En het mag ook duidelijk wezen dat zowel zei zelf als Ann hun dochter nooit hebben geleerd om
zomaar de deur te openen als ze dan alleen zou zijn

Dat weten we niet.Flower-Power schreef:En het mag ook duidelijk wezen dat zowel zei zelf als Ann hun dochter nooit hebben geleerd om
Dat hoort in wat er niet klopt want normaal is zoiets toch niet.Flower-Power schreef:Dat is nu al de tweede keer dat ze Sandrine alleen achter laat in haar appartement.
En het mag ook duidelijk wezen dat zowel zei zelf als Ann hun dochter nooit hebben geleerd om
neen je bent niet mis. Ik denk ook dat er gezegd werd voor de seizoensfinale dat Mayra hoopte dat het een kerstekindje ging zijn. Ik ben ook verbaasd dat zij nu plots maar 3 maanden zwanger is want waldek zei toch "over zes maanden komt ons kindje". En voor de seizoensfinale had zij toch al een klein buikje en nu is plat als een plankKimmeke schreef:Maar ik dacht dat ze uitgerekend was voor december (of ben ik mis) doen ze dan nog een abortus nee toch?
voila.martha schreef:Het was te denken : Mayra is zwanger van een kerste kindje. Een miskraam zal er wel niet in zitten deze keer.
De zwangerschap is duidelijk niet verder gegaan tijdens de zomerstop... Heb laatst ook teruggekeken van wanneer Mayra zwanger was, omdat wij haar iets te dun vonden en dat is van begin april, dus had nu 5 maanden moeten zijn ipv 3.martha schreef:neen je bent niet mis. Ik denk ook dat er gezegd werd voor de seizoensfinale dat Mayra hoopte dat het een kerstekindje ging zijn. Ik ben ook verbaasd dat zij nu plots maar 3 maanden zwanger is want waldek zei toch "over zes maanden komt ons kindje". En voor de seizoensfinale had zij toch al een klein buikje en nu is plat als een plankKimmeke schreef:Maar ik dacht dat ze uitgerekend was voor december (of ben ik mis) doen ze dan nog een abortus nee toch?