Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door martha »

dat er blijkbaar knotwilgen op la palma groeien :lol:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Meest beklijvende moment: de wraak van Eddie :lol:
Tijdens een politieverhoor je telefoon beantwoorden.
En hoe! Al had hij daarna niets meer moeten zeggen, maar dat voelt Eddy niet aan.
En toen had Dieter geen vragen meer.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

:lol: :lol: :lol:
Het moet ook wel lukken dat Nancy net op dat moment belt.

"En een dikke toes he" - ik lag hier helemaal strijk. :lol:

Wat ik me wel afvraag is hoe de dief/dieven terug buiten geraakt is/zijn met al dat materiaal.
Allemaal via een touw en dat dakvenster?
Of via de ingang? Maar die zou normaal gesproken toch op slot moeten geweest zijn? :denk:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe de dief buiten geraakt moet zijn had ik me nog niet afgevraagd.
Maar Eddy gaat zich toch niet door zo'n klein ruitje wurmen, terwijl hij als hij iets jatten wil dat gewoon mee kan nemen en zeggen dat hij het kwijt is geraakt.Voor alle duidelijkheid: ik spreek niet uit ervaring met zulke dingen.
Ik vond het ook wel een beetje voorbarig van Dieter om meteen Eddy maar te gaan verhoren.
Je zou bijna denken dat er hier toch iets persoonlijks mee speelt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

NotG schreef:Sorry dat ik het zeg, maar als de tuin van die typisch Vlaamse woning La Palma moet voorstellen... zwakker kon echt niet.
Het is niet omdat je een palmboom plaatst, dat iedereen het gevoel gaat krijgen dat ze op reis zijn. Het was ook enorm bewolkt zo te zien.

Voor een serie dat rond de miljoen kijkers heeft elke dag, vind ik bijzonder triest. Waarom kan er eens geen budget zijn waardoor ze echt op reis kunnen opnemen?
Dat budget is er gewoon niet meer.Vroeger wel,ik herinner me dat de Werner echt naar Australië ging etc...Maar het kan gewoon niet meer. Dus moeten ze La Palma hier ergens neerzetten. Maar niet goed gedaan,akkoord.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Je zou bijna denken dat er hier toch iets persoonlijks mee speelt.
Nee toch! Wat dacht je? :mrgreen: En die andere flik keek ook maar raar naar Dieter.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:En wat me ook opviel : waarom heeft de withoeve een kleine vuilniscontainer ? Het is m.i. toch een horecazaak waar veel afval geproduceerd wordt en ik denk niet dat de vuilniswagen iedere dag langskomt om die heel kleine container te ledigen.En ik hoop maar niet dat Waldek de verkeerde conclusies trekt uit de aandacht die hij van Thilly krijgt.
Dan zouden ze idd toch beter een grote container plaatsen? :crazy:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die schepen zou ik terug gestuurd hebben ! Wat was dat voor een tenue ?????Hij had precies zijn pyjamavest nog aan onder dat jasje ! :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

nounake schreef:Die schepen zou ik terug gestuurd hebben ! Wat was dat voor een tenue ?????Hij had precies zijn pyjamavest nog aan onder dat jasje ! :boo:
Ja die schepen was voor mij het bewijs dat dit huwelijk NIET is doorgegaan, die clown speelde voor ene.
Als Tom en Judith dat ontdekken kunnen ze iedereen in het gedacht laten dat 't echt was,feest en al.
Dit is heel vergezocht maar het is Thuis, en ik verschiet op de duur van niets meer.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat een grandioze bruiloft. :lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup:
Ik heb nog nooit in alle jaren dat ik naar Thuis kijk, zo ontzettend moeten lachen als nu om de speech van An.
Bravo Monika!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op mij had de aflevering van vanavond dan weer een totaal tegenovergesteld effect :mrgreen: :razz:
Het gedrag van Ann vond ik er zo ver over, dat ik zelfs een beetje van haar walgde. Ze walste letterlijk over ieders gevoelens heen, gewoon om haar punt te maken.
Waar is haar tact en gevoel naartoe? :-?

En dan de speech van Marianne, die ze blijkbaar als een nerveus schoolmeisje tot in den treure thuis heeft staan oefenen...; De speech zelf kwam ontzettend geforceerd over op mij, en het feit dat ze nog eens even aanstipte dat Jessica niet de ware is voor zatte Ann, vond ik compleet belachelijk voor een moeder die zo heeft ingezeten met het creeren van "het perfecte huwelijk" voor haar zoon.
Marianne had op kilometers afstand aan kunnen voelen dat de boel hierdoor zou escaleren...

Ik hou best van een spannend conflict, zeker tijdens het zoveelste Thuishuwelijk, maar dan wel als er op een logische manier naartoe gewerkt wordt.
Dit wat ze ons vanavond voorschotelden, vond ik alles behalve logisch... :nope:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik vond het vooral spijtig dat Ann blijkbaar stomdronken moest zijn, om haar speech te kunnen afsteken... Als ze hetgeen ze wou duidelijk maken, had gezegd, met een helder hoofd, zou het volgens mij even hard( of nog veel harder) zijn aangekomen bij de andere genodigden... nu kan een en ander worden afgedaan als " dronkenmans" ( of dronkevrouws, zo gewenst) gebral... Ze heeft de aanwezigen serieus geschokt, maar vooral " de liefde van haar leven" echt gekwetst!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel zat of niet zat,Ann heeft daar toch wel een paar harde waarheden verteld over de "lieve" moeder. Mag ook niet vergeten worden.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ik heb toch ook hard moeten lachen met het stomverbaasde gezicht van zatte Ann toen Jessica neen zei en wegliep :lol:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Zoals Jessie al zei: bravo Monika! :lol:

Het overdreven gekus, de gezichtsuitdrukkingen tijdens Mariannes speech, het langzaamaan steeds dronkener worden, en dan de beste speech in een aantal jaren in Thuis, ik heb echt enorm genoten. :lol:

Marianne en Tom verdienen niet beter. Judith en de kinderen, dat is wat anders...

De schrijvers maken er echt een leuk seizoen van, ik heb nog bijna geen enkele saaie aflevering gezien, iets wat over vorig seizoen niet gezegd kan worden. :roll:
0 x
Plaats reactie