Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
En hoe! Ik ben benieuwd wat ze in petto heeft. Ik kan me niet voorstellen dat een mens eindeloos therapeutisch koekjes blijft bakken tenzij je aandelen hebt in de suikerindustrie.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 1
Ze heeft nog wel meer in petto. of dacht je nu echt dat luc zijn benen verbrand waren door een gewoon autodekentje dat erover lag ? Da mens is zo gestoord als wat. ze heeft Waldek en Simonne voor vanalles laten opdraien en geloof me da's een psyco die nog veel in petto heeft !
0 x
-
- x 435
Ik weet niet wat Julia van plan is, maar er zitten duidelijk nog een paar grote vijzen los bij haar.
0 x
-
- Poster rang 5
Die waterkoker belooft in ieder geval niet veel goeds voor Luc. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dacht ik ook !tvx1 schreef:Ik weet niet wat Julia van plan is, maar er zitten duidelijk nog een paar grote vijzen los bij haar.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Net als de vorige keer?lord F. schreef:Die waterkoker belooft in ieder geval niet veel goeds voor Luc.
0 x
-
- Poster rang 5
Dat zou mss wat saai zijn.Captain Cuckoo schreef:Net als de vorige keer?lord F. schreef:Die waterkoker belooft in ieder geval niet veel goeds voor Luc.

Gaan we nu eigenlijk nog te weten komen of ze een "hand" had in de dood van Cois?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
I love Julia. Eindelijk een personage dat van het leven in het Thuisdorp tureluurs geworden is en daar op een zachtaardige manier wraak voor wil nemen. Ik hoop dat ze nog lang kan blijven en niet enkel terug gekomen is om Waldek en Luc te lynchen. That being said, ze acteert het fantastisch. Julia is altijd al een beetje een manisch raar persoon geweest en nu met dat gemene randje er aan...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Iemand kokend water over zijn benen gieten vind ik niet bepaald zachtaardig.Dr. Wijnants schreef:en daar op een zachtaardige manier wraak voor wil nemen

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als Luc opnieuw op een gelijkaardige manier verbrand geraakt zal iemand in het "studentenhuis" toch wel eens 1 + 1 kunnen optellen vermoed ik? 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Inderdaad, ze zal een variatie moeten bedenken anders verraadt ze zichzelf. Benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Adil zei langs de neus weg tegen Pauline "Ben je zeker dat je mama al goed genoeg is om alleen te gaan wonen ? Ze deed in ieder geval heel raar toen Waldek hier was (idd Julia stond hun gesprek af te luisteren)"...Captain Cuckoo schreef:Als Luc opnieuw op een gelijkaardige manier verbrand geraakt zal iemand in het "studentenhuis" toch wel eens 1 + 1 kunnen optellen vermoed ik?
Denk dat Julia in al haar gekheid "slim" genoeg is om geen twee keer dezelfde grap uit te halen, vermoedelijk zal ze wel iets anders (meer definitief dit keer) van zin zijn, net zoals bij Cois die plots dood ging in Spanje, net in de periode dat Julia spoorloos was. Zo weten we eindelijk waar ze toen uithing...
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
- Kwast
- Poster rang 5
Woow die vrouw is echt staatsgevaarlijk joh.
hoort thuis achter de tralies. Ben benieuwd of ooit uit gaat komen hoe gestoord ze is.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
En nog steeds niemand die haar verdenkt! Goh!Nickos schreef:Het was te denken hé, ze is helemaal doorgedraaid.
0 x