Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door heidiw »

Jawel, Coike Pelkmans, haar 2e echtgenoot die er met Angèle vandoor ging. Dat gaf ze nu toch zelf toe.
Maar draai en keer het gelijk je wil, ik vind Julia 2.0 fantastisch!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik vind het zwaar overdreven, iets subtieler had wel gemogen.

Je kan gek zijn en wraak nemen, maar zo wordt het echt wel heel ongeloofwaardig.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Van mij mag dit gerust afgerond worden.
Het was even interessant en boeiend, maar de lol is er nu wel af.
Zoals zoveel verhaallijnen in Thuis is het veel te langdradig en kloppen er te veel dingen niet.

Dus Julia mag maandag meteen betrapt en opgepakt worden, wat mij betreft.
0 x
RWSBfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door RWSBfan »

Nu Marieke iets onaangenaams meemaakte gaat hopelijk iemand link leggen met Julia's koekjes,niet?Of zijn ze allemaal leeg vanboven in het studentenhuis? :roll:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

RWSBfan schreef:Nu Marieke iets onaangenaams meemaakte gaat hopelijk iemand link leggen met Julia's koekjes,niet?Of zijn ze allemaal leeg vanboven in het studentenhuis? :roll:
Wie weet dat Marieke van die koekjes heeft gegeten?
Alleen Luc en het enige wat die nog kan zeggen is 'stomme kloot'.
Hij kan ook nog duidelijk maken als hij eten, drinken of seks wil, maar verder blijkbaar niets meer.
Hij heeft toch ook aan niemand kunnen zeggen dat hij geen pillen genomen heeft en niet weet waar dat lege doosje vandaan komt?

Julia heeft dat goed bekeken. Maar dit hoeft echt niet veel langer meer te duren.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

RWSBfan schreef:Nu Marieke iets onaangenaams meemaakte gaat hopelijk iemand link leggen met Julia's koekjes,niet?Of zijn ze allemaal leeg vanboven in het studentenhuis? :roll:
Tenzij Marieke van één koekje dood gaat, zal Julia nu toch rap moeten ontmaskerd worden.
En ingeval één koekje voldoende is om een gezond mens naar de eeuwigheid te sturen, vraag ik mij af waarom Julia, Luc dan een hele doos gaf? :crazy: Dat is vragen om opgepakt te worden, volgens mij!
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Omdat er in de vorige dosis koekjes te weinig zat, heeft Julia in de nieuwe dosis koekjes veel meer, of iets anders gedaan. Zodat het wel zou werken. Maar natuurlijk heeft ze er niet aan gedacht dat iemand anders er van zou eten..
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

't Is gewoon te stom voor woorden, heel dit koekjesgedoe. :angel:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En ze wilt dan nog gaan werken in de keuken van "het centrum" :shock:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

martha schreef:En ze wilt dan nog gaan werken in de keuken van "het centrum" :shock:
Stel je voor dat het in de kelder van "het centrum" is dat Waldek opgesloten zit, dan is dat een ongelooflijke meevaller voor Julia... :angel:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

't lag weer in de lijn der verwachting. Is er iemand die dit niet had verwacht? Julia is kennelijk van plan om heel het Thuisdorp uit te moorden. Dat niemand in de gaten heeft wat voor een achterbaks schepsel ze is, het is me een raadsel. Wat gebeurt er ondertussen met Frank?

Afijn, Julia heeft nog een aantal klusjes te klaren. Ongeboren kindje van Mayra en Waldek, Waldek zelf. O wat is de politie daar actief zeg. De ene houdt zich bezig met een huwelijksaanzoek en de ander... wat zou hij doen? Rebussen oplossen op Ketnet.be?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

En het enige wat ik dacht is: zit Waldek daar al twee maanden op een stoel? En die moet maar "alles laten lopen" ofzo?

Enfin, stiekem zit ik te denken "Go Julia!!"... Zeer fout van mij, ik weet dat, maar ik kan Luc en Waldek niet uitstaan. En die ongeboren Antichirst, tja... die moet ze nu niet doodmaken (dat zou wel echt érg zijn), maar Mayra mag toch wel een béétje afzien, neen?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben geen fan van Mayra, maar zij heeft Julia toch niks misdaan. Dat zit natuurlijk wel in het brein van Julia...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als Waldek onverschillig was geweest tov het kind van Mayra, dan zou Julia haar niks doen denk ik.
Ze wil Waldek treffen, Mayra is gewoon bijkomstig.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu staat die koekedoos van koeketrien Julia wel in die kamer hé. Dus zou Luc wel eens kunnen zeggen dat het niet door hem was dat Marieke onwel werd (wat van een professional toch wel eigenaardig zou zijn) maar van de koekjes.
En als lieve Marieke het overleeft zal zij toch ook wel iets kunnen zeggen zeker.
Nu wat meer onrustwekkend is vind ik is het feit dat ze achter Simonne wil aangaan en achter het ongeboren kind van Waldek (dat ongelukkigerwijze in de buik van Mayra zit)
Nog een ding: ik haar nog niet de naam van haar ex horen vermelden (de vader van haar 2 dochters). Zou die er aan ontsnappen omdat hij in de tijd goed gepresteerd heeft?
Of mss gewoon omdat haar to do list nog wat moet aangevuld worden.Van de andere kant zou je zeggen als ze zelfs de Cois na zoveel jaren een koekje laat eten zou het voor de ex toch ook wel mogen vind ik.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten