Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door vdbemdsa »

Marianne is misschien wel zo slim geweest om de nummerkes van de biljetten te noteren!!!
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

ik hoop het van die nummerkes want Jessie, die bedenking van jou vind ik lichtjes sadistisch :-)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Wat zou ze aan die nummers hebben?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Of ze nou deugt of niet, ik zou het wel leuk vinden moest zij hier als winnaar uit de bus komen. En dat zou dan toch Marianne haar eigen schuld zijn, ze kent Mayra goed genoeg.
Dat Marianne waarschijnlijk haar geld kwijt is, dat heeft ze inderdaad volledig aan zichzelf te danken. Maar verder krijg ik het toch echt niet meer voor elkaar om Mayra ook nog maar enige vorm van overwinning te gunnen. Ze komt al veel te lang goed weg met haar leugens, ge-profiteer en gestook.
Ik vind het alleen maar heel frustrerend dat Marianne zo oliedom is geweest om haar nu ook nog eens voldoende financiële middelen te verschaffen om de zaken nog wat verder in haar eigen voordeel te draaien... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ondertussen heeft Marianne de Leo al zo vaak afgewezen dat ik haar niet meer geloof. :nope:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind dat Marianne hier niet het recht heeft om te slagen in haar snode plan. In een zaak die zo erg gevoelig ligt bij iedereen die erbij betrokken is (ook haar eigen kleinkind) vind ik het zeer kwalijk dat iemand van mening is dat dit allemaal opgelost kan worden met een pak geld. Ongeacht wie haar tegenstander is.
Ik ben nooit een fan van Marianne geweest, maar ik heb toch altijd gedacht dat ze meestal zaken scherp kon zien en beoordelen. Maar hier zit ze er behoorlijk naast en dat neem ik haar erg kwalijk.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

jessie V. schreef:Ik vind dat Marianne hier niet het recht heeft om te slagen in haar snode plan. In een zaak die zo erg gevoelig ligt bij iedereen die erbij betrokken is (ook haar eigen kleinkind) vind ik het zeer kwalijk dat iemand van mening is dat dit allemaal opgelost kan worden met een pak geld. Ongeacht wie haar tegenstander is.
Ik ben nooit een fan van Marianne geweest, maar ik heb toch altijd gedacht dat ze meestal zaken scherp kon zien en beoordelen. Maar hier zit ze er behoorlijk naast en dat neem ik haar erg kwalijk.
Volledig mee akkoord, maar Marianne bekijkt het anders, ze wil zo weer bewijzen dat Mayra niet deugd, dat die geld boven haar kind verkiest.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Marianne zou zich beter bezig houden met Leo en Mayra laten voor wie ze is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef:Wat zou ze aan die nummers hebben?
Nummers van bankbiljetten kunnen getraceerd worden!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

En het hele gerechtelijke apparaat gaat in gang gezet worden hiervoor?
Er is toch geen misdaad gepleegd?

Dan nog is dit geen bewijs van hun afspraak.
Wat gaat Marianne dan doen, Mayra beschuldigen van diefstal?
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

satine schreef:En het hele gerechtelijke apparaat gaat in gang gezet worden hiervoor?
Er is toch geen misdaad gepleegd?

Dan nog is dit geen bewijs van hun afspraak.
Wat gaat Marianne dan doen, Mayra beschuldigen van diefstal?
Neen, gewoon hiermee willen bewijzen dat geld belangrijker is dan een kind, kun je natuurlijk langs beide kanten bezien, zei wil een kind "kopen", Mayra "verkopen"
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Marianne wil goed doen voor haar kind en kleinkind maar beseft niet dat dit wel eens het omgekeerde effect kan hebben en ze het alleen nog erger maakt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Dr. Wijnants
Nog geen rang

Bericht door Dr. Wijnants »

Zou het kunnen dat Mayra er mee naar haar Meester Courtois getrokken is en alsnog het volledige hoederecht over Sandrine krijgt? In dat geval komt de omkooppoging van Marianne aan het licht en gaat Ann haar de schuld geven dat ze Sandrine volledig kwijt is. En op die manier zijn we terug vertrokken voor een volledig seizoen troubles bij de Bastiaensens. (Tom moet een kant kiezen, Ann vertelt Judith over Tom zijn slippertjes, Marianne wordt het huis andermaal uitgezet, Ann raakt in diepe depressie verzeild, ...) En ergens eind seizoen 23 zal Mayra tegen een of ander lamp lopen.

Het toont wel weer aan hoe fantastisch "een Marianne" in deze soap is. Net wanneer ze een paar maanden rustig geniet van bij haar zoon te wonen en van William verlost te zijn, krijgt ze terug streken en gaat ze plannetjes smeden. Met Jenny of Rosa lukte zoiets niet en daarom zijn ze op een zijspoor geplaatst.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Mayra heeft wel het geld aangenomen hé, dat betekent toch automatisch dat ze instemt ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Feit is, dat er nergens bewijzen van zijn. En hoe graag Mr. Courtois Marianne ook een hak zal willen zetten, zonder bewijzen kan hij niks. Ook de nummers van de bankbiljetten zeggen niks.
0 x
Plaats reactie