Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
prematuur, als het een kerstekindje is, dan is het toch niet veel te vroeg he! ik ben in 1971 twee maanden te vroeg geboren, en voor die tijd was het heel vroeg, en ik loop hier nog altijd rond, dus met de tijden van tegenwoordig is hoop en al een twintigtal dagen te vroeg geboren, zoals in haar geval, geen erg he!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb andere ervaringen met ananas maar goed. Ik denk nog altijd dat er daar iets gaat gebeuren met Mayra en het kind. Ik denk dat het zowat de eerste keer zou zijn in Thuis dat we een normale zwangerschap en bevalling krijgen.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker van een paar stukjes ananas?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Een normale zwangerschap kan je dit toch niet noemen...Caligula schreef:Ik heb andere ervaringen met ananas maar goed. Ik denk nog altijd dat er daar iets gaat gebeuren met Mayra en het kind. Ik denk dat het zowat de eerste keer zou zijn in Thuis dat we een normale zwangerschap en bevalling krijgen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel,eigelijk toch wel hé. De bevruchting kun je misschien niet als normaal beschouwen maar de zwangerschap zou ik nog in Thuis termen als normaal beschouwen. Als je die van bvb Femke vergelijkt...
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Zou het kunnen dat er een keuze moet gemaakt worden tussen het leven van Mayra of de baby? Een moeder die sterft hebben we in Thuis nog niet gehad denk ik... Zware tijden voor Waldek in t verschiet.
Geen spoilers in deze topics aub.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Niet bij nagedacht, zou inderdaad kunnen!Dr. Wijnants schreef:Moderator bericht:
Zou het kunnen dat er een keuze moet gemaakt worden tussen het leven van Mayra of de baby? Een moeder die sterft hebben we in Thuis nog niet gehad denk ik... Zware tijden voor Waldek in t verschiet.Geen spoilers in deze topics aub.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Mayra die zich rotverveelt de weken voor haar bevalling : waar is de tijd dat aanstaande mama's babysokjes/kleedjes breiden/naaiden of de kinderkamer aan het inrichten waren of de eerste spulletjes voor de baby gingen kopen
Ik begrijp die reactie niet. En waarom leest zij eens geen boek ?

0 x
-
- x 435
En creatief als zij eigenlijk is, zou ze ook mooi werk kunnen maken van de geboortekaartjes...martha schreef:Mayra die zich rotverveelt de weken voor haar bevalling : waar is de tijd dat aanstaande mama's babysokjes/kleedjes breiden/naaiden of de kinderkamer aan het inrichten waren of de eerste spulletjes voor de baby gingen kopen![]()
Ik begrijp die reactie niet. En waarom leest zij eens geen boek ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ze maakt zich nog steeds heel veel zorgen over de gezondheid van haar kindje.
Ik kan me voorstellen dat je dan met bepaalde dingen nog wat wacht, omdat je er anders de hele tijd nog meer mee bezig bent.
En een boek lezen, net hetzelfde. Als je problemen hebt, hoe snel ben je dan niet afgeleid van wat er voor je neus staat?
Maar die juwelen zijn 'neutraal', dan hoeft ze niet aan haar zorgen te denken.
Daar kan ze blijkbaar helemaal in opgaan. Hopelijk ontspant het haar wat.
Ik kan me voorstellen dat je dan met bepaalde dingen nog wat wacht, omdat je er anders de hele tijd nog meer mee bezig bent.
En een boek lezen, net hetzelfde. Als je problemen hebt, hoe snel ben je dan niet afgeleid van wat er voor je neus staat?
Maar die juwelen zijn 'neutraal', dan hoeft ze niet aan haar zorgen te denken.
0 x
-
- x 435
Juwelen maken vergt ook concentratie én tijd én inspiratie. Als je hoofd vol zorgen zit ook geen sinecure om iets moois te creëren!satine schreef: Maar die juwelen zijn 'neutraal', dan hoeft ze niet aan haar zorgen te denken.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Misschien, maar dat is blijkbaar voor haar DE manier om niet aan haar kindje te denken.
0 x
-
- x 435
Ja, daar heb je (alweer) een punt. Maar 't is je gegund, ik geraak in kerststemming...satine schreef:Misschien, maar dat is blijkbaar voor haar DE manier om niet aan haar kindje te denken.

0 x
-
- x 435
En toch, er werd te veel ingezoomd op die ananas. Dat moet toch nog een staartje krijgen?
0 x
-
- x 435
Ananas??? Dat heb ik dan gemist... Wat kan er mis zijn met een ananas?Soapseut schreef:En toch, er werd te veel ingezoomd op die ananas. Dat moet toch nog een staartje krijgen?
0 x