Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Zou Waldek niet gewoon in de kelder zitten van het huis waar Julia nu ook Simonne naartoe geloodst heeft?
0 x
-
- x 435
Dit is zo goed als onmogelijk. Kerken zijn tegenwoordig vaak gesloten om diefstal tegen te gaan. En crypten zijn ook vaak maar te bezoeken met een gids of tegen betalen of helemaal niet.En kerken hebben wel eens een crypte... 't Is maar een idee...dat zou inderdaad wel een mogelijkheid kunnen zijn...Dat klinkt inderdaad best plausibel.
Zo gelovig is Julia niet dat ze een sleutel van de kerk heeft, denk ik.
0 x
-
- x 435
Werd "Ter Smissen" niet verkocht?satine schreef:Zou Waldek niet gewoon in de kelder zitten van het huis waar Julia nu ook Simonne naartoe geloodst heeft?
Welke band zou Julia hebben met de nieuwe eigenaars? En ingeval het een leegstaand pand is, dan is ze een kraakster. Zou dat niemand van het kleine Thuisdorp, waar iedereen iedereen kent, zijn opgevallen???
Hopelijk moeten we nu niet lang meer wachten eer deze raadsels worden opgelost!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Waldek mag nu wel stilaan uit zijn benarde positie gehaald worden vind ik.
Hij is lang niet meer het heilige boontje van vroeger en hij heeft dingen gedaan waar hij echt niet fier op kan zijn - maar na zijn verblijf in de gevangenis en de 'straf' van Julia, vind ik het wel genoeg geweest.
Er zijn mensen die ongemoeid met veel ergere dingen weg komen.
Hij is lang niet meer het heilige boontje van vroeger en hij heeft dingen gedaan waar hij echt niet fier op kan zijn - maar na zijn verblijf in de gevangenis en de 'straf' van Julia, vind ik het wel genoeg geweest.
Er zijn mensen die ongemoeid met veel ergere dingen weg komen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens...
En dat niet alleen, maar als "straf" gaat dit wel alle perken te buiten. Waldek is hoe hij is, en persoonlijk is hij in mijn ogen ook nogal in achting gedaald, maar zo'n opsluiting gun ik niemand en verandert ook niks aan alles wat er voorheen gebeurd is. Het was en is voor iedereen te nemen of te laten om met hem in zee te gaan. Al die vrouwen stonden zelf ook maar wat te trappelen om wat met hem te beginnen. Niet dat ze er daardoor om gevraagd hebben om door hem bedrogen of gebruikt te worden, maar toch...
En dat niet alleen, maar als "straf" gaat dit wel alle perken te buiten. Waldek is hoe hij is, en persoonlijk is hij in mijn ogen ook nogal in achting gedaald, maar zo'n opsluiting gun ik niemand en verandert ook niks aan alles wat er voorheen gebeurd is. Het was en is voor iedereen te nemen of te laten om met hem in zee te gaan. Al die vrouwen stonden zelf ook maar wat te trappelen om wat met hem te beginnen. Niet dat ze er daardoor om gevraagd hebben om door hem bedrogen of gebruikt te worden, maar toch...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
En dan te weten dat het allemaal komt omdat hij niet nee kan zeggen. Had hij nee gezegd tegen Simonne, was er nooit een probleem geweest met Frank én Julia en had hij uiteraard ook nooit Mayra zwanger gemaakt. Dan had Julia wellicht ook geen inzinking/depressie of hoe je het kunt omschrijven en was er van het verhaal van de seriemoordenaar ook niks overgebleven. Dan leefde wellicht ook good old Cois nog...Christel schreef: Al die vrouwen stonden zelf ook maar wat te trappelen om wat met hem te beginnen. Niet dat ze er daardoor om gevraagd hebben om door hem bedrogen of gebruikt te worden, maar toch...
Dus ja, Waldek is wel degelijk de oorzaak van alle kwaad

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Dus Waldek is verantwoordelijk voor het feit dat Julia compleet ontspoord is, omdat hij de spreekwoordelijke druppel was die de emmer deed overlopen die anderen mee gevuld hebben?
0 x
-
- x 435
Ach nee, de ouders van Waldek zijn de grote schuldigen. Hadden zij hem niet op de wereld gezet, dan was ons dit allemaal bespaard gebleven..Tiboko schreef:En dan te weten dat het allemaal komt omdat hij niet nee kan zeggen. Had hij nee gezegd tegen Simonne, was er nooit een probleem geweest met Frank én Julia en had hij uiteraard ook nooit Mayra zwanger gemaakt. Dan had Julia wellicht ook geen inzinking/depressie of hoe je het kunt omschrijven en was er van het verhaal van de seriemoordenaar ook niks overgebleven. Dan leefde wellicht ook good old Cois nog...Christel schreef: Al die vrouwen stonden zelf ook maar wat te trappelen om wat met hem te beginnen. Niet dat ze er daardoor om gevraagd hebben om door hem bedrogen of gebruikt te worden, maar toch...
Dus ja, Waldek is wel degelijk de oorzaak van alle kwaad

