Vaneigenst!*proest*Captain Cuckoo schreef:Gokje?![]()
Als iemand binnenkomt terwijl hij nog volop met Karin verstrengeld is zal Tom zeggen: Het is niet wat ge denkt!
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat Judith nog altijd niets verdacht vindt over het gedrag van Tom of niets in het snotje heeft, kan er bij mij niet in. Ze is daar al verschillende keren binnengevallen terwijl Tom Karin lichamelijk aan het 'troosten' was. Toch niet de normale manier van omgaan met een collega.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Daar heb je gelijk in Crackers. Het verbaast mij ook al een tijdje dat Judith dat heel gewoon schijnt te vinden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien omdat Judith sowieso op geen enkele manier jaloers lijkt te zijn als het om Tom gaat...
Jaloezie kan vervelend zijn en bij sommigen ook echt veel te ver gaan, maar een gezonde jaloezie laat alleen maar zien dat iemand echt om de ander geeft. Deze zou toch op z'n minst een klein beetje de kop op moeten steken als je ziet dat je partner zijn vrouwelijke collega zo staat te troosten op kantoor.
Nou geloof ik echt wel dat Judith iets om Tom geeft, hoor, maar dat hij haar grote liefde is, dat zie ik al jaren op geen enkele manier. Ik vond Tom wat dat betreft veel enthousiaster overkomen, totdat hij in zijn oude gewoontes terugviel en het nodig vond om vreemd te gaan met Karin...
Jaloezie kan vervelend zijn en bij sommigen ook echt veel te ver gaan, maar een gezonde jaloezie laat alleen maar zien dat iemand echt om de ander geeft. Deze zou toch op z'n minst een klein beetje de kop op moeten steken als je ziet dat je partner zijn vrouwelijke collega zo staat te troosten op kantoor.
Nou geloof ik echt wel dat Judith iets om Tom geeft, hoor, maar dat hij haar grote liefde is, dat zie ik al jaren op geen enkele manier. Ik vond Tom wat dat betreft veel enthousiaster overkomen, totdat hij in zijn oude gewoontes terugviel en het nodig vond om vreemd te gaan met Karin...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
Oei, en met Waldek in de patatten zal die achtergevel de eerstkomende twee maanden niet kunnen afgewerkt worden.
0 x
-
- Poster rang 4
Bij de scenes in verband met Sabine en Ann/Mayra zijn toch raar voor een vader zoals Tom.
Hoe voelt 'n vaderhart zich dan ? Zijn zoon ziet hij nooit, ook al probeerde hij het, dat moet wringen.
Met zijn dochter lijkt het of hij ziet dat de zaken goed opgelost zijn en dat is het dan ?
Hoe voelt 'n vaderhart zich dan ? Zijn zoon ziet hij nooit, ook al probeerde hij het, dat moet wringen.
Met zijn dochter lijkt het of hij ziet dat de zaken goed opgelost zijn en dat is het dan ?
0 x
-
- Poster rang 4
- Kwast
- Poster rang 5
Tom denkt dat hij het spelletje van Karin kan winnen? Het beseft niet dat hij met haar DNA heeft uitgewisseld en dat Karin hem daar beslist mee onder druk gaat zetten. Nee Tom, je kan wel een grote mond hebben maar Karin heeft echt de beste troef in handen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 56
Ik denk zelfs niet dat dat het probleem zal zijn, Kwast. Tom kennende zit hij volgende week zelf alweer te kwijlen wanneer hij Karin ziet. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tom die zijn beklag doet bij Judith, maar niet beseft dat zij zich toch stilaan vragen gaat stellen waarom Karin haar problemen altijd met hem deelt / op hem uitwerkt. Tom Testeron beseft trouwens ook niet dat Karin hem even hard kan raken als hij haar en of het kantoor dit dan zal overleven ??
0 x
-
- Poster rang 5
- x 931
- x 1491
Tom die er door Ann van verdacht wordt dat hij Karin besprongen heeft en daardoor klappen kreeg terwijl het eigenlijk andersom was. Arme Tom.
0 x
-
- x 435
Ook Tommeke krijgt van mij geen medelijden. Hij oogst wat hij gezaaid heeft.
Ik heb eerder te doen met zijn aanstaande...
Ik heb eerder te doen met zijn aanstaande...

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat heeft Tom eigenlijk gebeten?
Hij is wel héél zeker van zijn zaak dat de problemen aan zijn huis door De Kabouters zijn veroorzaakt, terwijl wat (lichte) werkzaamheden aan een achtergevel toch echt niet zomaar voor een ingestort terras zorgen.
Ik vind zijn hele houding verrassend fel voor zijn doen...
Hij is wel héél zeker van zijn zaak dat de problemen aan zijn huis door De Kabouters zijn veroorzaakt, terwijl wat (lichte) werkzaamheden aan een achtergevel toch echt niet zomaar voor een ingestort terras zorgen.
Ik vind zijn hele houding verrassend fel voor zijn doen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik sluit me daarbij aan en hoop dat hij niet in het gelijk gesteld gaat worden.
Soort machtsvertoon.
Soort machtsvertoon.

0 x
-
- x 435
Gewoonweg belachelijk! Hij wil de kosten van zijn huwelijk betaald zien door De Kabouters?jessie V. schreef:Ik sluit me daarbij aan en hoop dat hij niet in het gelijk gesteld gaat worden.
Soort machtsvertoon.
Wat ziet Judith eigenlijk in die egotripper?
0 x