Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door tvx1 »

Het onbegrijpelijke is gebeurd. Eddy is vrijgelaten. En hoe kan die ineens een huis huren?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef:Het onbegrijpelijke is gebeurd. Eddy is vrijgelaten. En hoe kan die ineens een huis huren?
Die kan geen huis huren, die zal via 't OCMW of een dergelijke organisatie, een woonst toegewezen krijgen, vermoed ik.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef:
tvx1 schreef:Het onbegrijpelijke is gebeurd. Eddy is vrijgelaten. En hoe kan die ineens een huis huren?
Die kan geen huis huren, die zal via 't OCMW of een dergelijke organisatie, een woonst toegewezen krijgen, vermoed ik.
Hij ging nochtans bij een gewoon huis aanbellen dat gewoon te huur stond.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Ik denk niet dat Eddy dat huis in huur gekregen heeft want hij kwam toch later met dezelfde "bazatzen" zoals Eddy het zelf noemt binnen bij Frank. We hebben wel die huisbaas horen antwoorden op de vraag om te huren maar dat wil niet zeggen dat die huisbaas aan Eddy verhuurd heeft. Er zullen nog wel kandidaten huurders langskomen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

martha schreef:Ik denk niet dat Eddy dat huis in huur gekregen heeft want hij kwam toch later met dezelfde "bazatzen" zoals Eddy het zelf noemt binnen bij Frank. We hebben wel die huisbaas horen antwoorden op de vraag om te huren maar dat wil niet zeggen dat die huisbaas aan Eddy verhuurd heeft. Er zullen nog wel kandidaten huurders langskomen.
Het zou me nu ook wel erg verwonderd hebben als hij onmiddellijk na de huurovereenkomst te tekenen al in het huis mocht trekken. De eigenaar moet ook wel nog tijd krijgen om er uit te gaan, hé.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als hij maar niet bij Frank en Simonneke wil gaan wonen, want dat is echt om problemen vragen, aangezien Simonneke met Femke moet samenwerken...
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

annekeHU schreef:Als hij maar niet bij Frank en Simonneke wil gaan wonen, want dat is echt om problemen vragen, aangezien Simonneke met Femke moet samenwerken...
Dat hoeft niet eens. Het appartement boven Tom&Karin staat leeg, en sinds Charité en Renzo verhuisden is er ook in de Frens en in huize Bastiaens weer plaats zat :whistle:
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Guapa »

Allee komaan , kan het nog zotter worden ? Eddy bij F en S of boven de praktijk van Tom ? dan schakel ik over naar iets anders denk ik
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Haha ik kan zo lachen om die ongenuanceerde uitspraken van Eddy. Ik blijf het verbijsterend vinden, het exorbitante verschil tussen Van Deun en Eddy maar dat terzijde.

Ik hoop trouwens dat het bier dat Eddy had gekocht wel koud was anders zit je uilenzeik te drinken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Brengt hem koeken mee, en eten ze ze niet op!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Verschrikkelijk hoe hij zich gedraagt...
Waar is zijn berouw rond de dood van Lucas ineens naartoe? Onvoorstelbaar dat alles voor niks geweest lijkt te zijn, en dat zelfs de dood van een kind niet een heel klein beetje aan zijn gevoel en fatsoen gepeuterd lijkt te hebben. :nope: :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Verschrikkelijk hoe hij zich gedraagt...
Waar is zijn berouw rond de dood van Lucas ineens naartoe? Onvoorstelbaar dat alles voor niks geweest lijkt te zijn, en dat zelfs de dood van een kind niet een heel klein beetje aan zijn gevoel en fatsoen gepeuterd lijkt te hebben. :nope: :thumbdown:
Akkoord! Dat hij niet verlegen is...!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Eddy zijn IQ is precies niet groter dan zijn schoenmaat. Ik denk dat Martha wel gelijk heeft. Eddy laat zich gemakkelijk voor elk karretje spannen omdat hij niet inziet dat men hem maar gebruikt. Ik vind het trieste zaak. Anderzijds leert Eddy ook compleet niet van zijn fouten. Ik geloof niet dat Eddy diep van binnen een slecht mens is. Hij komt in aanraking met de verkeerde mensen. Frank kent zijn pappenheimers en speelt daar handig op in.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Misschien is dit een houding die hij aanneemt als hij bij Frank is? Misschien is het slechts een masker. In de bajes had hij er wel degelijk last van. Het lijkt me niet het type man dat zijn emoties uit bij types als Frank.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

De Eddy die tijdens en vlak na het proces als een zielig hoopje mens berouw toonde tegenover Peter, had niet zoveel praatjes gehad tegenover Dieter en had ook niet geprobeerd om Britney tegen Nancy & Dieter op te zetten. En hij had al helemaal niet geprobeerd om in aanmerking te komen voor vervroegde vrijlating, aangezien hij destijds heel goed besefte dat hij die gevangenisstraf dubbel en dwars verdiend had. Hij wilde zelfs zo graag zijn straf krijgen dat hij tegen zijn eigen advocate in ging toen zij hem vrij probeerde te krijgen.
Voor die houding kon ik in elk geval nog wat respect opbrengen...

Vandaar dat ik het ook zo teleurstellend vind om hem bezig te zien met vervroegd vrijkomen en met kwaad zijn op "zijn familie" dat ze doorgaan met hun leven zonder hem.
Als hij nog een klein beetje fatsoen in zijn lijf had, dan was hij verhuisd en had hij die mensen verder met rust gelaten, maar zelfs dat krijgt hij niet voor elkaar. Hij stond vandaag alweer in de Frens, om onder de neus van Renzo te weten te komen wat Nancy daar doet.

Ik vrees dan ook dat dit geen houding is, maar gewoon Eddy die vindt dat hij gedurende die paar zielige maandjes genoeg boete gedaan heeft, en dat Nancy hem nu wel weer toekomt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie