Nieuw personage in aantocht?
Of is het een nep-profiel, bedacht door twee 'overwerkende' niet-Valentijn-vierders om Kobe een hak te zetten?

Waarom zou Tamara dan aan Lowie en Bob vragen hoe het loopt met hun 'project'? Ze zou dat dan wel via die vriendin van haar gehoord hebben denk ik.Devilex schreef:Voor een 'nep' profiel lijkt het toch bijzonder realistisch, een facebookprofiel maak je niet op 1, 2, 3, zeker niet als het geloofwaardig moet zijn. Volgens mij is dit een vriendin van Tamara.
Zo een profiel is gebaseerd op een tijdlijn. Dus om geloofwaardig over te komen zou die tijdlijn al over enkele jaren moeten lopen, want wie facebook heeft, heeft dit toch al langer dan vandaag.pnele schreef:Waarom zou Tamara dan aan Lowie en Bob vragen hoe het loopt met hun 'project'? Ze zou dat dan wel via die vriendin van haar gehoord hebben denk ik.Devilex schreef:Voor een 'nep' profiel lijkt het toch bijzonder realistisch, een facebookprofiel maak je niet op 1, 2, 3, zeker niet als het geloofwaardig moet zijn. Volgens mij is dit een vriendin van Tamara.
Vrijdag as?"Wanneer zijn proces ?