Laatst gewijzigd door ikke op za 09 sep 2017, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ja hoor, Julia - met al wat ze meegemaakt had met haar vorige lovers - dacht bij onze Pool eindelijk een oprechte eerlijke man gevonden te hebben, die haar terug in de liefde deed geloven.satine schreef:Dus Waldek is verantwoordelijk voor het feit dat Julia compleet ontspoord is, omdat hij de spreekwoordelijke druppel was die de emmer deed overlopen die anderen mee gevuld hebben?
En toen deed hij net wat ze nooit van hem verwacht had. Pas vanaf dat moment is ze zich vreemd gaan gedragen hé. Dat was dus de trigger die alles in gang zette.
0 x
-
- x 435
Amai! En dat geeft haar het recht om alle mannen die haar bedrogen, of waardoor ze zich bedrogen voelt, om zeep te helpen?!Tiboko schreef:Ja hoor, Julia - met al wat ze meegemaakt had met haar vorige lovers - dacht bij onze Pool eindelijk een oprechte eerlijke man gevonden te hebben, die haar terug in de liefde deed geloven.satine schreef:Dus Waldek is verantwoordelijk voor het feit dat Julia compleet ontspoord is, omdat hij de spreekwoordelijke druppel was die de emmer deed overlopen die anderen mee gevuld hebben?
En toen deed hij net wat ze nooit van hem verwacht had. Pas vanaf dat moment is ze zich vreemd gaan gedragen hé. Dat was dus de trigger die alles in gang zette.
Jawadde, dan moeten ze alle gevangenen maar los laten, want die zijn waarschijnlijk ook wel door iets of iemand getriggerd geweest...
Nee, Waldek is niet de oorzaak, en verdient dit niet,ook al is hij een schijnheilige...
Laatst gewijzigd door ikke op za 09 sep 2017, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Julia is compleet kierewiet,of het nu door Waldek,Simonne, Cois,Piet,Guy of wie weet ik nog,maakt niet meer uit. Al haar stoppen zijn doorgeslagen,niks meer aan te doen. Terminate!
Alle Waldek spuw die vuile vod uit, huppel wat rond,vind een mes of een schaar en en avant!
Alle Waldek spuw die vuile vod uit, huppel wat rond,vind een mes of een schaar en en avant!
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ze is na de zelfmoordpoging van Luc niet meer dezelfde geweest.Tiboko schreef:En toen deed hij net wat ze nooit van hem verwacht had. Pas vanaf dat moment is ze zich vreemd gaan gedragen hé. Dat was dus de trigger die alles in gang zette.
En Waldek die heeft ze zowat besprongen, die man kon geen kant meer op.
Dus nee, ze gedroeg zich al langer niet als een vrouw met haar twee voeten op de grond.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad.
Hoewel ik het erg vind wat Julia allemaal heeft meegemaakt, vind ik ook niet dat Waldek verantwoordelijk is voor haar huidige geestelijke toestand. Julia is een volwassen vrouw en ze is zelf verantwoordelijk voor de manier waarop ze omgaat met haar tegenslagen. Ze had ook hulp kunnen zoeken toen ze merkte dat het niet goed met haar ging, bijvoorbeeld.
En Waldek had in principe ook wel kunnen zien dat het niet goed met haar ging (het is jammer dat hij daar zo achteloos mee is omgesprongen), maar ik kan me voorstellen dat hij dit alles niet aan heeft zien komen. Daar ga je niet zomaar vanuit...
Hoewel ik het erg vind wat Julia allemaal heeft meegemaakt, vind ik ook niet dat Waldek verantwoordelijk is voor haar huidige geestelijke toestand. Julia is een volwassen vrouw en ze is zelf verantwoordelijk voor de manier waarop ze omgaat met haar tegenslagen. Ze had ook hulp kunnen zoeken toen ze merkte dat het niet goed met haar ging, bijvoorbeeld.
En Waldek had in principe ook wel kunnen zien dat het niet goed met haar ging (het is jammer dat hij daar zo achteloos mee is omgesprongen), maar ik kan me voorstellen dat hij dit alles niet aan heeft zien komen. Daar ga je niet zomaar vanuit...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5
Julia heeft wel 2 van haar venten zich zien verhangen hé. Dat zegt genoeg. Het mens is geschift en moet geëlimineerd worden.
Een ongeloofkijke gevaarlijke vrouw als je het mij vraagt. Ik zou nogal rennen hoor moest ik ze tegenkomen.
Nu, wat Waldek betreft want daar gaat het hier toch over hé
Kan de man niet gewoon wat rondhuppelen op zijn stoel en een mes of een schaar vinden?
Een ongeloofkijke gevaarlijke vrouw als je het mij vraagt. Ik zou nogal rennen hoor moest ik ze tegenkomen.
Nu, wat Waldek betreft want daar gaat het hier toch over hé

Kan de man niet gewoon wat rondhuppelen op zijn stoel en een mes of een schaar vinden?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Hij krijgt die prop niet eens uit zijn mond, laat staan dat hij gaat huppelen met meubilair en al.Caligula schreef:Kan de man niet gewoon wat rondhuppelen op zijn stoel en een mes of een schaar vinden?
0 x