Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Ik snap sowieso niet hoe het mogelijk is dat iemand slechts na een halfjaar opnieuw vrij kan komen. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik vind het ook wel snel, maar we moeten het voorarrest meetellen.
Ik weet niet of het dan klopt, maar laten we aannemen van wel.
Ik begin mij wel af te vragen of Eddy ook maar 5 jaar zou gekregen hebben als hij toen wat minder de zielenpoot had uitgehangen.
Al die 'zever' over dat de wereld hem moest vergeten en dat ze hem moesten opsluiten en de sleutel weg gooien...
En dan nu doen alsof Nancy nog altijd zijn persoonlijk bezit is, ook al zijn ze gescheiden.
Ik kan heel goed aannemen dat hij terug wil naar 'vroeger', met Nancy en Britney - maar 'vroeger' is niet meer en zal nooit meer terug komen.
En ik begrijp heel goed dat Femke en Peter hem nooit meer willen zien, maar misschien zou dit wel eens goed zijn voor Eddy; dat hij zich ten volle herinnert wat hij aangericht heeft.
Ik heb hem (toegegeven, pas na een tijdje, want in het begin was hij ook alleen maar een agressieve brulaap) een leuk personage gevonden, maar nu is hij gewoon verbrand.
Zo jammer!
Ik weet niet of het dan klopt, maar laten we aannemen van wel.
Ik begin mij wel af te vragen of Eddy ook maar 5 jaar zou gekregen hebben als hij toen wat minder de zielenpoot had uitgehangen.
Al die 'zever' over dat de wereld hem moest vergeten en dat ze hem moesten opsluiten en de sleutel weg gooien...
En dan nu doen alsof Nancy nog altijd zijn persoonlijk bezit is, ook al zijn ze gescheiden.
Ik kan heel goed aannemen dat hij terug wil naar 'vroeger', met Nancy en Britney - maar 'vroeger' is niet meer en zal nooit meer terug komen.
En ik begrijp heel goed dat Femke en Peter hem nooit meer willen zien, maar misschien zou dit wel eens goed zijn voor Eddy; dat hij zich ten volle herinnert wat hij aangericht heeft.
Ik heb hem (toegegeven, pas na een tijdje, want in het begin was hij ook alleen maar een agressieve brulaap) een leuk personage gevonden, maar nu is hij gewoon verbrand.
Zo jammer!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Eddy zal dan nog gedacht hebben dat met wa tijd alles weer goe ging komen.Christel schreef:De Eddy die tijdens en vlak na het proces als een zielig hoopje mens berouw toonde tegenover Peter, had niet zoveel praatjes gehad tegenover Dieter en had ook niet geprobeerd om Britney tegen Nancy & Dieter op te zetten. En hij had al helemaal niet geprobeerd om in aanmerking te komen voor vervroegde vrijlating, aangezien hij destijds heel goed besefte dat hij die gevangenisstraf dubbel en dwars verdiend had. Hij wilde zelfs zo graag zijn straf krijgen dat hij tegen zijn eigen advocate in ging toen zij hem vrij probeerde te krijgen.
Voor die houding kon ik in elk geval nog wat respect opbrengen...
Vandaar dat ik het ook zo teleurstellend vind om hem bezig te zien met vervroegd vrijkomen en met kwaad zijn op "zijn familie" dat ze doorgaan met hun leven zonder hem.
Als hij nog een klein beetje fatsoen in zijn lijf had, dan was hij verhuisd en had hij die mensen verder met rust gelaten, maar zelfs dat krijgt hij niet voor elkaar. Hij stond vandaag alweer in de Frens, om onder de neus van Renzo te weten te komen wat Nancy daar doet.
Ik vrees dan ook dat dit geen houding is, maar gewoon Eddy die vindt dat hij gedurende die paar zielige maandjes genoeg boete gedaan heeft, en dat Nancy hem nu wel weer toekomt...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Eddy stalker in wording? Zo eng hoe hij ineens achter Nancy stond!
