Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Mijn eerste bedenking was toch ook dat het gemeentehuis dicht zou zijn op een feestdag
0 x
-
- Poster rang 4
Iedereen weet dat op 1 nov. Belgische nationale feestdag, de burgerlijke diensten gesloten zijn.
Tom kan in de war zijn, gefixeerd op een datum maar zet Peter Tom nu voor schut ?
Tom kan in de war zijn, gefixeerd op een datum maar zet Peter Tom nu voor schut ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
november is Allerheiligen en de Belgische nationale feestdag is op 21 juli ....
0 x
-
- Poster rang 4
Dat is waar nounake , het is niet DE Belgische nationale feestdag die dat is waar maar op 1 november is deze katholieke feestdag gewoon ook nationaalnounake schreef:november is Allerheiligen en de Belgische nationale feestdag is op 21 juli ....
want mensen hebben vrijaf en winkels en openbare diensten zijn gesloten.
Een feest in de Withoeve kan want de horeca werkt.
0 x
-
- Poster rang 4
Juist nounake, het is niet DE Belgische nationale feestdag. Op 1 november, katholieke feestdag vannounake schreef: 1november is Allerheiligen en de Belgische nationale feestdag is op 21 juli ....
Allerheiligen hebben de mensen ook vrijaf en winkels en openbare diensten gesloten.
Het feest op zich in de Withoeve kan altijd

0 x
-
- x 435
johan1969 schreef:Mijn eerste bedenking was toch ook dat het gemeentehuis dicht zou zijn op een feestdag
Het feest is gepland op 1 november. Dat wilt niet zeggen dat ze absoluut die zelfde dag naar het stadhuis/gemeentehuis moeten gaan.ranske schreef:Iedereen weet dat op 1 nov. Belgische nationale feestdag, de burgerlijke diensten gesloten zijn.
Mijn zussen en broer, zijn destijds een kleine maand respectievelijk een week voor hun huwelijksfeest naar het stadhuis getrokken.
0 x
-
- x 435
Nee, ze MOETEN niet op 1 november trouwen, maar 't is wel gebruikelijk dat men eerst huwt en pas daarna feest...tvx1 schreef:johan1969 schreef:Mijn eerste bedenking was toch ook dat het gemeentehuis dicht zou zijn op een feestdagHet feest is gepland op 1 november. Dat wilt niet zeggen dat ze absoluut die zelfde dag naar het stadhuis/gemeentehuis moeten gaan.ranske schreef:Iedereen weet dat op 1 nov. Belgische nationale feestdag, de burgerlijke diensten gesloten zijn.
Mijn zussen en broer, zijn destijds een kleine maand respectievelijk een week voor hun huwelijksfeest naar het stadhuis getrokken.
Ik zie het ('t trouwen) niet gebeuren op 1 november. Maar misschien breken Tom en Judith met die traditie en gaan ze feesten vóór ze effectief getrouwd zijn? Van mij mag het, zulle!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
-
- x 435
Ze zijn wel wat laat om nu nog alles geregeld te krijgen, maar in 't Thuisland is alles mogelijk, hé?!satine schreef:Ze kunnen toch ook trouwen een dag/enkele dagen vóór het feest?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Op zich is trouwen zonder feest een formaliteit.
Als dat op 5 oktober kan, dan kan dat ook op 30 of 31 oktober.
Dan is het alleen een kwestie van de betrokken dienst van de datumverandering op de hoogte te brengen.
Als dat op 5 oktober kan, dan kan dat ook op 30 of 31 oktober.
Dan is het alleen een kwestie van de betrokken dienst van de datumverandering op de hoogte te brengen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
voor die handtekening in dat trouwboekje hebben ze alleen maar 2 getuigen, de burgemeester of de schepenen en het trouwend koppel nodig... dat kan als het ware tussen de soep en de patatten, ( gelijk ze hier zeggen) op eender welke dag!
Maar ik verwacht dus niet dat dat gedeelte op donderdag 5 oktober zal plaatshebben!
Maar ik verwacht dus niet dat dat gedeelte op donderdag 5 oktober zal plaatshebben!
0 x
-
- x 435
[quote="annekeHU"]voor die handtekening in dat trouwboekje hebben ze alleen maar 2 getuigen, de burgemeester of de schepenen en het trouwend koppel nodig... dat kan als het ware tussen de soep en de patatten, ( gelijk ze hier zeggen) op eender welke dag!
Getuigen vinden is idd geen probleem, je plukt desnoods een paar daklozen van straat, maar een burgemeester of schepen bereidt vinden om buiten de normale dagen en -(werk)uren een huwelijk te bekrachtigen???
Getuigen vinden is idd geen probleem, je plukt desnoods een paar daklozen van straat, maar een burgemeester of schepen bereidt vinden om buiten de normale dagen en -(werk)uren een huwelijk te bekrachtigen???
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel dat hangt nu juist af van WIE er trouwt hé.ikke schreef:Getuigen vinden is idd geen probleem, je plukt desnoods een paar daklozen van straat, maar een burgemeester of schepen bereidt vinden om buiten de normale dagen en -(werk)uren een huwelijk te bekrachtigen???

0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Tom is er in ieder geval van overtuigd dat het hem zal lukken om de Schepen van Burgerzaken over te halen....
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Yeah right!annekeHU schreef:Tom is er in ieder geval van overtuigd dat het hem zal lukken om de Schepen van Burgerzaken over te halen....
0 x