaallijn Luc -die enkel nog dient alsChristel schreef:Ik ben heel dat gedoe rond Luc echt zo ontzettend beu gezien.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Adil de familie-man die vindt dat Paulien Julia niet mag laten vallen omdat zij altijd haar moeder zal blijven.
Stan die vanuit zijn veilige positie vindt dat hij zich nu letterlijk alles kan permitteren.
Een hysterische Nancy en Sam die alleen over 'ik, ik, ik' kan praten.
Een feestje voor Boowie zodat Luc nog eens in de bloemetjes gezet kan worden.
En dan nog wat tijd- en beeldvulling over de twee 'weggelopen' jongens.
We hebben betere tijden gekend bij Thuis.
Stan die vanuit zijn veilige positie vindt dat hij zich nu letterlijk alles kan permitteren.
Een hysterische Nancy en Sam die alleen over 'ik, ik, ik' kan praten.
Een feestje voor Boowie zodat Luc nog eens in de bloemetjes gezet kan worden.
En dan nog wat tijd- en beeldvulling over de twee 'weggelopen' jongens.
We hebben betere tijden gekend bij Thuis.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532