Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door annekeHU »

Ik vraag me af hoe ze Cois om het leven heeft gebracht.... ook met een koekje? Ik dacht dat er destijds door Angele was gezegd, dat de doodsoorzaak niet duidelijk was?
En die ex, die noemt Piet Snackaert.... was de reden van de echtscheiding destijds niet dat hij nogal graag een flesje dronk?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik dacht dat Piet Snackaert een jonge vriendin had namelijk de zus van Tim.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:Ik dacht dat Piet Snackaert een jonge vriendin had namelijk de zus van Tim.
Heel juist Martha,idd de zus van onze Tim waar we daarna helemaal niks van gehoord hebben en denk ik haar ook nooit gezien.
En beide meisjes (Katrien en Paulien) waren er helemaal niet over te spreken en (geloof ik) Tim ook niet.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Nog een ding: ik haar nog niet de naam van haar ex horen vermelden (de vader van haar 2 dochters). Zou die er aan ontsnappen omdat hij in de tijd goed gepresteerd heeft?
Of mss gewoon omdat haar to do list nog wat moet aangevuld worden.Van de andere kant zou je zeggen als ze zelfs de Cois na zoveel jaren een koekje laat eten zou het voor de ex toch ook wel mogen vind ik.
Dat vond ik ook vreemd. Piet heeft haar destijds inderdaad bedrogen met de zus van Tim (Lyndsey, geloof ik), dus Piet past perfect in Julia's "to do-lijstje". Het is wel zo dat ze hem eigenlijk al zo'n beetje vergeven had toen ze met Cois getrouwd was, dus misschien weegt dat nu voldoende door om hem er niet meer bij te betrekken? :-?

Wat Cois betreft; was die niet gevonden in zijn auto, ergens in een afgelegen rivierbedding? :denk:
Ik denk in elk geval dat Julia gewoon een methode kiest die het beste bij haar slachtoffer past. Luc is gek op eten en snoep, dus die koekjes waren in feite het eenvoudigste. Zo zal ze voor iedereen wel iets anders in gedachte hebben.

Ik ben eens benieuwd wat ze gaat doen nu blijkt dat haar plan voor de 2e keer mislukt is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

ze heeft nu effectief een moord op haar geweten! Ik hoop dat een en ander snel uitkomt, en dat Julia dan definitief geïnterneerd wordt!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

2 Moorden zelfs, aangezien haar aanslag op Cois ook gelukt is...
Ik hoop ook dat ze snel gepakt wordt, maar nu Bob met die koekjesdoos rond is gaan sjouwen, vrees ik ervoor.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tja,het is een feit dat het met Luc maar niet wil lukken hé!
Ik hoop maar dat Bob niet tegen Tamara gaat zeggen: hier schatteke neem een koekje. Zeg!
Nu is de 2de versie van Julia's koekjes toch merkelijk zwaarder dan de eerste.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ik hoop maar dat Bob niet tegen Tamara gaat zeggen: hier schatteke neem een koekje. Zeg!
Geen idee meer eigenlijk, maar zaten er deze keer meerdere koekjes in dat blik? :-?
Je zou toch verwachten dat Julia zich tot 1 koekje heeft beperkt, aangezien de kans anders groot is dat anderen er ook van eten en dat ze door de mand valt.

De vorige keer zat die doos wel vol met koekjes, waardoor ik het idee had dat ze d.m.v. kleine dosissen de vergiftiging op wilde voeren, maar dat bleek niet het geval te zijn toen Luc er al meteen zo slecht aan toe was. En deze keer was 1 koekje zelfs al dodelijk.

Toch raar als je bedenkt dat ze zo eigenlijk het bewijsmateriaal rond laat slingeren.
Ik blijf het in elk geval een heel raar verhaal vinden...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zolang die doos koekjes daar in dat huis blijft staan en er meerdere vergiftigde ko0ekjes in zaten loopt Julia ook nog de kans dat haar eigen dochter daarvan eet...........
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

De grootste straf voor Julia zou zijn dat Paulien toevallig een koekje opeet en ook het loodje legt... hoewel ik dat Paulien zeker niet toewens!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Zou Julia nog met Paulien inzitten? Zelfs dat vraag ik me inmiddels af, zeker na haar koude reactie gisteren toen Waldek haar vroeg wat haar dochters wel niet van haar moesten denken als ze haar bezig zouden zien.
Volgens mij is Julia zelfs daar niet meer echt mee bezig... :nope: :-?
0 x
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Christel schreef:
Caligula schreef:Ik hoop maar dat Bob niet tegen Tamara gaat zeggen: hier schatteke neem een koekje. Zeg!
Geen idee meer eigenlijk, maar zaten er deze keer meerdere koekjes in dat blik? :-?
Je zou toch verwachten dat Julia zich tot 1 koekje heeft beperkt, aangezien de kans anders groot is dat anderen er ook van eten en dat ze door de mand valt.

De vorige keer zat die doos wel vol met koekjes, waardoor ik het idee had dat ze d.m.v. kleine dosissen de vergiftiging op wilde voeren, maar dat bleek niet het geval te zijn toen Luc er al meteen zo slecht aan toe was. En deze keer was 1 koekje zelfs al dodelijk.

Toch raar als je bedenkt dat ze zo eigenlijk het bewijsmateriaal rond laat slingeren.
Volgens mij zaten er inderdaad meerdere koekjes in die doos. Maar dan maar 1 vergiftigde. Aangezien ze ervan uit ging dat Luc die koekjes zo graag eet, dacht ze waarschijnlijk dat hij die koekjes al lang zelf had opgegeten. Ze had er geen rekening mee gehouden dat hij toch zou delen met Marieke. Dus als ze de andere koekjes zouden onderzoeken is de kans groot dat ze niets zullen vinden.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als dat zo is dan is ze inderdaad in een "no return" modus en kan het alleen maar slecht aflopen hopelijk zonder bijkomende slachtoffers.
Ik weet niet of Julia het echt bij een enkel koekje zou houden. Dat geeft geen zekerheid hé. Luc zou met gemak 3-4 koekjes hebben kunnen gegeten en dan aan een verpleegsterke zeggen:hier,neem er ook eentje en lap! Daar zitten teveel gaten in,te onzeker.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

pnele schreef:
Christel schreef:

Volgens mij zaten er inderdaad meerdere koekjes in die doos. Maar dan maar 1 vergiftigde. Aangezien ze ervan uit ging dat Luc die koekjes zo graag eet, dacht ze waarschijnlijk dat hij die koekjes al lang zelf had opgegeten. Ze had er geen rekening mee gehouden dat hij toch zou delen met Marieke. Dus als ze de andere koekjes zouden onderzoeken is de kans groot dat ze niets zullen vinden.
Dan snap ik helemaal niet waarom ze is weggegaan (met Rosa) zonder haar koekendoos terug mee te nemen.
Iemand die zo gefixeerd is op haar wraak, die zo'n groot risico neemt door een doos met koeken, waarvan maar één dodelijk is, achter te laten? Nee, :naughty: maak dat de ganzen wijs!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Julia was er ook niet mee bezig dat haar dochters wel eens doodongerust konden zijn na haar plotse verdwijning.
Ze is inderdaad heel ver heen, maar wel slim genoeg om bij mensen die niet op haar lijstje staan heel lief en positief over te komen.
Iedereen slikt het als euh... zoete koek.

En die doos koekjes is gewoon in de kamer van Luc blijven staan omdat Rosa daar plots binnen kwam.
Ze kan ook niet om de haverklap bij Luc langs gaan om te checken, dat zou dan toch wel opvallen. Zo slim is ze wel. :eh:
Waarschijnlijk heeft ze gedacht dat Luc die koekjes wel snel zou opeten, eens hij alleen was, zoals hierboven reeds gezegd.
Wat ik mij wel afvraag: toen Bob zijn kamer opruimde, lag er nog een stuk koek op het nachtkastje.
Waar kwam dat vandaan? Marieke zat op de andere kant van het bed, het lijkt mij sterk dat ze de rest van dat koekje daar gelegd heeft.
0 x
Gesloten