Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Als Tom alle discussies met Karin op die manier blijft oplossen gaat hij geen trouwkostuum nodig hebben, maar een advocaat. 

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Vinden jullie Tom nu echt zo dik?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
-
- Poster rang 1
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Tom in galop door het Thuisdorp, het is me wat. Ben benieuwd wat het wordt. Hij heeft er in elk geval een spannend pakje voor uitgekozen. 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5
- x 975
- x 579
- Crackers
- Poster rang 5
Als je dezelfde offerte krijgt voor een betere prijs, neem je toch deze? Tenzij je advocaat en dokter bent en geld te veel hebt?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Na alles wat Tom voor zijn neus heeft zien gebeuren, zou ik als ik hem was maar 1 conclusie trekken als hij nog altijd vindt dat die gevel persé een opknapbeurt nodig heeft: heel snel een ander klusbedrijf zoeken!
Ik heb absoluut geen geld teveel, maar aan zo'n onbetrouwbaar zootje ongeregeld zou ik echt geen enkele klus meer overlaten. Wat ben je met een besparing van hooguit een paar honderd euro als je geen zekerheid hebt dat die gevel fatsoenlijk en op tijd afgewerkt wordt, en je achteraf misschien ook wel gewoon naar je garantie kunt fluiten omdat het klusbedrijf niet meer bestaat?
Ik heb absoluut geen geld teveel, maar aan zo'n onbetrouwbaar zootje ongeregeld zou ik echt geen enkele klus meer overlaten. Wat ben je met een besparing van hooguit een paar honderd euro als je geen zekerheid hebt dat die gevel fatsoenlijk en op tijd afgewerkt wordt, en je achteraf misschien ook wel gewoon naar je garantie kunt fluiten omdat het klusbedrijf niet meer bestaat?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Fatsoenlijk zal het wel zijn maar op tijd ? ik neem aan dat ze met de goekoopste leveranciers werken en dan is er ook nog het bouwverlof
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dan zou ik noch voor Waldek noch voor Frank kiezen en een neutrale klusjesdienst de karwei laten uitvoeren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Absoluut en zoniet , het is toch Frank die met de offerte kwam en nu wordt er gesproken van de "offerte van de kabouters" ????
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Er waren blijkbaar twee offertes, anders zouden Frank en Eddy niet onder de prijs van die andere kunnen gaan.
En het was de offerte van Simonne
Tom, Tom, Tommeke toch!
Zou hij nu echt niet door gehad hebben dat Judith hem gewoon heeft làten winnen?
En het was de offerte van Simonne

Tom, Tom, Tommeke toch!

Zou hij nu echt niet door gehad hebben dat Judith hem gewoon heeft làten winnen?
0 x
-
- x 435
Daar was ik ook aan aan het denken!satine schreef:Tom, Tom, Tommeke toch!![]()

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Gokje?
Als iemand binnenkomt terwijl hij nog volop met Karin verstrengeld is zal Tom zeggen: Het is niet wat ge denkt!

Als iemand binnenkomt terwijl hij nog volop met Karin verstrengeld is zal Tom zeggen: Het is niet wat ge denkt!

0 x