0 x
-
Soapseut
- x 435
Ooooh, den duts zit al met één voet terug in't cachot. En hij toonde nog wel zo veel berouw om het vermoorden van zijn kleinkind. Zou jammer zijn moest zijn vrijheid zo'n kort leven beschoren zijn.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
En het ergste nu is wel, het was niet zijn fout, want hij heeft Frank nog tegengehouden; maar zijn vingerafdrukken staan wel op de gsm van Waldek
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik dacht dat hij zijn Nanske nog een zoen wilde geven op het moment dat hij van het tafeltje vertrok.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Bah wat een misselijk stuk verdriet om Frank te verraden. Naja uiteindelijk waren de flikken toch wel bij Frank uitgekomen door middel van zijn GSM maar toch. Echt slim is Eddy niet. Hij heeft zichzelf nu nodeloos in de problemen gebracht en Frank ook.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Flower-Power
- Poster rang 2

Onvoorstelbaar dat Eddy nu zijn beste vriend verraad
Ik snap dat hij bang was om terug de cel in te gaan.
Maar... zoals gewoonlijk heeft hij weer eens niet nagedacht,
en niet beseft dat hij door dit verraad hij nu ook zijn eigen ruiten heeft in gegooid,
ten eerste omdat er geen vinger afdrukken op de gsm stonden en ten tweede omdat
hij medeplichtig kan worden beschouwd aan de verdwijning van een persoon.
En dat allemaal om zijn eigen vel te redden terwijl het nu niet gered is
En dat terwijl Frank voor hem door het vuur zou gaan en Eddy nooit zou verraden hebben.
Schone vriend is Eddy hopelijk beseft Frank dat later en laat hij hem vallen als een baksteen.
en niet beseft dat hij door dit verraad hij nu ook zijn eigen ruiten heeft in gegooid,
En dat allemaal om zijn eigen vel te redden terwijl het nu niet gered is
En dat terwijl Frank voor hem door het vuur zou gaan en Eddy nooit zou verraden hebben.
Schone vriend is Eddy hopelijk beseft Frank dat later en laat hij hem vallen als een baksteen.
0 x
-
jeuken
- Nog geen rang
Dat weet ge toch niet?Flower-Power schreef:Onvoorstelbaar dat Eddy nu zijn beste vriend verraad![]()
En dat allemaal om zijn eigen vel te redden terwijl het nu niet gered is![]()
Kan nog altijd zijn van wel.
0 x
-
Griffo
- Nog geen rang
Tja, hoe dan ook is Eddy mee schuldig (het weigeren van het helpen van een persoon in gevaar door politie of ziekenwagen te bellen)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat Eddy zoiets zou doen had ik nooit verwacht! Hij had ook kunnen wachten tot de flikken naar hem kwamen om die verklaring te geven.
Opsluiten voor schuldig verzuim kunnen ze niet want Waldek leeft nog en zit ergens in een kelder.
Opsluiten voor schuldig verzuim kunnen ze niet want Waldek leeft nog en zit ergens in een kelder.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jeuken
- Nog geen rang
Ze kunnen geen van beide eigenlijk opsluiten want er is geen lijk!Crackers schreef:Dat Eddy zoiets zou doen had ik nooit verwacht! Hij had ook kunnen wachten tot de flikken naar hem kwamen om die verklaring te geven.
Ze kunnen ze enkel opsluiten als ze de moord bekennen.... Doen ze dat niet, is er niks van bewijs.
0 x
-
Griffo
- Nog geen rang
Kunnen ze wel, er is bewezen dat Frank gelogen heeft over zijn alibi, en kan zo als verdachte worden opgeslotenjeuken schreef:Ze kunnen geen van beide eigenlijk opsluiten want er is geen lijk!Crackers schreef:Dat Eddy zoiets zou doen had ik nooit verwacht! Hij had ook kunnen wachten tot de flikken naar hem kwamen om die verklaring te geven.
Ze kunnen ze enkel opsluiten als ze de moord bekennen.... Doen ze dat niet, is er niks van bewijs.
0 x
-
jeuken
- Nog geen rang
Ja ze kunnen heel even hem opsluiten, maar niet echt lang.Griffo schreef:Kunnen ze wel, er is bewezen dat Frank gelogen heeft over zijn alibi, en kan zo als verdachte worden opgeslotenjeuken schreef:Ze kunnen geen van beide eigenlijk opsluiten want er is geen lijk!Crackers schreef:Dat Eddy zoiets zou doen had ik nooit verwacht! Hij had ook kunnen wachten tot de flikken naar hem kwamen om die verklaring te geven.
Geen lijk = geen moord.
Ze kunnen niks bewijzen. Ze weten dat hem er was ja en dan? Ze werkt het gerecht niet. Iemand zomaar aanhouden met zulke vage "bewijzen" dat gaat zomaar niet.
(als ge een goeie advocaat hebt toch)
0 x