Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door ranske »

Mayra verwisselde haar baby, met wiens papa Waldek het vaderschap is gaan vieren.
En dat lukt vanzelf ? En van die polsbandjes hebben ze lekker niet eens getoond.
Volstrekt ongeloofwaardig.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Verder vraag ik mij af hoe ze het klaargespeeld heeft om de polsbandjes van de kindjes te verwisselen. :denk:
Het is zeker een kunst om dat voor elkaar te krijgen zonder het bandje kapot te maken.
Net zoals het inderdaad een prestatie is om enkele uren na een keizersnede al uit bed te komen en een eindje te gaan wandelen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
satine schreef:Verder vraag ik mij af hoe ze het klaargespeeld heeft om de polsbandjes van de kindjes te verwisselen. :denk:
Het is zeker een kunst om dat voor elkaar te krijgen zonder het bandje kapot te maken.
Net zoals het inderdaad een prestatie is om enkele uren na een keizersnede al uit bed te komen en een eindje te gaan wandelen...
Dat is geen slechte vrouw maar een fantastische goochelaar(ster)!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik wist al enkele seizoenen dat er wat vijzen los zitten bij Mayra maar gisterenavond is dat wel haar grootste stunt :shock: Ik dacht eerst dat zij haar kind ging verdrinken of zo want ik dacht dat ze naar de badkamer ging. Los van dit alles vind ik het totaal absurd dat Mayra wist dat de andere baby ook een meisje was, dat er nergens verpleging rondliep, en dat de baby van Mayra toch wel een donkere huidskleur zal hebben want die andere moeder was blond :doh:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zou dat laatste niemand opvallen?
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Volgens mij zitten we hier nu allemaal te zeggen van dat kan toch niet, maar ik denk dat het nog rap zal uitkomen. Het kan niet dat Mayra hiermee wegraakt en dat niemand door zal hebben dat er iets niet juist is. Die andere moeder heeft haar dochter toch ook al vast gehad en gezien. Die zou toch moeten merken dat er een ander kind in die wieg ligt. Gewoon al moederlijke intuïtie zou dit al kunnen aanvoelen (aangezien de baby's misschien nog niet zo heel goed uit elkaar te houden zijn.)
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

pnele schreef:Volgens mij zitten we hier nu allemaal te zeggen van dat kan toch niet, maar ik denk dat het nog rap zal uitkomen. Het kan niet dat Mayra hiermee wegraakt en dat niemand door zal hebben dat er iets niet juist is. Die andere moeder heeft haar dochter toch ook al vast gehad en gezien. Die zou toch moeten merken dat er een ander kind in die wieg ligt. Gewoon al moederlijke intuïtie zou dit al kunnen aanvoelen (aangezien de baby's misschien nog niet zo heel goed uit elkaar te houden zijn.)
Die andere mama had al meteen wakker moeten worden zodra de kamerdeur openging. ... Maar je hebt gelijk , ik ga afwachten... even...
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

ikke schreef:
pnele schreef:Volgens mij zitten we hier nu allemaal te zeggen van dat kan toch niet, maar ik denk dat het nog rap zal uitkomen. Het kan niet dat Mayra hiermee wegraakt en dat niemand door zal hebben dat er iets niet juist is. Die andere moeder heeft haar dochter toch ook al vast gehad en gezien. Die zou toch moeten merken dat er een ander kind in die wieg ligt. Gewoon al moederlijke intuïtie zou dit al kunnen aanvoelen (aangezien de baby's misschien nog niet zo heel goed uit elkaar te houden zijn.)
Die andere mama had al meteen wakker moeten worden zodra de kamerdeur openging. ... Maar je hebt gelijk , ik ga afwachten... even...
Dat is ook wel waar. Ik zei het direct ook thuis. Als je net bent bevallen en je kindje ligt naast jou, ben je dan niet net super waakzaam? Ookal ben je heel moe van de bevalling?
Het lijkt mij logischer dat je dan van het minste geluid wakker wordt om te zien of er niet iets fout is met de baby.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien was die andere mama nog onder invloed van de narcose?
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Ja dat kan ook maar dan weet ik niet of het zo slim is van de verpleegster om die baby daar dan bij te leggen...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, dat is dan ook weer waar.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

pnele schreef:
pnele schreef:
ikke schreef:
Dat is ook wel waar. Ik zei het direct ook thuis. Als je net bent bevallen en je kindje ligt naast jou, ben je dan niet net super waakzaam? Ookal ben je heel moe van de bevalling?
Het lijkt mij logischer dat je dan van het minste geluid wakker wordt om te zien of er niet iets fout is met de baby.
Ik was indertijd in ieder geval meteen wakker zodra mijn baby een kik gaf. En ik ben van mijn eerste bevallen om 24u30 en kon door daarna maar moeilijk de slaap vatten, ook al was ik doodop.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Hebben de vaders die kinderen eigenlijk al gezien?
Zo ja, dan was ik even niet aanwezig.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

neen, ze zijn eventjes wat gaan drinken, op voorstel van Waldek, en blijven plakken aan de toog :mrgreen:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

martha schreef:dat de baby van Mayra toch wel een donkere huidskleur zal hebben want die andere moeder was blond :doh:
Meestal wel maar niet noodzakelijk. Mijn ex is gekleurd met bruine ogen en zwart haar, onze dochter is blank met bruin haar en blauwe ogen als ik.
Maar voor de rest, Waldek had gelijk. Mayra is een hééééél sterke madam. Enkele uren na een buikoperatie al zulke stoten uithalen... De meesten geraken nog niet alleen uit bed, laat staan uit de kamer.
0 x
Gesloten