Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Kobe Baert (Sid Van Oerle)
Ik kan wel bedenken in wat voor staat Kobe was toen hij Kaat aanviel. Drugs en rum?
Maar hij kon dan blijkbaar wel uitkienen dat hij het beste naar zijn moeder kon gaan ( die hij niet kon luchten of zien) en ook nog haar adres opzoeken.
Kobe, Kobe.
Maar hij kon dan blijkbaar wel uitkienen dat hij het beste naar zijn moeder kon gaan ( die hij niet kon luchten of zien) en ook nog haar adres opzoeken.
Kobe, Kobe.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dat adres zal hij wel al gekend hebben hoor denk ik, anders staat hij daar maar niet ineens in zo een toestand voor haar deur. Er zal nu nog meer gaan uitkomen denk ik, dat hij misschien toch al een paar keer voor haar deur zou gestaan hebben, om vanalles te vragen, maar nooit de stap gezet heeft. Dit denk ik omdat ook Karen gisteren efkes een flashback had van het moment dat Kobe bij haar aan de deur stond, en de reactie, niet boos reagerend of zo, precies of het niet de eerste keer was dat hij daar stond.
0 x
-
- Nog geen rang
Was inderdaad maar vreemd dat ze die zo doodgewoon binnen liet.. na hun voorgeschiedenis..
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Karin wil al een tijdlang niks liever dan weer contact met Kobe, maar dat wilde hij pertinent niet. Daar bovenop heeft ook Steven haar nog eens laten vallen. Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat ze Kobe binnenliet toen hij daar aanbelde, zelfs al zou hij eerder nog nooit aan de deur geweest zijn.
Ze liet ham waarschijnlijk alleen al binnen in de hoop dat hij toch toenadering zocht...
Kobe was inderdaad blijkbaar nog goed genoeg bij de pinken om in te kunnen schatten bij wie hij in dit geval het beste aan kon kloppen. Karin is goed onderlegd als advocate, en haar schuldgevoel doet (waarschijnlijk) de rest...
Ze liet ham waarschijnlijk alleen al binnen in de hoop dat hij toch toenadering zocht...
Kobe was inderdaad blijkbaar nog goed genoeg bij de pinken om in te kunnen schatten bij wie hij in dit geval het beste aan kon kloppen. Karin is goed onderlegd als advocate, en haar schuldgevoel doet (waarschijnlijk) de rest...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En natuurlijk had hij weer niets misdaan
Het is allemaal de schuld van de anderen : het was Kaat die de pestkop is en die ervoor gezorgd heeft dat hij werd ontslagen en iedereen tegen hem heeft opgezet. Ocharme de duts 

0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad, echt degoutant figuur!martha schreef:En natuurlijk had hij weer niets misdaanHet is allemaal de schuld van de anderen : het was Kaat die de pestkop is en die ervoor gezorgd heeft dat hij werd ontslagen en iedereen tegen hem heeft opgezet. Ocharme de duts
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wa ne vent!!! Bij mamatje zitten bleiten en zich niet durven tonen aan papatje.
0 x
-
- x 435
Had Kobe nu werkelijk gedacht dat ie na zijn bekentenis zonder meer met mamaatje zou mee naar huis mogen???
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft. 

0 x
-
- Nog geen rang
Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kansatine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk toch wel dat Kobe realistisch genoeg is om op voorhand te weten dat hij hier niet met een uitbrander vanaf ging komen.
Maar inderdaad, wat je zegt over omgaan met zijn gevoelens klopt wel.
Maar inderdaad, wat je zegt over omgaan met zijn gevoelens klopt wel.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk wel dat hij wist dat hij ging worden gearresteerd hoor, hij ging namelijk zeggen dat hij haar had vermoord?ILoveDidi schreef:Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kansatine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft.
Dan is hij toch niet zo simpel dat hij niet weet dat ze hem zullen kort steken hé?
0 x
-
- Nog geen rang
xJxLxTx schreef:Ik denk wel dat hij wist dat hij ging worden gearresteerd hoor, hij ging namelijk zeggen dat hij haar had vermoord?ILoveDidi schreef:Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kansatine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft.
Dan is hij toch niet zo simpel dat hij niet weet dat ze hem zullen kort steken hé?
0 x
-
- Nog geen rang
Kobe kan maar moeilijk gevolgen inschatten van zijn daden. Ik weet niet of hij er over heeft nagedacht wat er zou gebeuren vlak na zijn verklaring. Mss dacht hij dat het eerst naar de onderzoeksrechter zou moetenxJxLxTx schreef:Ik denk wel dat hij wist dat hij ging worden gearresteerd hoor, hij ging namelijk zeggen dat hij haar had vermoord?ILoveDidi schreef:Ik vermoed dat Kobe ikn de war was een men dat er veel dingen tegelijk door zijn hoofd ging. Hij had zich ook niet verwacht aan een arrestatie. Daardoor kan hij niet opgelucht lijken. Bovendien heeft hij al meermaals laten zien dat hij moeilijk met zijn gevoelens om kansatine schreef:Ik vond dat hij vreemd reageerde, hij leek niet eens opgelucht toen hij hoorde dat Kaat nog leeft.
0 x