Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Julia kan volgens mij Waldek nooit daar die loods gebracht hebben. Ze heeft geen auto. Maar Mayra.....
Er reed een auto langs toen Waldek nog bij dat water lag. Mayra met de taxi?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
-
- Poster rang 1
We denken hetzelfde jessie v.,altyd fijn om dezelfde mening te lezen. 

0 x
-
- Nog geen rang
Ik gok op een oud-personage of iets totaal onverwachts om er een extra spin aan te geven.jessie V. schreef:Julia kan volgens mij Waldek nooit daar die loods gebracht hebben. Ze heeft geen auto. Maar Mayra.....
Mayra heeft al genoeg stof om over te acteren en waarom zou ze Waldek aanpakken?
Wat met Rosa? Zij was echt compleet kapot van Waldek zijn vertrek en gedrag? Wat als zij nu is doorgeslagen is?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
@ Jeuken: Mayra heeft al genoeg stof om te acteren? Hoe bedoel je dat?
0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
Ik denk dat je verder moet zoeken dan enkel die auto die maar een middel is en waar de scenaristen misschien één of andere wendig aan hebben kunnen geven. Denk dat je meer richting motieven gaat moeten zoeken. Welke reden zou Mayra gehad hebben om Waldek te ontvoeren en vast te houden? Die is sowieso aan Mayra verbonden omwille van hun gemeenschappelijke kinderwens en de vooruitzichten. Ik zie Julia meer reden hebben om Waldek vast te houden. Ze heeft immers tegen Luc al gezegd (in die aflevering van Luc zijn verbrande hand) dat hij zou boeten "net zoals al die anderen". De precieze verwoording weet ik niet meer exact, maar dat herinnerde ik mij nog. Dus het lijkt mij een aannemelijkere theorie dat Julia eerst Cois uit de weg heeft geruimd, vervolgens Luc probeert te vergiftigen om ten slotte ook Waldek aan te pakken (foltering + moord). Maar het blijven natuurlijk maar veronderstellingen.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik bedoelde dat de verhaallijn rond Mayra al zo dik is (genoeg stof) dat er een ontvoering/foltering bijhalen eigenlijk overkill is van haar personage.jessie V. schreef:@ Jeuken: Mayra heeft al genoeg stof om te acteren? Hoe bedoel je dat?
Waarom zou je iemand waar je al veel over kan schrijven nog iets anders erbij geven?
1) je hebt de spanning met Ann die er nog altijd deels is (de regeling die misschien niet goed gevolgd wordt)
2) je hebt het gedoe met Marianne en het geld
3) het gedoe met Waldek en zijn bedrijf (de investering van dat geld)
4) je hebt nu de verwijding van Sandrine (dat misschien wel gelinkt kan zijn met puntje 2)
5) dan zou je ook nog het feit erbij krijgen dat Mayra Waldek ontvoerd heeft?
Dat lijkt mij serieus overkill!
Ik was dus aan het verwijzen naar de scenarioschrijvers en de mogelijkheden die er nog waren ivm het personage nog genoeg te geven om verder mee te gaan.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
De kelder waar Waldek opgesloten zit, had opvallend veel weg van de werkplek van De Kabouters en de Withoeve of toch van een kelder in dat gebouw.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
Da's wel waar. Verhaallijn over kidnapping Waldek is er enkel coor het spektakel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dat zou dus betekenen dat Simonne eerst met hem heeft afgesproken aan het kanaal om hem enkel de huid vol te schelden en daarna huiswaarts te keren om dan eenmal thuis gekomen meteen terug te keren om een ondertussen bewusteloze Waldek, die letterlijk Frank tegen het lijf gelopen is, op te rapen en naar één of andere kelder te sleuren? Bovendien was Simonne helemaal in paniek toen ze eerder deze week vernam dat Waldek vermist was. Dat lijk met toch heel vergezocht.Kwast schreef:Hij is dus ontvoerd en leeft nog. Ik ben wel benieuwd wie daar verantwoordelijk voor is. Voor de hand ligt Julia maar iets zegt me dat zij er voor niets tussen zit en dat het best wel eens Simonneke kan zijn. Mja dat is speculeren. We moeten dus wachten tot na de zomer eer we weten wat er is gebeurd.

