Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Kwast »

Ik schreef het al eerder, die vrouw is gestoord. Ze wilde zo lang een kindje. Ze heeft dit kindje meer dan 9 maanden gedragen en ruilt ze het om alsof het een verkeerd gekochte trui is? Die is psychisch compleet de weg kwijt. Dat soort figuren loopt vrij rond in de maatschappij.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

heidiw schreef:
martha schreef:dat de baby van Mayra toch wel een donkere huidskleur zal hebben want die andere moeder was blond :doh:
Meestal wel maar niet noodzakelijk. Mijn ex is gekleurd met bruine ogen en zwart haar, onze dochter is blank met bruin haar en blauwe ogen als ik.
Maar voor de rest, Waldek had gelijk. Mayra is een hééééél sterke madam. Enkele uren na een buikoperatie al zulke stoten uithalen... De meesten geraken nog niet alleen uit bed, laat staan uit de kamer.
De vrouw van die man heet "Nuria" (of heb ik dat verkeerd gehoord?), dus ik vermoed dat het iemand is van misschien Marokaanse origine. Dan valt het al helemaal niet op. En zo donker is Mayra niet vind ik.

Je gaat zien, ze gaat haar eigen gezond kind omruilen voor een kind waar iets mee zal schelen, want zo cynisch kan het lot wel zijn :wtf:
Ocharme dat kind dat bij Mayra terecht komt...

En dat die man en Waldek zomaar gaan pintelieren zonder nog maar hun kind bekeken te hebben, is te gek voor woorden.

Los daarvan: maffe verhaallijn. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop!
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Soapseut schreef:
heidiw schreef:
martha schreef:dat de baby van Mayra toch wel een donkere huidskleur zal hebben want die andere moeder was blond :doh:
Meestal wel maar niet noodzakelijk. Mijn ex is gekleurd met bruine ogen en zwart haar, onze dochter is blank met bruin haar en blauwe ogen als ik.
Maar voor de rest, Waldek had gelijk. Mayra is een hééééél sterke madam. Enkele uren na een buikoperatie al zulke stoten uithalen... De meesten geraken nog niet alleen uit bed, laat staan uit de kamer.

De vrouw van die man heet "Nuria" (of heb ik dat verkeerd gehoord?), dus ik vermoed dat het iemand is van misschien Marokaanse origine. Dan valt het al helemaal niet op. En zo donker is Mayra niet vind ik.

Je gaat zien, ze gaat haar eigen gezond kind omruilen voor een kind waar iets mee zal schelen, want zo cynisch kan het lot wel zijn :wtf:
Ocharme dat kind dat bij Mayra terecht komt...

En dat die man en Waldek zomaar gaan pintelieren zonder nog maar hun kind bekeken te hebben, is te gek voor woorden.

Los daarvan: maffe verhaallijn. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop!
Dat de mannen gingen pintelieren vind ik niet raar, de kindjes werden beiden meegenomen voor verdere onderzoeken, dus ze mochten ze toch niet zien, en we weten ook niet hoe laat het toen al was, misschien al na de uren van bezoek, dus ja, die mannen moesten ook eten he.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

vdbemdsa schreef:Dat de mannen gingen pintelieren vind ik niet raar, de kindjes werden beiden meegenomen voor verdere onderzoeken, dus ze mochten ze toch niet zien, en we weten ook niet hoe laat het toen al was, misschien al na de uren van bezoek, dus ja, die mannen moesten ook eten he.
Goh, ik probeer met te verplaatsen in Waldek (die al heel zijn leven een kind wil), en dan zou ik toch in de buurt blijven. Tegenwoordig blijven de vaders zelfs slapen in het ziekenhuis, in dezelfde kamer. Die gaan vaak niet naar huis 's nachts.

Ze zijn dan wel geen koppel, maar hij wil dat kind al zo lang.

