Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Tiboko »

Iemand die al twee keer zware brandwonden heeft opgelopen (eerst benen, dan handen) en daarna zogezegd ook nog een zelfmoordpoging heeft gedaan (telkens toen hij alleen was) wordt verbazend weinig gemonitord, want Julia loopt daar constant binnen en buiten zonder door iemand opgemerkt te worden.

Als Luc vroeg of laat (helaas, zal wel niet) doodgaat, dan kan Lowie die zorginstelling wel degelijk een proces aandoen, want dit is echt ongezien. Het minste dat hij zou mogen hebben is een alarmbelletje of zoiets, zodat hij bij problemen een verpleger of iets dergelijks kan roepen, maar nee. Niet in dit scenario.

Gelukkig zijn er momenteel nog enkele wél geloofwaardige verhaallijnen in Thuis :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het is wel een prestatie. Je hebt seks met iemand en BOEM ze valt dood neer.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu denk ik wel dat voor een professional als Marieke Luc's prestaties (if any) niet terzake doen hoor.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vanavond had ik toch echt wel even met hem te doen, toen hij zo hulpeloos in die stoel zat tegenover Julia. Maar goed dat haar receptenboek tevoorschijn is gekomen, want anders had haar aanstelling in de keuken een soort van hel op aarde geworden voor Luc.

En wat betreft dat alarmbelletje; Rosa was toch 2x heel snel bij Luc nadat hij overstuur begon te roepen? Blijkbaar is er dus wel altijd iemand vlak in de buurt.
Ik denk niet dat ze daar sneller geweest zouden zijn als hij op een alarmbel gedrukt zou hebben (als Julia hem dat al niet belet zou hebben). Ze kunnen de mensen nou eenmaal niet 24/7 in de gaten houden, en ze gaan er logischerwijs niet vanuit dat er een moordenares rondwandelt.. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: En wat betreft dat alarmbelletje; Rosa was toch 2x heel snel bij Luc nadat hij overstuur begon te roepen? Blijkbaar is er dus wel altijd iemand vlak in de buurt.
Ik denk niet dat ze daar sneller geweest zouden zijn als hij op een alarmbel gedrukt zou hebben (als Julia hem dat al niet belet zou hebben). Ze kunnen de mensen nou eenmaal niet 24/7 in de gaten houden, en ze gaan er logischerwijs niet vanuit dat er een moordenares rondwandelt.. :)
Rosa is de persoonlijke waakhond van Luc. Dat is de enige verklaring
Maar 't is (ook) niet realistisch: in de meeste klinieken/RVT's is er een minimale aanwezigheid van personeel. Als je op de bel drukt komt er niemand zo snel binnen, tenzij ze net klaar zijn met wat ze bezig waren te doen en net voor je deur passeren en niet even op adem moeten komen.... Als iemand roept om hulp, is het een wonder dat er meteen iemand de kamer binnenstormt.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Wat ik niet begrijp:
Gisteren tijdens de rijstpapscène was Luc duidelijk zijn vertrouwen in Julia kwijt en was hij zelfs bang van haar. Ook reageerde hij heel negatief op het nieuws dat zij daar in de keuken zou komen werken. Dus Luc voelt goed aan dat er iets niet klopt met Julia. Waarom doet hij zijn mond dan niet open? Want hij kan toch regelmatig nog wat anders zeggen dat 'stomme kloot'?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Julia heeft zijn hand verbrand, dus hij weet wel degelijk dat ze niet is zoals ze zich voordoet.
Maar Julia heeft ook gedreigd om Lowieke iets aan te doen, daarom zwijgt Luc.
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 53
x 83

Bericht door catherine »

Klopt, maar tot nu toe was hij nooit vies van haar koekjes geweest, nu vertrouwde hij duidelijk de rijstpap niet. En Marieke is intussen wel dood he.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

catherine schreef:Klopt, maar tot nu toe was hij nooit vies van haar koekjes geweest, nu vertrouwde hij duidelijk de rijstpap niet. En Marieke is intussen wel dood he.

Misschien lust hij gewoon geen rijstpap meer :)

Hij is natuurlijk bang van Julia, maar Rosa of Bob werden niet door Julia bedreigd, waarom hij hen niks verteld heeft, lijkt me vrij raar - zelfs voor iemand die wel koekjes maar geen rijstpap lust.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Tiboko schreef:
catherine schreef:Klopt, maar tot nu toe was hij nooit vies van haar koekjes geweest, nu vertrouwde hij duidelijk de rijstpap niet. En Marieke is intussen wel dood he.

Misschien lust hij gewoon geen rijstpap meer :)

Hij is natuurlijk bang van Julia, maar Rosa of Bob werden niet door Julia bedreigd, waarom hij hen niks verteld heeft, lijkt me vrij raar - zelfs voor iemand die wel koekjes maar geen rijstpap lust.
Hij werd door Julia bedreigd. Als hij zou praten, zou Lowieke het moeten bekopen. En daarom zwijgt Luc. Hij wil Lowieke niet kwijt.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Die begint precies steeds duidelijker te praten. Moest hij nu ook nog zijn geheugen terug krijgen over zijn aandelen in de Withoeve...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Die heeft hij niet meer... Ze zijn in handen van Peter en Femke.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Voilà, juist daarom dat ik hoop dat zijn geheugen daarover terugkomt.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Voilà, juist daarom dat ik hoop dat zijn geheugen daarover terugkomt.
Om wat te doen dan? Hij is ze wel kwijt hé. Getekend,gedateerd enz...
0 x
Potentia Principatum
meneermonik
Nog geen rang

Bericht door meneermonik »

Luc doet al 3 weken niet mee met thuis , heb ik iets gemist?
0 x
Gesloten