Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door ikke »

martha schreef:Potje breken is potje betalen :yup:
Er is niets gebroken, hé?! En eigenlijk had de baas al gezegd dat er moest gewerkt worden, dat die I-phone weg moest...
Dus... is Eddy Junes een nieuwe I-phone verschuldigt of niet? Misschien moet Adil toch even informeren of er echt geen tegemoetkoming kan zijn van de verzekering? :mrgreen: Het kan toch niet zijn dat Eddy diep in z'n (lege) zakken moet tasten?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Eddy had er met zijn handen af moeten blijven. Hij laat dat ding in de emmer vol prut vallen. En dat was het. :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Allee Eddy ging fair zijn en die GSM terugbetalen (wat ik fair vind). Komt die Junes met die onredelijke eis van 5 jaar abonnement, dus geef ik Eddy gelijk.
Laatst gewijzigd door martha op za 14 okt 2017, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Allee Eddy ging fair zijn en die GSM terugbetalen (wat ik fair vind). Komt die Junes met die onredelijke eis van 5 jaar abonnement, dus geef ik Eddy gelijk.

En het is voor iets dat er in het schoolreglement waar mijn dochter les geeft staat dat smartphones ed verboden zijn. Brengen de kinderen ze toch mee en er gebeurt een ongeluk of zo, dan moeten de ouders niet komen janken naar de school.
We hebben het hier wel niet over een school, hé. Die Kabouters hebben echt wel een telefoon nodig op hun werk om mee te kunnen communiceren vanop de werven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:
martha schreef:Allee Eddy ging fair zijn en die GSM terugbetalen (wat ik fair vind). Komt die Junes met die onredelijke eis van 5 jaar abonnement, dus geef ik Eddy gelijk.

En het is voor iets dat er in het schoolreglement waar mijn dochter les geeft staat dat smartphones ed verboden zijn. Brengen de kinderen ze toch mee en er gebeurt een ongeluk of zo, dan moeten de ouders niet komen janken naar de school.
We hebben het hier wel niet over een school, hé. Die Kabouters hebben echt wel een telefoon nodig op hun werk om mee te kunnen communiceren vanop de werven.
't Gaat het over communiceren op een werf, hé? Daar is toch geen I-phone voor noodzakelijk. En ze werken om zeggen zij aan zij, ze kunnen dus gewoon met elkaar praten. ;) Zoals Adil zei, die I-phone moest Junes wegsteken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik denk dat iedereen wel weet dat de Kabouters niet meer op school zitten. :mrgreen:
Maar ik vind het niet verkeerd als mensen al op vroege leeftijd leren dat sommige dingen veel geld kosten en daarom beter thuis gelaten worden als ze niet strikt noodzakelijk zijn.
Dat had Junes ook kunnen doen, hij had blijkbaar nog een 'oudere' smartphone, want daar was hij vrijdag op aan het tokkelen.

Ontopic: ik ben heel benieuwd hoe de werkrelatie nu verder gaat lopen, ik vond die twee wel leuk samen, ik hoop dat dit toch terug goed komt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat vind ik ook.
Junes had ook maar naar Adil moeten luisteren toen die zei dat hij zijn telefoon weg moest leggen. Die heeft hem zelfs nog gewaarschuwd dat dat ding kapot kon gaan en dus niet thuis hoorde op het werk, wat ook wel duidelijk maakt dat ze niet persé een GSM nodig hebben voor De Kabouters.

Ook ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Junes en Eddy. Ze zijn inderdaad wel leuk samen!
Maar de eis van Junes vond ik onrealistisch en behoorlijk ver gaan, dus ik hoop dat hij zijn verstand een beetje gaat gebruiken en beseft dat het al heel mooi is dat Eddy de GSM gewoon terug wil betalen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij had toch zeker niet echt verwacht dat Eddy dat ging betalen. Het was ws een kwestie van "nee heb je, ja kun je krijgen".
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ben ik de enige die vindt dat Eddy raar doet met die inbraak ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Nee, ik vond dat ook wel - maar misschien moet 'de kijker' op een dwaalspoor gezet worden?

Volgens mij heeft Eddy er helemaal niks mee te maken, hij zou letterlijk zijn eigen ruit ingegooid hebben, moest hij het toch gedaan hebben.
Werk kwijt en kans dat hij terug naar 'het prison' moet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Eddy doet altijd raar als er een agent in de buurt is. Hij gaat ervan uit dat hij altijd de verdachte nr. 1 is.
0 x
Yole
Nog geen rang

Bericht door Yole »

Eddy doet inderdaad raar, maar ik denk dat dat enkel is om de kijker te misleiden.
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Zoals in het verleden al meermaals gebleken is, zal het deze keer ook wel weer zo zijn.
De politie zal zich weer focussen op de verkeerde waardoor we engelange scènes zullen zien van Eddy die zijn onschuld uitschreeuwt.

Eddy gaat nu echt geen verkeerde dingen meer doen, hij wil zijn Britney niet nog eens verliezen door een stommiteit...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad, ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij de omgangsregeling met Britney op het spel gaat zetten... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Oef, hij heeft een alibi. In de vorm van Angèle dan nog :razz:
0 x
Plaats reactie