Als hij NU al symptomen van ALS zou hebben, dan zou dat wel razendsnel zijn.
Aan dat tempo is Kobe tegen Kerstmis dood

Van de kou kan het nog niet zijn. Iemand die regelmatig gaat vissen weet wel hoe hij/zij zich moeten kleden om uren buiten te zitten wachten.Tiboko schreef:Kan ook gewoon van de kou geweest zijn. Of dat hij teveel gedronken had. Is het niet zo dat hij bij zijn visuitstapjes altijd een flesje wijn meeneemt?
Als hij NU al symptomen van ALS zou hebben, dan zou dat wel razendsnel zijn.
Aan dat tempo is Kobe tegen Kerstmis dood
moi non plus, maar wij hebben geen keuze.Soapseut schreef:Als hij nu al ALS heeft, is het gedaan met met scherpe messen te staan wapperen.
Ik weet niet goed wat ik van heel die historie moet denken. Zijn 'papa' die Karin behandelt als het vuil van de straat, terwijl ik nu toch vind dat Karin dat deze keer niet helemaal verdiende. Kobe die zijn 'papa' plotsklaps vergeeft, maar Karin niet..? Ze zijn elkaar waard, maar ik moet ze niet.
Ik vond zijn reactie er ook dik over.ikke schreef:Belachelijk van Kobe! Hij weet al langer dat Nancy een tettergat is, maar ze is niet bang van werken ook. En zij is zowat de enige in Thuisland die niet zonder boe of bah haar werk verlet!Trouwe kijker schreef:OMG! Wat een geratel van Nancy! Niet moeilijk dat Kobe uitvloog.
Hmmm zover had ik eigenlijk nog niet nagedacht. Wel een 'zwaar' thema, maar bij Thuis gaan ze dat nooit uit de weg.heidiw schreef:Zo, het is er uit: het kan niet snel genoeg gedaan zijn. Zijn sneller-dan-het-licht symptomen moeten dienen om euthanasie bespreekbaar te maken. (Ja misschien wat speculatie maar nietemin een maatschappelijk relevant thema)