Je mag gerust zelf zo'n topic aanmaken.Flower-Power schreef:Tot slot
Vind het zeer jammer dat er dit keer geen topic te vinden is over deze seizoensfinale terwijl dat anders wel zo was,
je kon daar dan zeggen wat je er van vond, nu is er nergens zo een plaats te vinden hier en dat vind ik wel jammer.

Er reed enkel een wagen voorbij, maar die stopte niet. En het was onmogelijk te zien welke wagen, dus ook niet of het een taxi was. Bovendien is de taxi waarmee Mayra op haar werk rijdt niet haar eigendom. Simonne rijdt evenzeer met die taxi.RWSBfan schreef:Ik gok op Mayra,wie goed keek verleden week vrijdag zag een auto stoppen toen we Waldek zagen liggen.Dat was Mayra haar taxi.

Als Julia geen auto heeft, hoe verplaatst zij zich dan voortduren tussen het centrum waar zij verblijft, het gemeenschapshuis en het revalidatiecentrum waar Luc verblijft? Ik heb haar toch nog nooit horen zeggen dat ze met iemand meerijdt.jessie V. schreef:Julia kan volgens mij Waldek nooit daar die loods gebracht hebben. Ze heeft geen auto. Maar Mayra.....
Ik zou het leuk vinden moesten ze eens voor een originelere plotwending zouden gaan en dat bijvoorbeeld blijkt dat Waldek is ontvoerd door Youri die z'n oude rekening wil verheffen. Maar omdat Thuis echter de voorkeur geeft aan voorspelbaarheid denk ik dat Julia hier de hand in heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Die plotwending zou alleen interessant zijn voor mensen die al jaren kijken en weten wie Youri is.tvx1 schreef:Ik zou het leuk vinden moesten ze eens voor een originelere plotwending zouden gaan en dat bijvoorbeeld blijkt dat Waldek is ontvoerd door Youri die z'n oude rekening wil verheffen. Maar omdat Thuis echter de voorkeur geeft aan voorspelbaarheid denk ik dat Julia hier de hand in heeft.
Hetzelfde geldt voor Guy De Herdt, die volgens sociale media ook wel eens de ontvoerder zou kunnen zijn.
Wie pas 5 jaar (of minder lang) kijkt, heeft hier totaal geen boodschap aan.
0 x
-
- Poster rang 5
Welja, je moet je ook de vraag bij stellen wie er baat bij heeft om Waldek op te sluiten.
Julia is de meest logische gezien die al weken aan t flippen is.
Zou ook wel erg ambitieus zijn om zowel Luc als Waldek te terroriseren.
Bij andere is dat minder duidelijk waarom en of ze zover zouden willen gaan.
Sowieso is die wending nog niet weinig over the top.
Julia is de meest logische gezien die al weken aan t flippen is.
Zou ook wel erg ambitieus zijn om zowel Luc als Waldek te terroriseren.
Bij andere is dat minder duidelijk waarom en of ze zover zouden willen gaan.
Sowieso is die wending nog niet weinig over the top.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
- x 1
Vreemd dat er hier niemand aan Yunes denkt. Dat lijkt mij de meest logische persoon om samen met Julia die ontvoering beraamd te hebben.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Bizar idee, want Yunes kent Julia toch helemaal niet ?slipstreamdrive schreef:Vreemd dat er hier niemand aan Yunes denkt. Dat lijkt mij de meest logische persoon om samen met Julia die ontvoering beraamd te hebben.
In principe komen slechts twee mensen in aanmerking en één daarvan is Julia (motief & means). De andere is...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Waarom zouden ze elkaar niet kennen? Yunes is toch de broer van de vriend van haar dochter? Ik ga er vanuit dat ze elkaar toch al wel ontmoet zullen hebben.Tiboko schreef:Bizar idee, want Yunes kent Julia toch helemaal niet ?slipstreamdrive schreef:Vreemd dat er hier niemand aan Yunes denkt. Dat lijkt mij de meest logische persoon om samen met Julia die ontvoering beraamd te hebben.
In principe komen slechts twee mensen in aanmerking en één daarvan is Julia (motief & means). De andere is...
0 x