Nu ja, dat is gebeurd om de verhaallijn mogelijk te maken, dat weet ik ook wel. En de verhaallijn op zich vind ik wel leuk :oops: Hoewel ik dat niet zou mogen, volgens sociale media ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het ook wel een leuke verhaallijn, ook al is er zoveel 'dat niet klopt'.
Ik vind het in ieder geval origineler dan 'kindje is helemaal niet ok, het gaat niet lang bij ons zijn'.

Ik ben dan ook benieuwd hoe dit verder gaat.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk niet dat Mayra toestemming had gegeven aan Waldeck om daar te blijven en al zeker niet om daar te slapen.
Maar de baby even laten zien zou toch geen kwaad kunnen.
Ik vraag me toch heel erg af: waarom heeft ze dat gedaan?
Heeft het te maken met het DNA? Wil ze dat kind absoluut voor zichzelf hebben? Ze heeft haar hele zwangerschap al rare gezichten getrokken bij de blijdschap van Waldeck.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Haar eigen kindje zou gevolgen kunnen dragen van de vergiftiging tijdens de zwangerschap en van de zuurstofnood tijdens de bevalling.
Dus ruilt ze haar baby voor eentje dat (waarschijnlijk) gezond is.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

[quote="Soapseut"]

Om al die redenen was het beter dat er geen kind kwam. Mayra kent geen moederbinding, en uitkomen doet het, zelfs na jaren bij een toevallig onderzoek. Enig idee hoe een kind laat staan een papa op zoiets reageert ?
Deze onzin mag uitkomen liever vandaag dan morgen.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

ranske schreef:
Soapseut schreef:

Om al die redenen was het beter dat er geen kind kwam. Mayra kent geen moederbinding, en uitkomen doet het, zelfs na jaren bij een toevallig onderzoek. Enig idee hoe een kind laat staan een papa op zoiets reageert ?
Deze onzin mag uitkomen liever vandaag dan morgen.
Daar had ik ook aan gedacht! En als ze dus te weten zou komen dat haar "omgewisselde" baby een afwijking heeft dan zal ze gaan beginnen van, oh, dit is mijn baby niet, ik heb ze omgewisseld, ik wil mijn baby terug!
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Er komt zeker nog een staartje aan....
Laatst gewijzigd door catherine op vr 19 jan 2018, 13:58, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

*hoopvol* Ik hoop dat Mayra deze keer ontmaskerd wordt en dat ze uit de ouderlijke macht wordt ontzet. Die loopt al lang genoeg op vrije voeten met alle onfrisse dingen die ze al uithaalde. Genoeg is genoeg! :twisted:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me af wanneer uitkomt dat de baby's verwisseld zijn. Mayra is toch 'donker' en de andere moeder is blond.
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Ik denk niet dat het uitkomt, ik denk dat Mayra nu gaat zeggen tegen Waldek dat het kind toch niet van hem is, ze laten een test doen waaruit blijkt dat het inderdaad niet zijn kind is, en ze vertrekt er mee naar haar vader... Binnen zoveel jaar, gaat dat kind voor Waldek zijn deur staan op zoek naar haar vader en dan kan de zoektocht beginnen...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ze lijkt toch al wroeging te hebben. En ik vind Zoë een veel mooiere naam dan Hope alhoewel het Magaly zou moeten zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Ze lijkt toch al wroeging te hebben.
Volgens mij besefte ze vooral dat ze zich enorm in de nesten gewerkt heeft, aangezien Waldek al hele toekomstplannen uitstippelde rond Zoë en Magaly, en het dus maar de vraag is wanneer haar geheim uit gaat komen. Het zou toch mooi zijn als "Magaly" zo'n kindje blijkt te zijn wat extreem veel op 1 van de ouders lijkt... :mrgreen:

Mayra werd even lelijk met haar neus op de feiten gedrukt; het is niet niks om een leven lang zo'n leugen in stand te moeten houden. Maar gek genoeg had ik nog steeds niet het idee dat ze er echt mee inzit dat dit niet haar eigen kind - wat ze 9 maanden lang bij zich gedragen heeft - is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten